Wysłany: Sro Lip 11, 2007 22:17 [R620] Praca silnika w trybie awaryjnym!
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Mam pytanie, czy wie ktoś jak włączyć aby sterownik silnika pracował w trybie awaryjnym, tzn. aby wartości z czujników przydzielał przeciętne, a nie realnie z czujników.Podobno jest taka możliwość w razie jakiejś awarii aby móc dojechać do warsztatu. Czy wie ktoś jak się to włącza, gdyż podczas jazdy zgasł silnik i nie ma iskry, a z z kodów błedu wyświetla ciągle 14 czyli zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego czyli tak mniewam, że chodzi o silnik krokowy. Oraz czy wie może ktoś czy jest jakiś bezpiecznik od zapłonu, gdzieś indziej umieszczony poza skrzynką z bezpiecznikami w kabinie i w komorze silnika. Proszę o porady.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 09, 2011 21:33, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 11, 2007 22:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oczywiscie ze brak iskry, jak również wtryski nie beda podawac paliwa. (komputer po prostu nie bedzie wiedział kiedy ma dac iskre i paliwo) To jedno z niewielu uszkodzen czujników, ktore uniemozliwia uruchomienie silnika nawet w trybie awaryjnym.
Nie wiem jak to jest w 600-setkach, ale ja 827 przez rok jeżdziłem z trybem awaryjnym.Cały czas pokazywało mi ,że mam uszkodzony czujnik położenia wału.Czasami tryb awaryjny się nie włączał i w takim przypadku były problemy z autem przy niskich obrotach -czasami gasł .Zwiększyło się też zużycie paliwa.Komiec końców okazało się ,że powodem tego wszystkiego był Przeweód WN.Ale cały czas auto odpalało bez problemów. Pozdrawiam!
To już sam nie wiem co z nim jest, jeżeli nie czujnik, bo i iskry i paliwo by nie szło, a u mnie paliwo idzie, tylko iskry nie ma. Jak pokręce trochę to czuć bardzo benzyną, więc paliwo idzie.
Już autko naprawione, odstawiłem do elektromechanika, do wymiany była cewka, która się spaliła, nowa kosztowała 250 zł + wymiana 100 zł i jak narazie jest wszystko ok. Pozdrawiam
podczas jazdy zgasł silnik i nie ma iskry, a z z kodów błedu wyświetla ciągle 14 czyli zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego czyli tak mniewam, że chodzi o silnik krokowy
Kazikfs napisał/a:
Już autko naprawione, odstawiłem do elektromechanika, do wymiany była cewka, która się spaliła
No to gratulacje! A tak BTW, jaką w takim razie wartość mają te kody błędów?
Już autko naprawione, odstawiłem do elektromechanika, do wymiany była cewka, która się spaliła, nowa kosztowała 250 zł + wymiana 100 zł i jak narazie jest wszystko ok. Pozdrawiam
Hehe.
Trafiłem
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum