Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander] Stag 300
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander] Stag 300
Autor Wiadomość
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Czw Sie 16, 2007 11:53   [Freelander] Stag 300
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie

Witam wszystkich, mam od miesiąca stag300 , montowany w firmie z 10 letnią praktyką w lpg ale nie jestem zadowolony, ustawiają i ustawiają a auto podczas jazdy gdy zdejme nogę z gazu i dodam za chwilę mocno szarpie (jakby paliwa zabrakło na pół sekundy) to samo przy zmianie biegów gdy zmienię bieg i wciskam gaz to jest ta dziura . Mapki niby ładnie się pokrywają ale coś nie tak. Podejrzewam jakiś błąd w montażu ( wtryskiwacze żółte) Wieczorem wrzuce fotki instalacji. Doradzcie coś
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 18:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 16, 2007 11:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sie 16, 2007 12:38   

Zadaj pytanie na forum producenta:
https://www.ac.com.pl/aut...ewforum.php?f=7

Być może problem jest w źle dobranym ciśnieniu reduktora, zbyt długich lub nierównych wężykach doprowadzających gaz do kolektora, złym miejscu wkręceniu króćców w kolektorze albo np. w słabej kondycji elementów układu zapłonowego.

Można też oczywiście źle ustawić typ czujników w programie...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Czw Sie 16, 2007 14:39   

reduktor zmienili na większy bo pod obciążeniem silnika miał za małe coiśnienie, wężyki są równe króćce gdzie najlepiej powiiny być wkręcone i pod jakim kątem u mnie są prawie 90st jeden jest odchylony minimalnie w przeciwną stronę o jakieś 2st, i z 5cm można było bliżej bloku wkręcić, kopułka nowa , palec nowy, przewody nowe bosh, swiece nowe NGK platinum. I co ty na to?
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sie 16, 2007 15:01   

bartko100 napisał/a:
I co ty na to?

Nie jestem ekspertem w montażu gazu i raczej Tobie nie pomogę.
Pytaj ekspertów (najlepiej z fotkami tych króćców) na forum producenta.

bartko100 napisał/a:
swiece nowe NGK platinum.

U Ciebie są świece platynowe i zapłon rozdzielaczowy? Nie powinny być zwykłe świece NGK V-Line?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Czw Sie 16, 2007 17:02   

takie w katalogu znalezli w sklepie, troche dziwne, a coś by miały te świece negatywnego? między elektrodami chyba 1,2mm przerwa, taka jak w tych które wyjąłem była przerwa
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sie 17, 2007 10:00   

Mnie się nie podoba, że listwa wtrysków leży sobie tak po prostu na silniku...
No i te wężyki też mogłyby być krótsze, a listwa w innym miejscu.

Co do świec, to rzeczywiście katalog NGK podaje platynowe PFR6N-11
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Pią Sie 17, 2007 10:37   

listwa nie leży tak sobie , jest przykręcona
 
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 03:03   

baruda, - to nie jest off-topic na temat "lubisz gaz czy nie" tylko dyskusja nad konkretnym problemem :smile:

bartko100, - prosze opisz jak wyglada sytuacja z twoim stagiem obecnie :-) jestem ciekaw jako zadowolony uzytkownik STAGa 300, pozdrawiam
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Pią Sty 18, 2008 10:06   

Zapomniałem już dawno odpisać na ten temat. Dzięki pomocy kolegi Nikośia stag sprawuje się bez problemu dopiero on doprowadził do porządku ten sprzęt. Jeśli wtryskiwacze lpg to nigdy valtec ani itp, magic, matrix, planijet. Polecam tego człowieka naprawde sie zna na tym co robi
_________________
FORUM LPG KME STAG ZENIT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 09:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 07:21
SyntaX
Brak nowych postów [FreeLander]Regeneracja reduktora w Land Rover Freelander
TrueGrand Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 10 Nie Maj 26, 2013 10:57
robag
Brak nowych postów [Freelander] Freelander i otwieranie tylnych drzwi
Derwer Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 3 Czw Maj 22, 2008 23:26
ppawlow



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink