Wysłany: Pon Wrz 10, 2007 19:02 [R620] Co to jest ta dioda koło zamka w drzwiach?
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam od niedawna mam [Rovera 620 Di 96r] chodzi mi o tą diode koło zamka od drzwi pasażera i kierowcy co ona oznacza? nie wiem jak sie ją włącza zeby swieciła a był taki myk ze jak samochód wrócił od blacharza (robione drzwi pasażera) to obie sie swieciły teraz już przestały! Nie mam zadnego pilota ani nic! Centralny jest normalny na kluczyk Co to jest jakiś alarm immobiliser? Jakby ktoś nie wiedzial o co mi chodzi to dodałem zdjęcie.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 10, 2011 22:29, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 10, 2007 19:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Poczytaj ZASADY i się dostosuj do nich, poprawiając temat. Nie podpadło Ci, że inne tematy trochę inaczej wyglądają?
Jeden pytajnik też wystarczy, żebyśmy wiedzieli, że to pytanie jest
ZTCW to jest sygnalizacja alarmu/immo fabrycznego.
Problem w tym ze teraz nie swieci wogóle ani nie mruga a gdy przyprowadziłem go od blacharza przez tydzień świeciła cały czas. Czy to jest jakaś awaria?
Problem w tym ze teraz nie swieci wogóle ani nie mruga a gdy przyprowadziłem go od blacharza przez tydzień świeciła cały czas. Czy to jest jakaś awaria?
Jak najbardziej. Zdejmij boczek z drzwi(tych robionych i sprawdz czy blacharz nie uszkodzil ci jakiegos kabelka, sprawdz bezpieczniki
Czy po zamknieciu samochodu, migacze daja sygnal trzykrotny?
Ps
Popraw temat na zgodny z zasadami
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Kierunki wogóle nie migały i nie migają mysle ze zostało to uszkodzone w holandi bo miał rozwalone drzwi a swieciło bo blacharz coś zle podłączył ale już wszystko wiem dzięki za odpowiedz sprawdze bezpieczniki i drzwi jak coś zrobie dam znać.
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 17:47 dioda w drzwiach od strony kierowcy
Przepraszam że się wtrącam w dyskusję ale mam duży problem i potrzebuję pomocy.:cry:
U mnie nie świeci dioda od strony kierowcy i jak zamykam z pilota to kierunki mrygają trzy razy i po chwili wyje klaksonem PIP PIP. Po załaczeniu lampka nadal się nie pali. Proszę o pomoc!!!!!!!
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 18:07 Re: dioda w drzwiach od strony kierowcy
jarek1 napisał/a:
Przepraszam że się wtrącam w dyskusję ale mam duży problem i potrzebuję pomocy.:cry:
U mnie nie świeci dioda od strony kierowcy i jak zamykam z pilota to kierunki mrygają trzy razy i po chwili wyje klaksonem PIP PIP. Po załaczeniu lampka nadal się nie pali. Proszę o pomoc!!!!!!!
Czyli, jak mniemam, alarm załącza się prawidłowo? Jeśli tak, to zdejmij boczek i sprawdź czy czasem nie masz wypiętej dwupinowej kostki dochodzącej do tej diody, ewentualnie czy to połączenie nie jest czasem uszkodzone.
Na początek witam i dziękuję za odpowiedź po problem jest już od tygodnia.
Jak go kupiłem to kierunki mrygały po zamknięciu dwa razy (a jak powinno być nie wiem nie mam o tym pojęcia) ale skoro tak ma być że trzy razy to tak jest, ale zaraz po trzecim mrugnięciu zaczyna trąbić klaksonem.? Zaglądałem już do klapy tylnej bo ktoś coś na forum pisał o czymś podobnym i zrobiłem jak radzili ale problem jest dalej.
Wyje jakby się załączył alarm bo to trwa ze 30 s. Nie wiem co potem bo wczoraj czekałem aż skończy trąbić i odczekałem jeszcze chwilę ale bałem się ryzykować na noc bo sąsiedzi by mnie rano powiesili.!
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 18:30
Ok. To ja proponuję tak: najpierw sprawdź tzw. krańcówki, może któraś nie styka do masy i stąd problemy. Dioda, myślę jest osobnym problemem i jak pisałem wcześniej będą winne kabelki lub po prostu wypięta kostka. Czy masz na desce kontrolkę otwarcia drzwi i kontrolkę otwarcia klapy bagażnika?
Mam tą kontrolkę i jak jest coś otwarte to świeci. A co to są te krańcówki to te czarne suwaczki przy uchu co zamykają się drzwi? Jeśli tak to już je czyściłem były bardzo zielone ale już jest OK.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 18:57
Tak, to te suwaczki. Mam rozumieć, że jak zamkniesz wszystkie drzwi, klapę bagażnika i maskę to te kontrolki Ci nie świecą? (oczywiście siedzisz w środku i masz włączoną stacyjkę). Jeżeli tak, to musisz jeszcze sprawdzić krańcówkę maski. Ona nie ma swojej kontrolki. Nie wiem jak w 400kach ale w 600kach znajduje się w zamku maski. Najlepiej byłoby gdybyś ściągnął sobie Rave i poszukał trochę na ten temat i ja zlokalizował. Miejmy nadzieję, że to o to chodzi. Z tego co pamiętam wystarczy czasem odgiąć blaszkę i jest ok.
Spoko dziękuję jutro zajrzę do zamka w masce i dam ci znać jaki jest wynik. Mam jeszcze jedno pytanie ile może kosztować mnie wymiana rozrządu bo już nadszedł chyba czas był wymieniony przy 160 tyś. a teraz jest 230 tyś. a w artykułach przeczytałem że powinien być wymieniany co 60 tyś. lub 5 lat?
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 19:14
Rozrząd? Części chyba 400-500 PLN, tzn paski, uszczelniacze, napinacze plus 200PLN robocizna. Tak mi się przynajmniej wydaje. Przebieg po jakim się powinno wymieniać? Nie zaszkodzi na pewno jak będziesz sugerował się opiniami na stronie.Zajrzyj do tego zamka i daj znać, będziemy coś radzić. Aha i ściągnij ten boczek i zobacz co z tymi kablami od diody, bo na prawdę wydaje mi sie, że to ich wina.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum