Wysłany: Pon Paź 01, 2007 20:49 [R416] Nietypowy problem z immo
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
witam, wymienilem dzisiaj akumulator w aucie i mam problem. z immo zawsze mialem problemy wiec za pomoca kodu immo wylaczylem i immo i alarm jakis rok temu. wszystko bylo ok, otwieralem z kluczyka bo pilot przestal dzialac ktoegos dnia i po wymianie bateri nie mogle go zsynchronizowc. olalem to - otwieralem kluczykiem, alrmu nie mialem wlaczonego tak jak immo. ale teraz po wymianie akku na nowy sachochod odpalil raz. gdy zgasilem silnik i ponownie sprobowalem odpalic to jest znane pikanie ioioio. wiec zapodalem kod immo ale niestety nie reaguje autko na niego. tzn nic sie nie dzieje. dioda swieci sie tylko po stronie pasazera. po stronie kierowcy nie swieci wogole. wyglada tak jakby kod immo nie dzialal bo nie jest wysylany do komputera, pilota znow nie moge zsynchronizowac. centralny dziala jak powinien.
nie mam pojecia dlaczego tak jest.
akku mialem 12v 45 ah 400a a terazz kupilem 12v 45ah 360a jest mniejszy prad rozruchu bo innych nie bylo czy moze miec to wplyw na to co sie dzieje??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 29, 2010 23:06, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 01, 2007 20:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czemu po stronie pasażera świeci Ci się dioda?
może to w tamtym zamku musisz wprowadzać kod
a może coś robiłeś przy drzwiach i odłączyłeś przewody od bębenka
jeśli chodzi o akumulator to jeszcze kwestia według jakiej normy jest podany prąd rozruchu, w zależności od tego będzie miał inne wartości
a w ogóle to nawet jeśli immo było wyłączone to alarm się włącza
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Paź 02, 2007 09:23
TomC napisał/a:
Ja jestem pewien. Jeżeli Ty nie to przykro mi
Ja jednak się upieram przy swoim - miałem taki przypadek w Astrze, że mniejszy akumulator powodował dziwne zachowanie alarmu, poz zmianie na większy problem ustał (mówię tu o prądzie, nie o pojemności). Nie twierdzę, że w tym przypadku to jego wina, ale sprawdzenie z innym nic przecież nie kosztuje.
nic nie grzebalem nic nie robilem, wymienilem akku i przeciez raz odpalil! dopiero ponowna proba odpalenia nie odniosla skutku. nie wiem czemu dida sie nie swieci, spr wszystkiebezpoieczniki i jest ok. autko stoi pod jednym z supermarketow chyba dzis scholuje do admina
witam, czoraj odwiedzilem swojego rowerka na parkingu i okazalo sie ze dioda od strony kierowcy sie swiecila .... wiec dwukrotnie sprobowalem wprowdzic kod immo ale niestety dioda zgadla i wszystko powrocilo do poprzedniego stanu .
akumulator oddalem do sklepu a zakupilem nowy 12v 50ah i 450A koles w sklepie spr. w katalogu i stw ze do 416 96r 1.6 wlasnie taki jest zalecany przez producenta.
zaraz jade i bede probowal dalej .....
akumulator oddalem do sklepu a zakupilem nowy 12v 50ah i 450A koles w sklepie spr. w katalogu i stw ze do 416 96r 1.6 wlasnie taki jest zalecany przez producenta.
Przez producenta akurat jest zalecany 45Ah, ale ten 50Ah również będzie dobry.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum