Jak obiecałem, wrzucam link do pliku, na którym widać i słychać jak pracuje mój silnik. Mam nadzieję, że to lepiej zobrazuje mój problem...
Pobrać filmik można stąd silnik [/code]
Co do zdjęcia - postaram się zrobić jeszcze jakieś, ale na filmiku widać chyba to także w miarę dobrze
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 11, 2007 09:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
NO ale sama temp. nie wyglada na zbyt wysoką i te obroty? Kiedy porównywałem dwa inne roverki (takze serii 200 z silnikiem K), to na obrotomierzu u nich było widać, że wskazówka opada niżej. Natomiast co do obrotów na komputerze, to prawdę mówiąc ja nie pamiętam ile było, bynajmniej ostatnio pojechałem z tym do PHJOWI i przyznał, że są trochę ponad normę. Do kompa drugi raz nie podłączaliśmy. Uczynię to, gdy nowy termostat nie okaże się rozwiązaniem problemu. Mam nadz. że wówczas da się obniżyć z poziomu komputera obroty.
Co do gwizdu, to raczej nie słychać niczego - silniczek pracuje wyśmienicie - jestem z niego b.zadowolony NO poza tymi lekko podwyższonymi obrotami i większym spalaniem
Ja tez slysze jakies nienaturalne dzwieki. Majac w pamieci roverek majkela po odpaleniu zupelnie inaczej chodzil. Jaki masz tam olej wlany i sprawdzales jego poziom?
Stuka tam cos podobnie jak u Kaczego na zlocie w Radomiu.
Diagnoza Mariusza i kolegi z MorganCar system roznily sie mocno i diagnoza Mariusza byla trafna
Obroty moim zdaniem sa okej. Wskazowka siedzi na 1 u mnie jest tak samo.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
U mnie silnik brzmi inaczej, wskazówka temperatury jest wyżej (dokładnie na połowie) a wskazówka obrotów jest poniżej 1. Nie wiem jak jest prawidłowo ale z tego co wiem to raczej powinno być poniżej 1 (jak podłączam do kompa to pokazuje 840-850obr/min)
Moze byc tak, ze ktos przesunal recznie wskazówkę... Mnie sie to udalo zrobic, jak zakladalem ramki alu na zegary. Wtedy wskazowka od temp. byla na samej gorze i mialem cieplo w gaciach Potem sprowadzilem na dol po wylaczeniu silnika i wrocilo do normy.
U Michaelp tez jest ciut wyzej niz powinna i idzie wysoko do gory gdy wlacza sie wiatrak. Zmienione mial juz wszystko co mozliwe i prawdopodobnie bedzie za to odpowiedzialna chlodnica (wysluzona).
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Hmm Mariusz nie mówił mi, aby było słychać coś nienaturalnego. Sam też nie uważam, aby coś chodziło nie tak - poza obrotami. Z samymi wskazówkami nie było nic grzebane - bynajmniej za mojej kadencji z tym autkiem
Trudno - będę musiał zatem wybrać się do PHJOWI (w zasadzie nie mam daleko do niego) i pod kompem sprawdzić raz jeszcze wszystkie odczyty.
Jak tylko to uczynię dam znać o efektach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum