Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214 1.4Si 95r Cabrio] Przód wyżej tył niżej !!! :(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214 1.4Si 95r Cabrio] Przód wyżej tył niżej !!! :(
Autor Wiadomość
Myqello 



Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 6
Skąd: Ropczyce



Wysłany: Sob Paź 20, 2007 16:11   [R214 1.4Si 95r Cabrio] Przód wyżej tył niżej !!! :(

Potrzebuję porady !! ! Kupiłem Roverka 214 Si Cabrio 103 Km Profesjonalnie obniżony!!! Przepiękny !! !
Mam problem ! Auto stoi puste ! Mimo to ma tył niżej niż przód !! ! Czy aby to wina amortyzatorów ?? ? czy sprężyny zużyte ?? ?
Ostatnio zmieniony przez Myqello Sob Paź 20, 2007 16:34, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 20, 2007 16:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wolek 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 139
Skąd: Dębica



Wysłany: Sob Paź 20, 2007 16:14   

popraw temat bo dostaniesz bure od mediatora przeczytaj zasady kacika

[ Dodano: Sob Paź 20, 2007 17:37 ]
prawdopodobnie masz problem z zawieszeniem podjedź na stacje diagnostyczna tam gdzie maja sprzed do badania amortyzatorów tak mi sie wydaje ale tu sa dużo więcej wiedzący i juz nie raz mi pomogli tak ze czekaj jeszcze na inna poradę

[ Dodano: Sob Paź 20, 2007 17:39 ]
super autko powodzenia napisz co było
_________________
Wolek
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Paź 20, 2007 16:59   Re: [R214 1.4Si 95r Cabrio] Przód wyżej tył niżej !!! :(

Myqello napisał/a:
Potrzebuję porady !! ! Kupiłem Roverka 214 Si Cabrio 103 Km Profesjonalnie obniżony!!! Przepiękny !! !
Mam problem ! Auto stoi puste ! Mimo to ma tył niżej niż przód !! ! Czy aby to wina amortyzatorów ?? ? czy sprężyny zużyte ?? ?

Zdefiniuj może określenie "profesjonalnie obniżony".
 
 
Myqello 



Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 6
Skąd: Ropczyce



Wysłany: Sob Paź 20, 2007 17:31   

Ma pojemność 1396cm3 76 KW(103 KM ) i 1995 rok; tapicerka kremowa skórzana, podgrzewane przednie siedzenia ; Airbag kierowcy ; Dach składany elektrycznie; i chyba tyle :)
Zawieszenie sportowe (z tego co widziałem na podnośniku ) czerwone sprężyny z przodu i z tyłu oraz 4 krótkie amortyzatory)

Taki został przywieziony! Wszystkie szybki orginalne , nie ma śladów korozji ani kolizji ( sprawdzona grubość lakieru na każdym elemencie )

Jedno co mnie boli to że krzywo stoi . Z tyłu jest klapnięty i nie wiem czy słaby amortyzator może robić taką różnice .
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Paź 20, 2007 17:44   

Mój znajomy w fiacie uno pomalowal sobie bębny na czerwono, czy to oznacza ze stał się posiadaczem profesjonalnie stunignowanego układu hamulcowego ;) ?

Pozdrawiam,

Ps.
Podjedz do najblizszej SKP (stacja kontroli pojazdów) i każ sobie sprawdzić zawieszenie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wolek 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 139
Skąd: Dębica



Wysłany: Sob Paź 20, 2007 18:23   

widze ze moja rada jest potwierdzona
_________________
Wolek
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Paź 20, 2007 18:40   

Porada tak, ale nie wyrokowalbym jak kolega, ze cos jest nie tak ;)
Moze to zalozenie tunera... ze tak ma byc ;)

Pozdrawiam,

Oczywiscie jednak porada Twoja byla pierwsza :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
toggit 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 46
Skąd: Berlin



Wysłany: Nie Paź 21, 2007 07:10   

@myquello jakbys napisal jakie sprezyny i kiedy one niby zostaly zalozone to by wiecej dalo niz "sportowe"

mozliwe ze:
1. masz po prostu z przodu dluzsze sprezyny niz z tylu
2. wszystko to jest jeszcze swierze i musi sie ulozyc (tak sprezyny potrzebuja troche czasu by sie ustawily na swoja odpowiednia dlugosc- nowe sa troszke dluzsze niz wartosc nominalna)
3. wrazenie optyczne i wszystkie sprezyny sa rowne
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Paź 21, 2007 20:12   

a może ten tył na glebie ma udawać podczas jazdy potężną moc? tzn jak docisniesz gaz to siada jeszcze nizej i jest od razu wizualnie z 50KM wiecej ;)

P.S. Szydze - u mnie też tył wygląda na niższy, a jak siądzie ktoś z tyłu to się ciągnie po podłodze - a nie jest obniżony
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Myqello 



Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 6
Skąd: Ropczyce



Wysłany: Pon Paź 22, 2007 09:14   

Jesli chodzi o sprężyny to raczej nie są malowane i jest na nich napis ,,EIBACH,, na amortyzatorach nic nie pisze ale są któtkie! Czerwone sprężyny z tego co pytałem to najtwardsze a inne kolory określaja stopień twardości.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 23, 2007 14:43   

fajny rover, chyba nawet w takim samym kolorze jak nasz, czyli LVD charaocal black
znasz dokladne wartosci grubosci lakieru ?? chetnie bym porownal z naszym

w/g mnie, zanzaczam ze ja nie bardzo sie znam na takich zestawch tuningowych, to sprezyny raczej nie moga sie "ukladac" w takim sporym zakresie
a moe poprostu masz peknieta ktoras sprezyne a moze dwie ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214 95r. Cabrio] Pytanie o przepustnice.
f1x Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Nie Maj 03, 2009 10:31
sTERYD
Brak nowych postów [R214 Cabrio] Ilośc paliwa na rezerwie.
Riko Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Czw Mar 07, 2013 08:52
Riko
Brak nowych postów [R214 95r. Cabrio] LPG - Troszke dziwne zachowanie.
f1x Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Pon Mar 15, 2010 16:54
f1x
Brak nowych postów [R200 cabrio] Szyba przednia 200 Cabrio
Czy pasuje od zwykłego kanciaka?
Kysior Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Czw Cze 18, 2009 10:51
Kysior
Brak nowych postów [R200 Cabrio/Coupe] Wnętrze cabrio --> coupe
Markzo Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Wto Cze 23, 2009 11:08
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink