Wysłany: Sob Paź 20, 2007 16:11 [R214 1.4Si 95r Cabrio] Przód wyżej tył niżej !!! :(
Potrzebuję porady ! Kupiłem Roverka 214 Si Cabrio 103 Km Profesjonalnie obniżony!!! Przepiękny !
Mam problem ! Auto stoi puste ! Mimo to ma tył niżej niż przód ! Czy aby to wina amortyzatorów ? czy sprężyny zużyte ?
Ostatnio zmieniony przez Myqello Sob Paź 20, 2007 16:34, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 20, 2007 16:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
popraw temat bo dostaniesz bure od mediatora przeczytaj zasady kacika
[ Dodano: Sob Paź 20, 2007 17:37 ]
prawdopodobnie masz problem z zawieszeniem podjedź na stacje diagnostyczna tam gdzie maja sprzed do badania amortyzatorów tak mi sie wydaje ale tu sa dużo więcej wiedzący i juz nie raz mi pomogli tak ze czekaj jeszcze na inna poradę
[ Dodano: Sob Paź 20, 2007 17:39 ]
super autko powodzenia napisz co było
_________________ Wolek
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Paź 20, 2007 16:59 Re: [R214 1.4Si 95r Cabrio] Przód wyżej tył niżej !!! :(
Myqello napisał/a:
Potrzebuję porady ! Kupiłem Roverka 214 Si Cabrio 103 Km Profesjonalnie obniżony!!! Przepiękny !
Mam problem ! Auto stoi puste ! Mimo to ma tył niżej niż przód ! Czy aby to wina amortyzatorów ? czy sprężyny zużyte ?
Zdefiniuj może określenie "profesjonalnie obniżony".
Ma pojemność 1396cm3 76 KW(103 KM ) i 1995 rok; tapicerka kremowa skórzana, podgrzewane przednie siedzenia ; Airbag kierowcy ; Dach składany elektrycznie; i chyba tyle
Zawieszenie sportowe (z tego co widziałem na podnośniku ) czerwone sprężyny z przodu i z tyłu oraz 4 krótkie amortyzatory)
Taki został przywieziony! Wszystkie szybki orginalne , nie ma śladów korozji ani kolizji ( sprawdzona grubość lakieru na każdym elemencie )
Jedno co mnie boli to że krzywo stoi . Z tyłu jest klapnięty i nie wiem czy słaby amortyzator może robić taką różnice .
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 46 Skąd: Berlin
Wysłany: Nie Paź 21, 2007 07:10
@myquello jakbys napisal jakie sprezyny i kiedy one niby zostaly zalozone to by wiecej dalo niz "sportowe"
mozliwe ze:
1. masz po prostu z przodu dluzsze sprezyny niz z tylu
2. wszystko to jest jeszcze swierze i musi sie ulozyc (tak sprezyny potrzebuja troche czasu by sie ustawily na swoja odpowiednia dlugosc- nowe sa troszke dluzsze niz wartosc nominalna)
3. wrazenie optyczne i wszystkie sprezyny sa rowne
Jesli chodzi o sprężyny to raczej nie są malowane i jest na nich napis ,,EIBACH,, na amortyzatorach nic nie pisze ale są któtkie! Czerwone sprężyny z tego co pytałem to najtwardsze a inne kolory określaja stopień twardości.
fajny rover, chyba nawet w takim samym kolorze jak nasz, czyli LVD charaocal black
znasz dokladne wartosci grubosci lakieru chetnie bym porownal z naszym
w/g mnie, zanzaczam ze ja nie bardzo sie znam na takich zestawch tuningowych, to sprezyny raczej nie moga sie "ukladac" w takim sporym zakresie
a moe poprostu masz peknieta ktoras sprezyne a moze dwie
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum