Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam
Mam problem ze swoim Roverem.
Auto nie chce zapalic.
Akumulator kręci.
Wczoraj wymieniałem przed zimą płyn w układzie chłodzenia. Wszystko zrobiłem jak należy. Odpowietrzyłem też układ, zrobiłem po tej czynności około 40 km i wszystko działało bez zarzutu.
Dzisiaj rano żona pojechała samochodem do pracy i po robocie nie mogła zapalic.
(może coś naruszyłem wczoraj przy wymianie płynu w chłodnicy)
Zauważone nieprawidłowości podczas zapalania zapłonu:
1. nie zapala się kontrolka check silnika.
2. nie ustawia się silnik krokowy.
Gdy przekręcam kluczyk aż do uruchomienia rozrusznika kontrolka check delikatnie się zapala ale prawie niezauważalnie.
Jakiś czas dziwnie zachowywał się alarm - jednym razem gdy otwierałem samochód z pilota kierunkowskazy się włączały innym nie.
Poproszę o poradę.
Pozdrawiam
Mariusz
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 12:47, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 18:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może coś zostało zalane przy wymianie płynu. Albo to tylko jakiś zbieg okoliczności. Posprawdzaj kostki przy silniku.
Kostki sprawdzałem.
Przewody dobrze się trzymają. Muszę je chyba porozłączac i złączyc jeszcze raz.
Po wymianie płynu wczoraj i dzisiaj było wszystko OK.
Zastanawia mnie brak świecącej kontrolki Check i jej delikatne zapalanie się podczas próby rozruchu.
Tak chodzi o rozrusznik.
Akumulator nowy ma 2 tygodnie.
Iskar? - nie wiem.
Jutro będę walczył dalej.
Poproszę jeszcze o inne sugestie.
Myślę, że problem sygnalizowany jest brakiem świecącej kontrolki Check przy właczeniu zapłony tylko nie wiem jaka przyczyna.
Skutkiem jest też brak nastawiania silnika krokowego przy włączeniu zapłonu.
M.
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 08:59 ]
Panowie.
Problem rozwiązany.
Męczył mnie brak świecącej kontrolki Check podczas włączenia zapłonu i to było to.
Włączyłem zapłon i poruszałem kablami, które biegną pod kolumną kierownicy i magiczna kontrolka się zaświeciła, samochód zapalił od pierwszego.
Jak pisałem wyżej poruszałem kablami i choc samochód odpala to nadal nie wiem, który z tych kabli jest winien.
Poproszę - może ktoś ma opis tych kabli, które biegną pod kolumną kierownicy. Jest tam też kilka bezpieczników. Muszę namierzyc ten właściwy, który nie łączy i wyeliminowac problem raz na zawsze.
Poproszę - może ktoś ma opis tych kabli, które biegną pod kolumną kierownicy. Jest tam też kilka bezpieczników. Muszę namierzyc ten właściwy, który nie łączy i wyeliminowac problem raz na zawsze.
Pobierz sobie RAVE i tam znajdziesz wszystko czego potrzebujesz (łącznie ze schematami elektrycznymi). Link jest w technicznym FAQ.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pobierz sobie RAVE i tam znajdziesz wszystko czego potrzebujesz (łącznie ze schematami elektrycznymi). Link jest w technicznym FAQ.
Dzięki Piter34.
Rave mam już jakiś czas ale nie za bardzo wiem jak się z nim obchodzic.
Problem to bariera językowa.
Muszę nad tym trochę posiedziec i dam radę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum