Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Rover 45 problem z abs
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Rover 45 problem z abs
Autor Wiadomość
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4531
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 24, 2007 17:14   

Heh... Na proste rozwiązania najtrudniej wpaść. ;)
Bezpiecznik - w sumie to najprostrze rozwiązanie - w 827 po wyciągnięciu bezpiecznika rzeczywiście kontrolka paliła się bez przerwy.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 24, 2007 17:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Nie Lis 25, 2007 19:51   

jak niema bezpiecznika to system jest wyłonczony i pali sie kontrolka tyle ze ja wszystkie bezpieczniki przejzałem bynajmniej te pod kierownicą i wszystkie są ok, ale moze byc tez jakis przekaznik padniety tylko ze niewiem gdzie sa przekażniki od absu
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Lis 25, 2007 19:56   

Wysłałem tobie schematy sprawdż zasilania wtedy można coś stwierdzić (sprawdż w skrzynce bezpieczników w komorze silnika) :?:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Nie Lis 25, 2007 20:03   

dzięki wielkie za schematy właśnie je bede przeglądał. te bezpieczniki tez sprawdziłem o jakich zasilaniach mówisz???
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Lis 25, 2007 20:11   

W tej dużej kostce przy samym modulatorze ABS (w samym modulatorze znajduje sie komputer/sterownik ABS)

[ Dodano: Nie Lis 25, 2007 20:13 ]
Tam też sprawdzisz oporność czujników eliminując ewentualne uszkodzenie instalacji na lini czujniki a modulator ABS-u
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lis 25, 2007 20:30   

przemo285 napisał/a:
Tam też sprawdzisz oporność czujników eliminując ewentualne uszkodzenie instalacji na lini czujniki a modulator ABS-u


dokładnie w ten sposób też sprawdzałem ;) żeby wykluczyć ewentualna usterkę oprzewodowania ;) A schematy znajdziesz też w RAVE ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Nie Lis 25, 2007 20:32   

brt mozesz mi powiedziec co u ciebie sie dzialo i co bylo przyczyna??
poniewaz nie jestem zbyt biegły to oświec mnie co to Rave :idea:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lis 25, 2007 22:24   

ad1. przestał działać ABS ;) okazało sie, że to czujnik padł. Ale sprawdzałem własnie w kości przy pompie ABSu a nie przy kołach ;) jak znalazłem że jeden z czujników jest nie teges, to wtedy odpiąłem i przemierzyłem sam czujnik no i sięwyjaśniło. Po wymienie wszystko wróciło do normy

ad2. wpisz w google "rover rave" ;) lub zajrzyj do technicznego FAQ, pyt. nr 5 ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 17:45   

posłuchałem waszej rady i sprawdziłem czujniki w kości przy pompie i wskazania były takie:
przednie koła 1,5Ω
tylne koła 0.98 Ω
podczas pomiaru przy kolach wykazało z przodu około 1.6 ana tylnych 1.1
jedna rzecz mnie niepokoi ze na jednym z czujników miernik wykazał volty tzn ustawilem miernik na voltomierz jeden styk przystawiłem do masy a drugi przykladalem po kolei do wsuwek we wtyczce odpowiadającym poszczególnym czujnikóm na i tylko w przypadku jednego czujnika było wskazanie bodajze 0.22V oczywiscie na obu przewodach idacych od tego czujnika, przy pozostałych trzech czujnikach nie było zadnego wskazania. niewiem czy na tych trzech tez powinno byc jakies wskazanie czy moze tylko ten jeden ma jakies przebicie...?????

sprawdziłem tez zasilanie które jest ok 12V
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 18:13   

hmmm dziwne. Wydaje się, że z czujnikami jest wsio ok. trochę zastanawiające jest to napięcie, bo moim zdaniem nie powinno być żadnego napięcia tam :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 03, 2007 12:58   

pawel23456, problem rozwiązany?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
pawel23456 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 43
Skąd: radomsko



Wysłany: Wto Gru 04, 2007 19:35   

nie jeszcze rozwiązałem narazie musiałem zając sie zony corsą jak cos bede wiedział to napewno napisze
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Gru 05, 2007 12:52   

pawel23456 napisał/a:
nie jeszcze rozwiązałem narazie

Jak ja lubię kropki i przecinki. :/

pawel23456, czy Ty coś rozumiesz z tego co zacytowałem? :/
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [rover 416] Problem z odpaleniem rover 416 1.6 b Brak paliwa
maciejblaz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Nie Sie 24, 2014 12:10
zacekpl
Brak nowych postów [Rover 416 Si] Problem
skinuskinu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Lut 17, 2011 09:43
skinuskinu
Brak nowych postów [Rover 416 98']Problem po HGF!!!
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Gru 06, 2009 12:05
dulis1
Brak nowych postów [Rover 420 di] problem
karolekd2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Mar 01, 2011 22:17
Jugol



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink