To ja jeszcze o swoim R600:
- trzeszczące zawieszenie (ehh... dałem już sobie z tym na luz)
- parujące szyby
- mały promień skrętu
- brak tylnej wycieraczki
- mimo, że to duże autko to jakoś miejsca w środku mało, zwłaszcza dla pasażera siedzącego za mną
_________________ Pozdrawiam
Marcin
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 12, 2008 19:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
- brak cup holdera - jest w drzwiach co mialo byc cupholderem chyba, ale wstawi sie tam chyba >?< tylko buteleczke marwitu juz normalny kubek , czy butelke nie.
trzeszczaca konsola srodkowa
slabe rozwiazanie mocowania malego kola rozrzadu( przy slabym dokreceniu wyrabia sie)
ze zbyt malej odleglosci dziala pilot
slabe spryskiwacze szyb przy wyzszej predkosci
tlukaca sie na dolkach tylna klapa
naped na przod
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
- podskakująca tylna półka;
- skrzypiące tylne lewe drzwi;
- brak nakładki na uchwyt pasażera w tylnych lewych drzwiach (Tomi pamiętasz );
- zwariowany imobilajzer którego niekiedy trzeba długo kasować.
Więcej wad nie pamiętam. Piszę na trzeźwo i w ogóle jestem w dobrym nastroju.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 21:41
mój ma więcej plusów niż minusów ale mowa jest o wadach to wymieniam
-brak podgrzewania foteli(mam skóre i w zimie zimniutko)
-stuk w tylnim zawieszeniu
-jak gra głośniej muzyka to coś brzęczy w dzwiach przednich
-troszkę za słabe ogrzewanie
-szybko się brudzi(kolor ciemny grafit)
-więcej grzechów i wad mojego R nie pamiętam
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 21:45
BubuZR, ja w ZR mam regulację pasów.
Wady mojego ZRa:
- Mały promień skrętu, strasznie wkurza przy małych parkingach
- Troche stare wnętrze jak na 2002 rok
- Brak rezerwy i kontrolki świateł mijania.. Moja dziewczyna smieje się bo w dzień co chwle sprawdzam ręka czy mam włączone światła.
- Brak regulacji kąta pochylenia zagłówków
- Siedzenia zbyt wysoko, cieżko jest znaleźć odpowiednią pozycję za kierownicą..
- Schowek w konsoli pod radiem jest do dupy! Przez te rowki wysztko wypada na zakrętach.
- Popielniczka.. no cóż ja palę w aucie i mogłaby być podświetlana bo ciężko jest trafić w nocy. Latem otwieram szybke i jest fajnie
- Jak już jestem przy szybach - przełączniki podnośnika szyb przy dzwigni zmiany biegów to nieporozumienie.. Gdyby były na takiej wysokości jak w BMW E-36 to ok ale w ZR/200/25 to jest klapa!
- Odgłosy z tyłu auta przy tak twardym zawieszeniu są uciążliwe.
- Przy 160 duży szum w autku i ogólnie słabe wyciszenie
- Z tyłu nie da się siedzieć jak autem jedzie 3-4 facetów.
- Dokładki do zderzaka zamiast solidnych nowych zderzaków (w porównaniu do 25)
- Nagłośnienie - już mogli nie dawać wogóle..
- Dolny element tylniej kanapy jest przykrecony i nie można go podnieść
- Ręczna regulacja lusterek w moim ZR
- Awaryjność
- Brak jakiegokolwiek uchywu na napój
I najbardziej to, że auto powoduje niechęć do siebie po kilku miesiącach.
Nie wydałbym drugi raz 22 tyś na auto które odbiega troche standardem od innych aut z tego rocznika.
Dlatego popieram wybór użytkownika jerzu dotyczacy Audi A3. Moja kobieta ma A3 z 97 roku i jakością wykonania, wyciszeniem itp MG nie dorasta Audi do pięt.. niestety. jedyna przewaga ZRa to rocznik.
Mimo tego wszystkiego ZRa nie sprzedałem ale to chyba dlatego, że teraz nim prawie wogole nie jeżdzę.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
1. maly promien skretu (bez uzywania hamulca recznego:P)
2. trzeszczaca klapa tylnia
3. brak podgrzewanych skórzanych foteli
4. brak podgrzewanych skórzanych foteli
5. brak podgrzewanych skórzanych foteli
6. brak chodniczkow
7. brak tylniej polki
8. no i chyba lozysko mi huczy
9. brak tylnich uchylanych elektrycznie szyb
10. brak komputera pokladowego
11. po szleństwach na recznym pali mi sie kontrolka od abs
12. no i gubi troszke trakcje na dziurach mimo Goodyear Eagle Ultra Grip na przodzie
6,7,8 bedzie wyeliminowane 2 pewnie tez
nad 3,4,5 mam plan ale przeszkadza mi ze fotel jest z dwoch czesci ale moze to rozkminie 12 moze wyeliminuje jak kupie yokohamy i wyremontuja drogi w Legnicy
ale i tak kocham to autko nawet mimo tego ze musze miec w zimie karimate pod dupa
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
- brak 8v
- problemy z rozrusznikiem
- trzeszczaca pólka tylna
- przecierajaca sie wiazka w tylnej klapie
- rdza na zawiasie tylnej klapy
- brak el. szyb i el. lusterek (moja wersja)
- brak wygluszenia drzwi
- mala pojemnosc bagaznika
- brak uchwytu / podstawki na napoje
- brak "cykorlapki" nad siedzeniem pasazera
R200 2.0 SDi
- trzeszczaca pólka tylna
- przecierajaca sie wiazka w tylnej klapie
- brak podgrzewanych foteli (wersja Violli)
- lubiaca sie pocic turbinka
- lewarek zmiany biegow klekoczacy
- zawieszenie silnika - przenoszenie drgan do wewnatrz
- glosna praca silnika
- brak wygluszenia drzwi
- brak abs'u (wersja Violli)
- slaby uklad hamulcowy
- mala pojemnosc bagaznika
- brak uchwytu / podstawki na napoje
- brak "cykorlapki" nad siedzeniem pasazera
MG ZT 2.0 CDTi
- brak kontroli trakcji (moja wersja)
- brak el. szyb z tylu (moja wersja)
- slaby uklad hamulocwy
- malo miejsca z tylu (dla pasazerow)
- slabo pakowny bagaznik (ale to nie ZT-T)
- brak podgrzewanych foteli (moja wersja)
- brak el. regulacji foteli (moja wersja)
- brak mocy 131KM na taka mase to jednak malo
- uchwyt na napoj z przodu jest malo stabilny
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
rovero Oj widzę że źle sie zrozumieliśmy To nie był atak na Twoją osobę ani na Twoje wypowiedzi. Ale zdziwił mnie fakt że ktoś może mieć takie zdanie o marce samochodu którego forum jest moderatorem. Jeśli Cię uraziłem to bardzo Przepraszam. I nie cieszy mnie Twoja rezygnacja z modowania.
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 22:48
Adrian355 napisał/a:
Ale zdziwił mnie fakt że ktoś może mieć takie zdanie o marce samochodu którego forum jest moderatorem.
Moderowanie nie ma z tym nic wspólnego, jestem normalnym człowiekem i piszę o samochodzie, który mnie zwyczjnie zawiódł.. Lubie to auto ale jest to "miłość przez łzy" dlatego nie kupiłbym ZRa jeszcze raz. Mam prawo być mocno rozczarowany bo wcześniej miałem okrągła 200 i sprawowała się super.
Mod nie mod kazdy jest człowiekiem i nie mozna sie oczukiwać, że coś jest do dupy ale bede udawał że jest fajnie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 31 Sty 2006 Posty: 134 Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 22:53
600tka jeszcze raz:
- promieńskrętu gorszy niż u poldka
- Ciężko znaleść dobrąpozycję za kierownicą - albo za blisko pedały albo za daleko kierownica. Brakuje regulacji w 2 płaszczyznach
- zagłówki za daleko do tyłu. Może to przyzwyczajenie z limuzyny ale miałem tak ustawiony zagłówek że jeździłem z opartą głową. Tutaj jak oprę głowę to patrzę w podsufitkę.
- trzeszczące drewienko wokół lewarka zmiany biegów
- drgający lewarek zmiany biegów
- niezidentyfikowane (od 2 lat) brzęczenie w pawych przednich drzwiach
- brak uchwytu na napoje
- brak regulacji odstępu wahnięć na pierwszym biegu wycierachek
- brak podnoszenia szyb przy zamknięciu auta
- Mizerny podłokietnik (cofnięty twardziel sprzed liftingu)
- baaardzo długie nagrzewanie się silnika (i nawiewu)
- brak lampki na środku dachu lub w pobliżu tylnich siedzisk (moja wersja)
- Słaba widoczność końca samochodu (no po prostu ciężko mi wyczuć ile się podsunąć cofając - nieraz mnie ratował hak)
- głośne zawieszenie z przodu
- brak kontrolki płynu spryskiwacza (ot taki kaprys z poprzedniego wozu)
- Przyciski do szyb na środkowej konsoli (już przywykłem ale...)
- brak przycisku zamka centralnego - trzeba cyckiem operować
- brak siatki w bagażniku - zakupy mi latają jak ...'bliskowschodni' po pustym sklepie (żebym o antysemityzm podejrzany nie był)
Tyle żalów. Ale oczywiście gdyby przyszło do wymiany zalet to lista byłaby co najmniej równie długa
Rovero 22 tys za to auto to sporo
Ale ja nie spodziewalbym sie wiecej po MG ZR.
Juz 200 mialo wiele niedociagniec, a ZR to tylko jego usportowiona wersja.
To raczej taka mala "popier dalaczka" i chyba tym ma cieszyc.
Szumy i stuki to chyba taki urok tych aut.
Ja tez juz bym nie wrocil do 200/25/ZR.
ZT to ostatni wybor jaki z malych Roverkow mogl mnie satysfakcjonowac.
Narazie mi sie podoba i ... nie zamienilbym go na Audi
Lubie te spojrzenia innych, ktorzy szukaja w pamieci symbolu MG i zastanawiaja sie
"Co to za auto?". A najbardziej cieszy mnie fakt, ze w Warszawie nie ma ich wiele
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 298 Skąd: Nowa Sól/Wrocław
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 23:10
walkie napisał/a:
Główną wadą mojej 45 jest to, że nie jest 200
Oskara dla tej Pani
MaReK napisał/a:
Rovero 22 tys za to auto to sporo
6 miesięcy temu było to lekko ponad normę.
MaReK napisał/a:
Juz 200 mialo wiele niedociagniec, a ZR to tylko jego usportowiona wersja.
To raczej taka mala "popier dalaczka" i chyba tym ma cieszyc.
Moja 200 nie pokazała mi swoich negatywnych możliwości dlatego kupienie ZR było dla mnie ok mimo świadomości, że niewiele różni się od 200. Autko cieszy i to bardzo ale do czasu.. Chwile szęścia są tłumione przez widok ZRa na lawecie itp.
MaReK napisał/a:
Narazie mi sie podoba i ... nie zamienilbym go na Audi
Lubie te spojrzenia innych, ktorzy szukaja w pamieci symbolu MG i zastanawiaja sie
"Co to za auto?". A najbardziej cieszy mnie fakt, ze w Warszawie nie ma ich wiele
Mnie A8 tak nie zawiodło.. Może to przez doświadczenia z MG ale raczej ze świadomości jej wieku.. Zresztą przygodę z A8 zakończę już niedługo i było to już planowane przy jego kupnie.. Ale frajdy z jazdy takiej jak A8 4.2 Quattro nie dał mi jeszcze żaden samochód.
Cóż mnie tez to kręciło w MG zwłaszcza że mieszkam w małym mieście.. ale z czasem MG przestało szokować i pojawiły się kolejne
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ale ktorego poldka tego z waskim zawiasem czy z szerokim , ten na szerokim ma znacznie mniejszy promien zawracania , fakt ze 600 jest dluzszy macie dokladny wymiar , od poldka pewnie bym znalazl
ezy napisał/a:
(no po prostu ciężko mi wyczuć ile się podsunąć cofając - nieraz mnie ratował hak)
a ciekawe co na to wlasciciele samochodw do ktorych cofales
ja bym jeszcze dodal do swojego brak kontrolki minimalnego poziomu plynu, ale w zbiorniczku plynu chlodzenia i brak kontrolki swiatel, to juz bylo pisane
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Mały promień skrętu, strasznie wkurza przy małych parkingach
Przepraszam za OT, ale jako inżyniera drażnią mnie takie drobiazgi, a to się powtarza w tym wątku już chyba po raz trzeci - jak dla mnie problemem w samochodzie jest DUŻY promień skrętu, a mały promień jest jak najbardziej pożądany - zła może być "mała skrętność" jak już ktoś koniecznie chce narzekać na coś małego.
To tak jak z pójściem po "najmniejszej linii oporu"... Ja tam nie wiem co to jest "najmniejsza linia", znam tylko "linię najmniejszego oporu", bo to opór ma być mały, a nie linia!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum