Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 12:38
Masz racje, ale wole pogrzebac w silniku niz robic swapa, to zawsze zajmuje mnostwo czasu, a zmiany auta narazie nie planuje, no chybaze na tege srebrnego ZSa 180 od Arka
_________________ _____________________
MG ZR 180
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 12:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie gniewaj się za określenie "kiepski". W sumie to miałem na myśli motor 1.8T. Chodzi mi o to, że pojemność całkiem fajna tylko moc troszkę mała jak na auto z turbiną,
To nie jest dobre kryterium jeśli chodzi o określanie silnika mianem kiepskiego/fajnego/itp.
W warunkach "normalnego" użytkowania samochodu (czyli innego niż cały czas gaz do dechy) Audi 1.8T jeździ się na pewno znacznie przyjemniej (większy moment obrotowy) niż ZR-em 160.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
prawda jest taka ze ZR160 ma bardzo wysilony silnik i jak byś miał chęć go zaturbic to połowa części by poszła do wymiany... a w A3 zwiększasz doładowanie robisz mapę i spokojnie jeździsz dalej i tu sie kryje wyższość tej jednostki
no i sprawa sie wyjasnila mysle ze kres 1.8 vvc to ok 330km a 1.8t kolo 450 oba kosztowaly by tyle ze mozna by kupic jakies subaru GT ja chcialem pokazac ze sie da
ja pewnie takim 300kM przy masie 1000 kg dlugo bym nie pojezdzil narazie dorastam do 103 KM po przezuceniu z 50 KM w fiescie to i tak rakieta
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Tylko ile zostało z oryginalnego silnika?
Sam blok?
Nie rozumiem idei...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Wto Lut 05, 2008 18:56
HaDeSsS napisał/a:
Ja dostalem dzisiaj solidne baty od TypeRki
no wiesz, przy twoich osiągach
pod każdym właściwie względem eRka jest mocniejsza od ZR'a
dlatego cały czas się głowię w jaki sposób została TU objechana?
jedyna możliwość to kierowca z koziej wulki, choć na takiego nie wyglądał
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Wto Lut 05, 2008 21:41
już samochodzik zrobiony czy na daną chwilę jest 7,6?
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum