Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Spadające obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Spadające obroty

Wiele prób i nic...
Autor Wiadomość
Mich 



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 5
Skąd: Wlkp



Wysłany: Czw Lut 07, 2008 20:55   [R620] Spadające obroty
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam,
Jestem posiadaczem Rovera 620i r.1995 z instalacją gazową. Auto kopiłem 2 lata temu i od tej pory mam problem z obrotami silnika. Byłem już u wielu mechaników i żaden nie potrafił pomuc, samochód przeszedł badania komputerowe na ktorych zostały wykryte 3 bledy a nie wiadomo jakie...
Samochód po rozgrzaniu się warjuje, obroty spadaja tak na 500, nawet 200 obrotów i ma problemu żeby wszedł na normalne obroty. Czasem nawet zgaśnie a potem nie chce zapalić a jak zapali to nie wejdzie na obroty. Naprawia się to po ostygnięciu samochodu.
Instalacja była sprawdzana i to nie jaj wina, bo tak sie dzieje także na benzynie.
Części które zostały wymienione:
-kable wysokiego napiecia
-filtry paliwa i powietrza
-silniczek krokowy
-rozrząd (2 razy)

Wiecie moze co może być nie tak i co tzreba wymienić
Zastanawiem sie jeszcze nad regulatorrem niskich obrotów

PS Jak możecie to podajcie namiary na części

Pozdrawiam, Mich


brt: poprawiłem temat !!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 01:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 07, 2008 20:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hoosar 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 71
Skąd: Zielonka



Wysłany: Czw Lut 07, 2008 21:08   

Ile masz przejechane na parowniku ??

[ Dodano: Czw Lut 07, 2008 21:09 ]
Ups... Nie zauwazylem ze to samo dzieje sie na benzynie. Cofam pytanie.
_________________
był R400 1.4 16V Nightfire Red
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 07, 2008 22:36   

Zawór termiczny jałowych obrotów lub nieszczelność w którymś z kolektorów...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 07, 2008 22:42   

Mich napisał/a:
Zastanawiem sie jeszcze nad regulatorrem niskich obrotów

To jest właśnie silnik krokowy (ale u Ciebie był już wymieniany).

maciej napisał/a:
Zawór termiczny jałowych obrotów

...obrotów ssania/podwyższonych, nie jałowych ;-)

maciej napisał/a:
lub nieszczelność w którymś z kolektorów...

...i to pewnie będzie to, bo ja też mam problem z tymi obrotami i co mogłem, to zrobiłem... oprócz sprawdzenia tego kolektora.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 07, 2008 22:53   

piter34 napisał/a:
obrotów ssania/podwyższonych, nie jałowych

Masz rację, w sumie to bez sensu... Bo auto dobrze działa przy rozgrzewaniu, a potem się zamyka, to nie może robić potem problemów. Bzdurę napisałem.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
mcteusz 



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysokie Mazowieckie



Wysłany: Pią Lut 08, 2008 08:19   

I oczywiście regulacja zaworów pewno by się przydała.... Już gdzieś to nawet pisałem, ale u brata właśnie zawory powodowały falowanie obrotów....
 
 
Mich 



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 5
Skąd: Wlkp



Wysłany: Pią Lut 08, 2008 18:57   

A jakbym wymienił głowice, to cos da?? Mam akurat jedna...
A zawory można wyregulować samemu nie mając wiele doświadczenia, czy to jest wyższa szkoła jazdy??
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pią Lut 08, 2008 21:58   

regulacja zaworów jest prosta jeśli chociaż troszkę znasz się na silnikach (ja dzisiaj sam to robiłem) wystarczy wiedzieć jakie mają być luzy zaworowe, ale jeśli się nie znasz to lepiej do mechanik z tym iść

[ Dodano: Pią Lut 08, 2008 22:05 ]
maciej napisał/a:
nieszczelność w którymś z kolektorów...


kolektor i katalizator można sprawdzić
 
 
 
Mich 



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 5
Skąd: Wlkp



Wysłany: Sob Lut 09, 2008 09:31   

Katalizator odpada, był dość nie dawno wymieniany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Spadające obroty do 0
upierdliwy problem...
jptomczyk Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Lut 24, 2010 16:00
leszczu
Brak nowych postów [R600] Spadające obroty
na każdym z biegów dochodzi do 1,5tys obr i spada do 1tys
rapee Rover serii 600, Honda Accord 4 Pon Kwi 12, 2010 20:50
zimek-1985
Brak nowych postów [Honda Accord] Spadające obroty
maciej1 Rover serii 600, Honda Accord 0 Pią Gru 16, 2011 07:47
maciej1
Brak nowych postów [Rover 620 Ti] Spadajace obroty.Gasniecie
wojtas_77 Rover serii 600, Honda Accord 68 Wto Wrz 18, 2012 14:29
Micros
Brak nowych postów [R618] Spadające obroty,auto gasnie.
Rover 618i benzyna gaz
iambasta Rover serii 600, Honda Accord 29 Sro Sty 26, 2011 12:05
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink