Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 20:26
Czujnik nie ma w tym przypadku nic do mocy silnika po prostu on był dołożony po 2004 roku tak w Roverze 75 jak i w Land Roverze Freelanderze w samym silniku i osprzęcie nie ma różnicy , w ASO można zakupić taki pakiet w postaci płyty CD z innym softem (ale to jest tylko i wyłącznie soft na jedno auto)także to jest przepłacony temat , można to zrobić taniej
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 20:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 20:34
właśnie oto chodzi przemo żeby im pokazać że ten silnik w wersji cdt i cdti , EPC nie kłamie ponieważ jak gdyby były różnice to było by napisane!, także można samemu podnieść moc, kolega tak zrobił z powodzenim zamontował sterownik od wersji 130 km ,i auto ma wyrażnie lepsze osiągi , myśle że kolega LAMER chyba zrozumie !
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 20:39
PHJOWI to jest pewne i nie podlega dyskusji
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 20:45
no właśnie i dlatego pisałem bo jak widziałem te głupoty o innej pompie , i że musimy coś udowadniać , ja ogólnie spokojny jestem i wyrozumiały ale jesli ktoś idzie w zaparte i nie ma racji to ręce mi opadają , tym bardziej że ty i ja już nie jednego roverka robiliśmy i widzieliśmy ,sam kiedyś do swojego 75 zakładałem graty od cdti i od freelandera i muszą pasować, bo silnik do rovera jechał taki sam na palecie w różnych wariantach
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Panowie phjowi i przemo, jak dobrze Was zrozumiałem wystarczy zmienić komputer silnika i będę miał CDTi o mocy 135km? Za ile można kupić taki sterownik. Zastanawiam się czy zasadne jest wgrywanie nowego softu do sterownika os CDT jak ktoś kiedyś pisał za ok 700 pln.
PHJOWI i PRZEMO285 - czy jest jakiś sposób abyz samemu sprawdzić czy samochód jest po zmianie softu na cdti ? Komputer coś wyświetla czy tylko hamownia ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A co w przypadku kiedy przeróbka była robiona przez autoryzowany serwis w Niemczech ? Czy wówczas (oprócz książki serwisowej) jest jakiś inny sposób sprawdzenia ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wysłany: Sro Lut 13, 2008 21:40 [R75] Różnice pomiędzy silnikiem CDT i CDTI
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Nie bardzo mogę sobie poradzić z ustaleniem, jaki to ja właściwie silnik mam w swoim autku. W książce pojazdu napisane jest 1951 ccm oraz moc 85 kW - co oznaczałoby, że posiadam silnik CDT o kodzie M75R.
W książce serwisowej napisane jest długopisem, że silnik posiada kod: 204D2, tzn CDTI wg mnie i mocy 96kW - ten silnik montowany był chyba od 2003 roku.
Po czym poznać jaki to właściwie silnik mam ?
Ciekawym także jest jeszcze fakt, że chciałem dorobić sobie lakier i okazuje się, że na tabliczce znamionowej samochodu jest kod MUM i znalazłem taki kod lakieru w bazie R-M, ale informacja nt. roku (od 1991 do 1999) stosowania tego lakieru nie zgadza się. Ja mam auto z 2002 roku ?
Czy faktycznie są jakieś nieścisłości w faktach i informacjach podawanych przez producenta ?
_________________ Pozdrawiam
Edward
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 05, 2010 01:14, w całości zmieniany 2 razy
CDT do nr VIN 4D310719 (skrzynia manualna) lub 4D310725 (automat)
CDTi ma kompa o oznaczeniu NNN500340. CDT ma NNN100692 (manual) lub NNN100720A (automat)
Różnica pomiędzy CDT i CDTi tkwi wyłącznie w oprogramowaniu sterownika wtrysku.
[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 21:47 ]
edward25 napisał/a:
75R.
M47R, nie 75
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Dzięki za błyskawiczną odpowiedz co do typów silnika. Dobierając filtry sprawdzałem także jakie przychodzą w obu typach i okazuje się, że są takie same.
[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 21:52 ]
OK - zgadza się, winno być M75R
CDT do nr VIN 4D310719 (skrzynia manualna) lub 4D310725 (automat)
CDTi ma kompa o oznaczeniu NNN500340. CDT ma NNN100692 (manual) lub NNN100720A (automat)
Witam,
Mój nr VIN to: SARRJSLHPYM130892
Czy ktos może to rozszyfrować?
Ostatnio zmieniony przez piter34 Czw Lut 14, 2008 16:12, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum