Witam ! mam pytanko , macie jakies opinie o tych spreżynkach ? Obnizaja samochod o 40 mm . Cena jest atrakcyjna .... ciekawe jak z wykonaniem . mam 15 na niskim profilu i troche moja 214 wyglada jak na szczudlach ... he he .
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pon Lut 18, 2008 22:03, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 21:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Te sprężyny nie posiadają TuV / GS. W Polsce to jeszcze nie jest wymagane, ale trochę bym się bał niecertyfikowanych części o takiej ważności
Swoją drogą - niby do seryjnych amorów granicą obniżenia jest 25-30mm ale to tylko luźna uwaga...
szukaj uzywanych od 200 Silverstone -30mm albo od MG ZR -40mm. Ja mam te pierwsze + amorki monroe reflex, opony 205/50/15 i w zakretach jakbym go super glue przykleil
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
ketang [Usunięty]
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 21:47
Cze
Kupilem same Sprezny Jamex -- Porazka !
Owszem auto poszlo na dol wyglada fajnie ale co z tego jak skacze po drodze jak ....
Wydaje mi sie teraz ze ma to sens ale tylko przy wymianie razem z amortyzatorami
To jest moje zdanie
Cze
Kupilem same Sprezny Jamex -- Porazka !
Owszem auto poszlo na dol wyglada fajnie ale co z tego jak skacze po drodze jak ....
Wydaje mi sie teraz ze ma to sens ale tylko przy wymianie razem z amortyzatorami
To jest moje zdanie
ja jak mialem wydymane amorki to skakal po drodze jak zajac...
ketang [Usunięty]
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 22:03
Przy seryjnym zwieszeniu?
Bo mi przy seryjnym - nic
Przy seryjnym zwieszeniu?
Bo mi przy seryjnym - nic
przy sportowym, seryjnego nie mialem sprawa wyglada tak ze sportowe sa twardsze i jak amortyzator nie potrafi ich utrzymac to bedzie skakal jak powalony. pojedz na trzepaki za 20zl Ci sprawdza wszystkie amorki. u mnie sie okazalo ze prawy ma 15% a lewy 20%
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 23:42
A ja jeździłem kumpla 214 na jamexach z allegro i bardzo pozytywne wrażenia. Trzymał się drogi jak przyklejony. I dlatego sam takie zakupiłem, ale zakładam razem z nowymi amorkami na wiosnę (jeśli do tego czasu silnik ogarnę )
ok . a jakie byście doradzili amorki ? byłem dzis na przegladzie i pomiary pokazaly mi po ok.70 % na kazdym kole ... ale z doswiadczenia wiem ze taki stan nie bedzie trwal dlugo przy sportowych sprezynach . najlepiej bylo by zalożyc amorki o 30 mm krotsze .... wczesiej zalozylem takie we wczesniejszym aucie i wszystko gralo .... znacie jakies odpwiedniki do r 200 ... Dzieki z gory za odpowiedz
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 527 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lut 24, 2008 03:00
Hejka ja mam r214 1.4 16v i założyłem całe zawieszenie od mg zr , i jest bajka:) a teraz jeszcze 17'' miodzio. czekam jeszcze tylko na rozpórke na tył...
troche przegiecie ale z drugiej strony wychodzi 4tys zl czyli 1 zl zestaw amorek + sprezyna to tak jakbys kupil amorek za 500 i sprezyne za 500 porownujac z zestawami do subaru czy innych to nie tak zle
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum