Z tego co pamiętam (namiary zostawiłem w pracy) to firma nazywa się Kargum - w necie znalazłem namiary:
tel. 0 71 364 53 63
52-428 Wrocław, Kamila Stefki 40
pow.Wrocław, woj. dolnośląskie
problem polega na tym, że to jest już starszy człowiek i często robi sobie urlop wiec czasami trzeba na niego czekać. Być może teraz robi to już hobbystycznie W każdym razie mój siłownik trafił do niego i nawet go chyba zreanimował ale to się okaże. Z tego co się orientuje to w większości przypadków pomaga wymiana gumki (w siłownikach do rovera 620 SDI jest to gumka o średnicy jakieś 17mm i jedyne miejsce gdzie ją znalazłem to sklep motoryzacyjny na ulicy Krętej (taki sklepik z częściami głównie do poloneza, fiata itp. - sklepik starej daty w którym można kupić coś czego gdzie indziej nie znajdziesz) - cena gumki tam 2zł a reperaturka w Roverze na chałupniczej 100zł
Reparaturki są tez dostępne wysyłkowo u Tomiego. www.tomateam.pl
A co do firmy to może warto ją dodac do działu "Cześci warsztaty" na stronie klubowej.
Miałem coś podobnego. Padł wysprzęglik. Kupiłem nowy. Znajomy wymienił i znowu uciekł płyn. Diagnoza - do wymiany sprzęgło. Inny mechanik wyczyścił pompę solidnie odpowietrzył cały układ i hula. W Poznaniu w Japomoto na Chrobrego można kupić wysprzęglik za 73 PLN od Accorda. Rozstaw śrub pasuje. Przewód ma mniejszy gwint ale od ręki dorabiają na Omańkowskiej ( 800 m od Japomoto ) 9 pln.
Pozdrawiam
Mam nadzieję, że z tym wysprzęglikiem od Accorda to prawda, że pasuje do Rovera 620 SDI bo go zamowilem. Na pewno nie pasował od CIVIC-a diesla. A czy ten od Accorda miał symbol F84000? Jezeli tak to zamowilem wlasnie taki.
[ Dodano: Nie Lip 01, 2007 6:45 pm ]
jednak ten wysprzęglik F84000 od Accorda podobno nie pasuje - mechanik zamowil i mowil, ze musial przerabiac bo rozstaw srub jest inny. Niestety nie bylem przy tym jak probowal to montowac
Też mi padło sprzegło, nie wysprzęgla. Zaczeło sie 3 miesiace temu, na postoju było słycac jakięs odgłosy z sprzęgła jak wcisnołem pedał to ustawały. Okło 2 tygodnie temu odgłosy ustały całkiem no i wczoraj biegi zaczeły cięzko wchodzić, az po przejechaniu około 10 Km wogołe nie wczodzą a sprzegło nie wysprzegla.
Sprawdziłem płyn i nic nie ubyło, sprawdziłem pompe i daje cisnienie sprawdzilem wysprzeglik i zauwazyłem że pod jego gumka było troche płynu ale generalnie jak wciskam to nic nie ucieka. Wysprzeglik wysuwa sie około 15mm, nie wim czy tyle wystarczy. Podciagnołem troche srube od pompy i teraz pedał szybciej bierze i jest twardszy, niestety nie sprawdzilem ile sie wysprzeglik teraz wysuwa bo mi sąsiad spod bloku uciekł.
Nasuwaja mi sie pytania:
1. Czy mogła pasc tarcza sprzegłowa, wydaje mis ie ze nie bo inny powinien byc objaw (slizganie sprzegła)?
2. Jesli pompa jest ok to moze wysprzeglik za mało sie wysuwa? Tylko skad taki twardy pedał i dlaczego płyn nie ubywa?
3. Jesli pompa jest ok i wysprzeglik też to moze padło łożysko oporowe, czy wtedy bedzie taki objaw?
4. Co innego oprocz tych rzeczy mogło sie zepsuc? Wolał bym wiedzic zanim zaczne skrzynie odkręcać.
wyprzeglik sprawdziłem i jest ok. Niestyty z powodu braku czasu i kanału musiałem oddac auto do mechanika, krzyknał 500zł za robotę, jutro mam nadzieje ze sie dowiem czy padło całe sprzegło (docisk, tarcza) czy tylko łożysko, bo jeśli całe to dodatkowe 500 mnie czeka :-(
Czy ja wiem, czy tak dużo taniej?
Nowe sprzęgło do R827 w Tomateam kupiłem za około 500 zł, a regeneracja ile?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum