Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 00:14
Zapala88 napisał/a:
orginalny katalog Rovera w Francji i wyraznie pisało 214 216 220 i 200 tyle tylko ze 220 to sa SDI i TD maja 5 róznych oznaczen silnika natomiast TDI to rover 200 i ma tylko jedno oznaczenie mało ich szło i to cos na typ silnika honda 2.0 TDI.
Jak wyżej pisano SDi to tubodiesel z IC gdzieś taki katalog dorwal??? zresztą ja mam 200 SDi i nikt mi nie wmówi, że jest to TDi... to że Honada i inni mają TDi to ich sprawa Roverowi po romansie z Hondą zostało tylko i wyłącznie SDi poza tym wszystkie angielskie książki serwisowe opisują R 220 lub 200 (po '98) jako SDi Poza tym wszystkie R 2xx SDi maja silnik 2.0 SDi typu L
Trzeba być oryginalnym i jeździć Roverkiem SDi
dopisek moderatora:
Zapala88 bardzo proszę byś stosował się do zasad panujących w tym kąciku
Temat poprawiłem za Ciebie, zwróć uwagę jak wygląda i zapamiętaj na przyszłość.
Prośba również byś jednak używał oznaczeń modelu samochodu stosowanych przez ROVERa i przez nasz klub. Chyba, że rzeczywiście potwierdzisz jakimkolwiek dowodem naszą nieznajomość tego zagadnienia czym wyprowadzisz wielu ludzi z błędu.
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
czytam twojego posta bo chcialem sie odwiedziec czy w koncu doszedles do tego czemu nie odpala?.
Ja mam ten sam problem. (tylko zgaśnięcie auta bylo przyczyna zalania silnika -szczegóły http://forum.roverki.eu/v...=woda++silniku)
Silnik został osuszony z wody itd)
Po złożeniu silnika nie chce odpalić obiawy podobne:
Rozrusznik kręci, kontrolnki OK,
Pompa podaje paliwko (ale jakos tak słabo z niej leci) (czy przy odkręconych przewodach paliwko powinno mocno "SIKAĆ" z pompy ?)
A auto nie chche odpalić.
Piszecie tu zeby zmienic filtr paliwa - zrobie to (oby to bylo to) ale jestem ciekaw co AUTOR posta odpalił auto.
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Sie 09, 2008 16:19
przeciez napisal
"Rozkreciłem pompe i na dole jast taka jak by pompka elektryczna i ona miała mała siateczke która była cała w syfie i juz działa przeczysciłem i juz ok działa jak złoto"
Rozkreciłem pompe i na dole jast taka jak by pompka elektryczna i ona miała mała siateczke która była cała w syfie i juz działa przeczysciłem i juz ok działa jak złoto
Czy mógł by to ktos wyjasnic, nie widze w mojej pompie nic takiego co by mozna bylo od dołu wykręcić. (moja pompa jak na rys) co mozna w niej odkręcić
Ta odpalił ale post pewnie nie aktualny:D:D:D a przyczyna był rozrząd... pasek przeskoczył i niestety dużo mnie to kosztowało...
I przepraszam za SDI TDI i moje wywody w książce tak pisało ale oznaczenie było SDI co oznacza Diesel z IC i chodziło tam o porównanie że SDI to jest to samo co TDI tyle ze tam oznacza się w ten sposób wyposażenie a nie silnik jeszcze raz przepraszam za pomyłkę i niepotrzebne gadanie... ale już lepiej zapoznałem się z tematem ROVER
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum