Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 23:39
thef, czujnik to wymrugałem, pojechałem do serwisu boscha i kupiłem czujnik temp paliwa za 50zł, poszukałem w internecie o pompach wtryskowych boscha i znalazłem schemat i jak samemu to zrobić więc wziąłem się do roboty i po ok 2h (rozkręcenie, serwis, poskładanie) odpaliłem silnik przejechałem się, aż złapie temp. i okazało się że falowanie obrotów zniknęło i z tego powodu jestem szczęśliwy.
thef napisał/a:
Jaką temperaturę paliwa pokazywał komputer?
nie wiem jaką pokazywał temp. bo nie podłączyłem R do kompa.
Tak na marginesie to czujnik temp jest to termo-rezystor więc zmierzyłem jego rezystancje i po porównaniu z wykresami na jeden ze stron internetowych(forum skody), okazało się że zaniża wskazania o 1kohm. Jak się okazało to nowy czujnik wskazywał dobre wartości rezystancji w stosunku do temp.
thef napisał/a:
za tanio i za prosto
sam wymieniałem, prosto hmm problem miałem z jedną śrubą ale dla chcącego nic trudnego
narazie zostałem z jednym R w domu, jak odbiorę od blacharza mojego R to muszę przejechać się choć na KTSa i posprawdzać silnik.... bo na testbooka mam za daleko...
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 17:47
String, dobra dobra postaram sie sklecić jakiś artykuł żeby było ogólno dostepne jak tylko odbiorę R od blacharza, bo nie mam jak zrobić fotki pompy wtryskowej ....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum