tony finger, - dobry mechanik robi a nie gada i jedyne co jest go w stanie powstrzymac to brak czesci na prawde wez pod uwage ze kupiles najmocniejszego i najbardziej luksusowego z Roverow serii 600 wiec i koszt utrzymania jest adekwatny. I nie mow ze niemieckie auta lepsze bo i tam kazda marka ma takiego 'czarnego konia' ktory jest miodny do czasu kiedy go debil jakis nie skatuje a potem kolejny wlasciciel to naprawia. Spojz prawdzie w oczy, ile benzynowych silnikow turbo naprawial twoj mechanik przez ostatni rok? Ile wskrzesil turbionych BWM, Audi, VW czy innych? Pewnie zadnego i dlatego psioczy. I powiem jedno, nie liczy sie tylko znaczek na masce auta tylko stan techniczny i mechanik ktory je serwisuje.
I pomysl o tym ze dales za auto okolo 4000E wliczajac w to zysk handlarza i koszty transportu, I popatrz teraz na niemieckie aukcje ile kosztuje taki egzemplarz w dobrym stanie....handlarz nie kupil go za 3000 ani pewnie nawet za 2500E, to chyba o czyms swiadczy:-) Nie da sie miec za poldarmo auta w stanie igla
zycze szybkiego powrotu do zdrowia twojej maszynie i obys nigdy juz nie wtopil z zadna marka
...i jeszcze jedno mi sie nasuwa Jesli jestes 'high performance userem' to pewnie wiesz ze nawet sprawne auto przy takim traktowaniu wymaga dwa razy czestszych i nietanich serwisow...niezaleznie od marki
_________________ 820ti Coupe raw power
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 23:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum