Wysłany: Pon Kwi 21, 2008 19:15 [R620] Alarm zwariował całkowicie
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam, mój problem polega na tym siedze se w aucie słucham muzyki aż tu nagle auto zamyka sie i otwiera i tak na przemian, kluczyki siedziały w stacyjce. Od tej pory alarm sie nie załącza i nie mrugajo kierunki przy otwieraniu/zamykaniu. Przeczyściłem krańcuwki w drzwiach i w bagażniku ale nie moge znaleśc tej pod masko czy ktoś mógłby napisać ale dać jakoś fotke? czy w dobrym kieruku szukam?? Czekam na odp. i z góry dzienki.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 23:27, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 21, 2008 19:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak auto sie zamykalo i otwieralo byc moze slaby akumulator lub gdzies masy brakowalo... Stycznik na przodzie znajduje sie tuz przy samym zamky przy sprezynie mala czarna kostka prostokatna...
Alarm dalej nie działa przeczyściłem krańcówki dokładnie w drzwiach, w klapie od bagażnika, a w masce połączyłem ze sobą te kabelki od czujnika komputer widział że jest cały czas zamknięta. Ale dalej cisza nic sie nie odzywa. Szukałem w innych tematach ale nie znalazłem odpowiedzi.
Sprawdzałem wszystkie krańcówki na 100% działają poprawnie, czyste jak łza, krańcówka przedniewj maskie wycięta z obiegu, to znaczy sprawdzana alarm sie uzbroi przy połączeniu kabelków/odłączeniu. Alarm jednak sie nie uruchomil. Baterie now w pilocie i nic. Sam już nie wiem
Gdy otwieram drzwi kontrolka sie pali, jak bagażnik też sie pali, więc kontrolki dobre. A ten przewód w masce jest cały pokryty taśmo więc nie dotyka blachy. Co o tym sądzicie??
Przekrec kluczyk na zaplon, wysiadz z samochodu i zamykaj i otwieraj kazde drzwi patrzac czy gasnie kontrolka, potem poodkrecaj kazda z osobna, przeczysz i mocno podokrecaj, nastepnie przejdz do klapy i przeczysc stycznik, podejdz do maski i zrob to samo. Jeszcze jedno aby alarm sie uzbroil musisz zablokowac kierownice!!!
Aby alarm sie uzbroił do końca czy to z pilota czy z kluczyka musi być zablokowana kierownica...
Nie musi.
Jakby to był warunek to napisali by to w instrukcji auta. Zresztą ja nic nie blokuję i alarm się uzbraja.
No chyba, że w R600 przed liftingiem jest inaczej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum