dzięki za wyjaśnienia, a tak a'propos nowego tłoczka, to czekam na info jak się to sprawdziło w praktyce, zdaje sobie sprawę z tego także, że cylinderek także się wyrabia.
W całym tym debatowaniu, chodzi o to aby mieć układ łatwy i tani w naprawie oraz eksploatacji (łatwe dolewanie płynu przy np. odpowietrzaniu).
Oryginalne rozwiązanie jest ciekawe - ładnie schowane, ale w przypadku kiedy tak często utrudnia życie swoją dużą awaryjnością, należy to zmienić.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Maj 23, 2008 19:16
Powitać
Koledzy, mam dobry humor a to dlatego że:
mam tą pompke od BMW i nie za 370 a za 350zł oryginał
otwory pasują idealnie
prawdopodobnie przewód dobrany od jakiegoś forda bedzie dobry (tzn nie bedzie ciekło w tym miejscu.
jeśli nie bedzie ciekło to mechanicy zaprawią mi drugą stronę (tą szybkozłączke roverowską) w ten sposób
jeśli bedzie ciekł to kupię rurke od BMW i też mi zaprawią
blaszka którą dobobił mi dziaduszek jest idealna (lata pracy w fabryce maszyn robią swoje )
zamówiłem zbiorniczek na płyn z roverka 620
Tak ze wszystko idzie w dobrym kierunku, za tydzień będę to składał.
Życze udanego montażu i proszę o szczegóły realizacji tego rozwiązania - wygląda na bardzo dobrze przemyślane i chyba lepsze aniżeli oryg. rozwiązanie.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Maj 24, 2008 15:38
no właśnie bez...ale to nie szkodzi bo sprawdzałem i ten nie cieknie
a to ten zbiorniczek o którym pisałem oczywiście odmalowany uchwyt żeby było no wiecie, ten tego... profesjonalnie
"od rana mam dobry humor..."
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 14:36
Dobra, ja też jutro zamawiam pompę od BMW i robię to mocowanie, zbiorniczek będzie od C-360 A co do przewodu, to postaram się wykorzystać ten od oryginalnej pompy. A więc Dam-Kam, czekam na Ciebie aż to poskładasz i na bank po niedzieli jak będe miał wszystko biorę się za to.
no właśnie bez...ale to nie szkodzi bo sprawdzałem i ten nie cieknie
a to ten zbiorniczek o którym pisałem oczywiście odmalowany uchwyt żeby było no wiecie, ten tego... profesjonalnie
Taki sam albo bardzo podobny zbiorniczek jest w R600.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 42 Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 18:25
Cytat:
maciej, przecież napisałem że ten mój jest z R620 za minut kilka wyruszam sie za to zabierać bo właśnie wróciłem do domu. Trzymajcie kciuki
Kurcze ja trzymam napewno,
bo już zapłącilęm 500zł za dwukrotną naprawę w ciągu półtora miesięcznego okresu za to cholerstwo
już nie wspominam że do domu nie dojechał i potrzebne było cholowanie.. na szcęście to tylko 2 razy po 17km...
maciej, przecież napisałem że ten mój jest z R620 za minut kilka wyruszam sie za to zabierać bo właśnie wróciłem do domu. Trzymajcie kciuki
Aaa... To przeoczyłem, a z powodu kłopotów z wysprzęglikiem z zeszłego tygodnia jestem przyzwyczajony do jego widoku.
Swoją drogą, to nie żebym chciał dobić posiadaczy R75 ale w ciągu ostatniego roku wymieniałem i pompę i wysprzęglik w R623 (po 13 latach i 162 kkm) i koszty to 150 zł pompa i 70 zł wysprzęglik, a robocizna też nie dużo bo są na wierzchu.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 110 Skąd: Krakow
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 20:26
maciej napisał/a:
Swoją drogą, to nie żebym chciał dobić posiadaczy R75 ale w ciągu ostatniego roku wymieniałem i pompę i wysprzęglik w R623 (po 13 latach i 162 kkm) i koszty to 150 zł pompa i 70 zł wysprzęglik, a robocizna też nie dużo bo są na wierzchu.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 42 Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 23:06
Cytat:
Swoją drogą, to nie żebym chciał dobić posiadaczy R75 ale w ciągu ostatniego roku wymieniałem i pompę i wysprzęglik w R623 (po 13 latach i 162 kkm) i koszty to 150 zł pompa i 70 zł wysprzęglik, a robocizna też nie dużo bo są na wierzchu.
maciej, przecież napisałem że ten mój jest z R620 za minut kilka wyruszam sie za to zabierać bo właśnie wróciłem do domu. Trzymajcie kciuki
Aaa... To przeoczyłem, a z powodu kłopotów z wysprzęglikiem z zeszłego tygodnia jestem przyzwyczajony do jego widoku.
Swoją drogą, to nie żebym chciał dobić posiadaczy R75 ale w ciągu ostatniego roku wymieniałem i pompę i wysprzęglik w R623 (po 13 latach i 162 kkm) i koszty to 150 zł pompa i 70 zł wysprzęglik, a robocizna też nie dużo bo są na wierzchu.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Maj 30, 2008 08:23
nie tak szybko wczoraj wszystko wymontowałem, na minutach jade zawioze węzę do zaprawienia i jak bedę wracał z...WKU to je odbiore i będe składał. Dziś wieczoram zdam relacje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum