Forum Klubu ROVERki.pl :: TDI - hahahaha
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
TDI - hahahaha
Autor Wiadomość
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 31, 2008 00:13   TDI - hahahaha

patrzcie jaki obrazek znalazlem na jednej ze stron www :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 31, 2008 00:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tom214Si
[Usunięty]






Wysłany: Sob Maj 31, 2008 00:50   

hmm, to co powiedzieć o Volkswagenowskich silnikach SDI (nie mylić z SDI Rovera) gdzie z 1,9 litra wyciskają 64 KM :szok: :rzyga:
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Sob Maj 31, 2008 06:30   

tom214Si napisał/a:
hmm, to co powiedzieć o Volkswagenowskich silnikach SDI (nie mylić z SDI Rovera) gdzie z 1,9 litra wyciskają 64 KM :szok: :rzyga:

no proszę, proszę - a ja mam taki śmieszny zamiar (dopiero po zchipkowaniu) zmienić sobie znaczek na klapie z TDi na SDi - żeby się co niektóre buraki w swoich superfurach lekko zdziwiły
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Maj 31, 2008 06:58   

Tylko, że SDI pali prawie połowę tego co TDI. Sprawdzone :wink:
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 31, 2008 09:17   

Tempest uwazaj na Sliwkową Viki A z napisem 1.6 na klapie:D 3.0V6 pod macha:D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kamil_luczak 




Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Cze 01, 2008 00:10   

albo lagunke ze znaczkiem 1.6 :] Siedzi tam przeszlo 200KM ;) Blachy WL ;) A czy przypadkiem SDI w tej budzie co masz nie rozni sie zewnetrznie od TDI ?:>

Tom - taki silnik sdi w Lupo pali w miescie ponizej 5 litrow, wiec ja bym sie cieszyl majac taki samochod do jazdy po miescie :P W trasie pewnie ponizej 4 schodzi :D
 
 
 
tom214Si
[Usunięty]






Wysłany: Nie Cze 01, 2008 00:29   

Nagle wszyscy ściganci zrobili się oszczędni... :roll:
Mi akurat bliżej do "senior citizena" ;) niż do ściganta, tym nie mniej podtrzymuję wersję że 64 KM z 1,9 litra to przegięcie... z resztą każdy VW to przegięcie :lol:

A styl "na niepozorniaka" - świetna sprawa :grin: :ok:
 
 
TomC 




Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Nie Cze 01, 2008 01:46   

Skoda Fabia 1,9 SDI brała mi średnio 5l/100 przy jeździe miasto/ autostrada. A 185km/h potrafiła jechać. :cool:
Czasem nawet 4,5l do 130km/h :wink:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Nie Cze 01, 2008 11:21   

Kamil Luczak napisał/a:
A czy przypadkiem SDI w tej budzie co masz nie rozni sie zewnetrznie od TDI ?:>

z tego co sie orientuję to z zewnątrz niczym - jest po prostu inny silnik
i to w 2.0SDi jest 64 kuce :lol:
pod względem oszczędności to silnik-marzenie, ale do wyprzedzania na trasie średnio się nadaje

tom214Si napisał/a:
Nagle wszyscy ściganci zrobili się oszczędni... :roll:

wierz mi - po wypadku bardzo rzadko wciskam pedał do deski
odkryłem po prostu czerpanie przyjemności z jeżdżenia "wolno" (wiadomo, nie według znaków, bo aż tak mocno w głowę w wypadku nie oberwałem :wink: )
kiedy najdzie mnie ochota to sobie przycisnę, ale dzieje się to bardzo rzadko

tom214Si napisał/a:
z resztą każdy VW to przegięcie :lol:

wiesz, gusta guściki
ja ze swojego jestem bardzo zadowolony
ale mój wybór padł na Golfa V chociażby z takiego głupiego powodu, że nie każdego młodzieniaszka stać na nowy samochód i ten model nie jest tak utożsamiany z "innymi" starszymi golfami

tom214Si napisał/a:
A styl "na niepozorniaka" - świetna sprawa :grin: :ok:

i właśnie o to chodzi
z jednej strony jak jakiś buraczek będzie chciał przyszpanować swojej panience to może się lekko zdziwić (a i panna może go zrugać za kiepski samochód - widok bezcenny :lol: )
z drugiej natomiast mam coś takiego, że jak jest spokój to jeżdżę spokojnie i wolno, ale jak tylko zobaczę kogoś szybciej jadącego i "chcącego" się ścigać (dla znających oznaczenia silników na klapie 2.0TDi oznacza minimum 140KM, więc sobie myślą, że może jakiś chojrak w nim siedzi) to od razu redukcja i za nim
a styl niepozorniaka to przynajmniej da mi jakiś spokój od ścigantów i nie będzie mnie korciło (przynajmniej tak często jak ze znaczkiem TDi z tyłu) bo widzą, że "kiepski" silnik to i nie ma co szaleć
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Ciufa 




Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Cze 01, 2008 21:07   

Kamil Luczak napisał/a:
Tom - taki silnik sdi w Lupo pali w miescie ponizej 5 litrow, wiec ja bym sie cieszyl majac taki samochod do jazdy po miescie W trasie pewnie ponizej 4 schodzi

ja bym nie chciał takim auem w trase jechać, za bardzo połamany bym wyszedł z niego :P
wole wieksze auta
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
lineumaciel 



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 14:57   

hehehe naklejeczka fajna ;-)

mi jakoś tych koników w moim nie brakuje ;-) myślę że ekonomia i moc jest dość dobrze wyważone. Chociaż kusi mnie chip tuning.
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
lineumaciel 



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:12   

Tempest napisał/a:
no proszę, proszę - a ja mam taki śmieszny zamiar (dopiero po zchipkowaniu) zmienić sobie znaczek na klapie z TDi na SDi - żeby się co niektóre buraki w swoich superfurach lekko zdziwiły



orientowałeś się w kosztach? u mnie w OL V-tech'u krzykneli 1 400 złociszy(tak na telefon)

chociaż zastanawiam się czy warto dla 16KM/44Nm
_________________
pozdrawiam ;-)
Ostatnio zmieniony przez lineumaciel Pon Cze 02, 2008 15:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:34   

pykalodaniel napisał/a:
Tempest napisał/a:
no proszę, proszę - a ja mam taki śmieszny zamiar (dopiero po zchipkowaniu) zmienić sobie znaczek na klapie z TDi na SDi - żeby się co niektóre buraki w swoich superfurach lekko zdziwiły


orientowałeś się w kosztach? u mnie w OL V-tech'u krzykneli 1 400 złociszy(tak na telefon)

kumpel ma znajomego co się takimi rzeczami zajmuje i po znajomości może mi nawet za 1200
to zrobić (oczywiście z badaniem możliwości i pełnym przygotowaniem, a nie tylko włożenie i jedź Pan stąd)

pykalodaniel napisał/a:
chociaż zastanawiam się czy warto dla 16KM/44Nm

hmmm, tylko tyle?
ty masz tą wersję 100, czy 130 konną?
w pierwszym powinno być około 135, w drugim pod 170 podchodzić i moment o około 60Nm
przeważnie w klekotach z mocą powyżej 100 wzrost mocy jest o około 30 kucy
u mnie na ten przykład moc końcowa będzie jakieś 175-180 i moment z 330 na 430Nm
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:45   

tylko tempest zapominasz, ze to sa rozne silniki(rover- vw), a ty piszesz caly czas odnosnie swojego - przyrosty mocy i momentu.

u ciebie uwazam, ze bezpiecznie to jest 140 popchnac na ok 170 i kolo 420nm.

w zr skrzynia byla ponoc liczona na 240 nm, a jest w zr-e 260 , wiec jakby zapas zostal wykorzystany :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
lineumaciel 



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:47   

Tempest napisał/a:
hmmm, tylko tyle?
ty masz tą wersję 100, czy 130 konną?
w pierwszym powinno być około 135, w drugim pod 170 podchodzić i moment o około 60Nm
przeważnie w klekotach z mocą powyżej 100 wzrost mocy jest o około 30 kucy
u mnie na ten przykład moc końcowa będzie jakieś 175-180 i moment z 330 na 430Nm



mam 100 konną wersje. Wedle oficjalnych informacji z katalogów przyrost jest o 16KM/44Nm.

na jutro umówiłem się z Panami z olsztyńskiego V-techu mają podąć dokładne uzyski mocy oraz koszt.


zastanawiam się jeszcze nad wersją dla oszczędnych ;-) tzn z 2 koniki zyskam ja wybije katalizator ;-) (oczywiście żart)
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:00   

maniaq napisał/a:
tylko tempest zapominasz, ze to sa rozne silniki(rover- vw), a ty piszesz caly czas odnosnie swojego - przyrosty mocy i momentu.

TUTAJ podana specyfikacja możliwości silnika w 75'ce (klekot) dla 115 i 130 koników
na tej podstawie mówiłem, że coś kiepsko te 16 kucy

maniaq napisał/a:
u ciebie uwazam, ze bezpiecznie to jest 140 popchnac na ok 170 i kolo 420nm.

trochę się pomyliłem u siebie, ale i tak nieznacznie - TU
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:03   

Tylko fascynuje się po co to???

Dla "mistrzostwa prostej"?

Nie lepiej zrobić upgrade zawieszenia, hamulców, opon albo jeszcze lepiej - szkolenie techniki jazdy?

To da lepsze efekty niż moc - patrz wyniki ze Zlotów - zarówno tego, jak i np. Miedzianej Góry, gdzie 80 KM Citroen BX pobił 226 KM Alfę 166 na co teoretycznie nie miał szans...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:10   

maciej napisał/a:
Tylko fascynuje się po co to???

Dla "mistrzostwa prostej"?

Nie lepiej zrobić upgrade zawieszenia, hamulców, opon albo jeszcze lepiej - szkolenie techniki jazdy?

To da lepsze efekty niż moc - patrz wyniki ze Zlotów - zarówno tego, jak i np. Miedzianej Góry, gdzie 80 KM Citroen BX pobił 226 KM Alfę 166 na co teoretycznie nie miał szans...

na torach się nie ścigam, po ulicy nie jeżdżę jak wariat (przynajmniej nie tak bardzo jak to było z ZR'ą)
lubię właśnie po prostu dobre przyspieszenie, bo więcej frajdy mam z tego jak samochód szybko się rozpędzi aniżeli z slalomu-gigant między samochodami i ciśnięcie w pedał
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4533
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:16   

Tempest napisał/a:
na torach się nie ścigam, po ulicy nie jeżdżę jak wariat (przynajmniej nie tak bardzo jak to było z ZR'ą)
lubię właśnie po prostu dobre przyspieszenie, bo więcej frajdy mam z tego jak samochód szybko się rozpędzi aniżeli z slalomu-gigant między samochodami i ciśnięcie w pedał

Fajnie, że się rozpędza, a po co hamować, czy skręcać...
Genialna maksyma, ale sprawdza się w USA, nie w Polsce.

Czy ktoś tu pisze o slalomie między samochodami?

Ja raczej myślę o reakcji, gdy ktoś np. zajedzie Ci drogę albo wpadniesz na szklankę na wjeździe na Most Grota...
Wtedy te 180 KM nic Ci nie pomogą...

Na prawdę nic Cię nie nauczył wypadek?

Próbowałeś przeczytać np. artykuły Piotra Wróblewskiego www.rspw.of.pl?

Pan Piotr na początku szkolenia mówi jedną rzecz - kierowca rajdowy jedzie na granicy całe sportowe życie, kierowca cywilny 2-3 razy w życiu, ale od treningu zależy co się wtedy stanie - Ty zaliczyłeś już pierwszy raz, miałeś olbrzymie szczęście, ale widać, że nic Cię to nie nauczyło...

Mam nadzieję, że nadal będziesz miał tyle szczęścia...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Cze 02, 2008 16:53   

maciej napisał/a:
...ale widać, że nic Cię to nie nauczyło...

Mam nadzieję, że nadal będziesz miał tyle szczęścia...

nauczyło mnie to tego, że już tak nie szaleję samochodem
teraz, po przeprowadzce, muszę codziennie jeździć właśnie Grota przez feralne miejsce i zawsze jak się zbliżam do tego zygzaka to zwalniam
i nawet jak już przejadę przez część "syrenki" to najszybciej jadę 80km/h bo wychodzę teraz z założenia, że jadąc wolno można się nadal cieszyć z jazdy
i jak już napisałem w jakimś inny poście - bardzo rzadko wciskam pedał w dechę, a to i tak tylko po to, żeby kogoś wyprzedzić - dochodząc do max. 120 i potem zwalniając

jeśli chodzi o naukę jazdy - jakieś szkolenia itp. to po prawdzie myślałem, że właśnie coś takiego będzie na zlocie
nawet jeśli nie specjalnym samochodem na śmiesznych kółeczkach to chociaż swoim na większej, otwartej płycie z polewajkami
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink