Coraz bardziej zastanawiam się nad zmianą R75 na coś innego Z tym, że będzie to za jakieś 2, 3 lata i w grę będzie wchodziło auto również 2, 3-letnie. Zaczynam już zbierać fundusze
Numer 1 na mojej liście to: Jag x-type kombi najchętniej 3,0 V6 (ewentualnie 2,5 V6) manual.
W grę wchodzi również LR Freelander2 raczej 2,2 TD4 manual i gdyby się udało finansowo LR Discovery3 2,7 TDV6
Dwa ostatnie typy które biorę ewentualnie pod uwagę to Fordy: Mondeo kombi lub Smax w jakiś mocnych wersjach silnikowych.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W grę wchodzi również LR Freelander2 raczej 2,2 TD4 manual i gdyby się udało finansowo LR Discovery3 2,7 TDV6
Dwa ostatnie typy które biorę ewentualnie pod uwagę to Fordy: Mondeo kombi lub Smax w jakiś mocnych wersjach silnikowych.
A nie myślałeś o czymś pośrednim w stylu Subaru Legacy Outback albo Volvo XC70?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
W grę wchodzi również LR Freelander2 raczej 2,2 TD4 manual i gdyby się udało finansowo LR Discovery3 2,7 TDV6
Dwa ostatnie typy które biorę ewentualnie pod uwagę to Fordy: Mondeo kombi lub Smax w jakiś mocnych wersjach silnikowych.
A nie myślałeś o czymś pośrednim w stylu Subaru Legacy Outback albo Volvo XC70?
Poprawiam specjalnie dla Maćka
Było :Zawsze na pierwszych miejscach w moim sercu będą brytyjczycy
Powinno być: Zawsze na pierwszych miejscach w moim sercu będą hindusi
Jeżeli chodzi o Volvo to odpada nie podoba mi się po prostu, natomiast Subaru całkiem, całkiem.
Niestety przeraża mnie paliwożerny boxer benzynowy (wiem o czym mówię szwagier jeździ imprezą WRX STI), a jeżeli chodzi o diesla to sam nie wiem. Nie pasuje mi w Subaru tak samo jak w Jagu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez xxxgrze Sro Cze 18, 2008 09:39, w całości zmieniany 1 raz
Zawsze na pierwszych miejscach w moim sercu będą brytyjczycy
No ale piszesz przecież o Niemcach, a nie Anglikach - wszystko co wymieniłeś to Fordy...
xxxgrze napisał/a:
W grę wchodzi również LR Freelander2
Ford...
xxxgrze napisał/a:
LR Discovery3 2,7 TDV6
Trochę mniej, ale jednak Ford...
xxxgrze napisał/a:
Numer 1 na mojej liście to: Jag x-type kombi najchętniej 3,0 V6 (ewentualnie 2,5 V6) manual.
I to Ford...
xxxgrze napisał/a:
Dwa ostatnie typy które biorę ewentualnie pod uwagę to Fordy: Mondeo kombi lub Smax w jakiś mocnych wersjach silnikowych.
No i na koniec dwa "Fordy Fordy".
xxxgrze napisał/a:
Jeżeli chodzi o Volvo to odpada nie podoba mi się po prostu
A to w sumie też Ford.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ale oddział europejski jest mocno niezależny i akurat zarówno Mondeo jak i S-Max, który powstał na podstawie Mondeo są europejskimi konstrukcjami, robionymi specjalnie na rynek europejski, a ZTCP to główną siedzibę na Europę Ford od dawna ma w Niemczech, choć fabryki ma np. w Belgii.
xxxgrze napisał/a:
Eee chyba Tata wozy
Teraz tak, ale wszystkie modele o których piszesz powstały pod kuratelą Forda, a więc Niemce!!!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ale oddział europejski jest mocno niezależny i akurat zarówno Mondeo jak i S-Max, który powstał na podstawie Mondeo są europejskimi konstrukcjami, robionymi specjalnie na rynek europejski, a ZTCP to główną siedzibę na Europę Ford od dawna ma w Niemczech, choć fabryki ma np. w Belgii.
maciej napisał/a:
Teraz tak, ale wszystkie modele o których piszesz powstały pod kuratelą Forda, a więc Niemce!!!
Niech będzie , ale skoro od dawna jeżdżę niemcem (R75 ) to...
Swoją drogą z tymi Niemcami jest jak dzisiaj z Ebim Smolarkiem (otwieram lodówkę, a tam Ebi ) są wszędzie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Niech będzie , ale skoro od dawna jeżdżę niemcem (R75 ) to...
No coś w tym jest.
xxxgrze napisał/a:
Swoją drogą z tymi Niemcami jest jak dzisiaj z Ebim Smolarkiem (otwieram lodówkę, a tam Ebi ) są wszędzie.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Niestety przeraża mnie paliwożerny boxer benzynowy (wiem o czym mówię szwagier jeździ imprezą WRX STI)
Ale to chyba żaden argument, przecież STI to cywilna rajdówka, ciężko wymagać żeby palił 10l/100km
Jeśli nie zależy ci na mocy 'totalnej', normalne WRX powinno wystarczyć. Ba, nawet najzwyklejszy 2-litrowy 160-konny silnik w Imprezie daje jej świetne osiągi.
Wg. mnie domniemana paliwożerność w samochodach takich jak Subaru bierze się głównie z tego, że tymi autami nie jeździ się spokojnie, a dodatkowo 80% posiadaczy w Polsce po prostu je katuje.
Wydaje mi się, że przy normalniejszej jeździe, jedyny przyczynek do nieco większego spalania Subaru w porównaniu z autami o silnikach z podobną mocą to napęd na cztery koła, a nie silnik boxer.
Niestety przeraża mnie paliwożerny boxer benzynowy (wiem o czym mówię szwagier jeździ imprezą WRX STI)
Ale to chyba żaden argument, przecież STI to cywilna rajdówka, ciężko wymagać żeby palił 10l/100km
Jeśli nie zależy ci na mocy 'totalnej', normalne WRX powinno wystarczyć. Ba, nawet najzwyklejszy 2-litrowy 160-konny silnik w Imprezie daje jej świetne osiągi.
Wg. mnie domniemana paliwożerność w samochodach takich jak Subaru bierze się głównie z tego, że tymi autami nie jeździ się spokojnie, a dodatkowo 80% posiadaczy w Polsce po prostu je katuje.
Wydaje mi się, że przy normalniejszej jeździe, jedyny przyczynek do nieco większego spalania Subaru w porównaniu z autami o silnikach z podobną mocą to napęd na cztery koła, a nie silnik boxer.
Wszystko to co piszesz to oczywiście prawda. Jest tylko jeden problem w moim przypadku. Nigdy nie jeździłem samochodami które by mało paliły.
Tak więc jestem pewien, że Subaru Legacy Outback ze mną za kierownicą palił by mnóstwo.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum