Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 94 Skąd: strzyżów
Wysłany: Sob Sie 25, 2007 14:33 [R216 coupe 97 kanciak] cieknie olej
Mam pytanie do czego jest potrzebna z prawej strony silnika kawałek blach przykręcony dwiema śrubami bo po wymianie oleju zaczyna mi sie na niej pokazywać olej a wcześniej tego nie było o czym to może świadczyć
Proszę o pomoc i jakieś na ten temat opinie i jeszcze jedno ze zbiorniczka od układu kierowniczego dokładnie z węża też chyba ucieka olej czy to czymś grozi i świadczy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 25, 2007 14:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam pytanie do czego jest potrzebna z prawej strony silnika kawałek blach przykręcony dwiema śrubami bo po wymianie oleju zaczyna mi sie na niej pokazywać olej a wcześniej tego nie było o czym to może świadczyć
nie wiem, o którą prawą stronę Ci chodzi
Czy jest to prawa stojąc przodem do otwartej maski i na górze jest ta blacha, to chyba jest zaślepka wałka rozrządu, i pewnie padł uszczelniacz (15-20 minut roboty
Jeśli z tej samej strony na dole, to jest to wziernik do sprzęgła, i jeśli tam leci olej, to znaczy że padł siemmering na wale korbowym, a jego wymiana wymaga zdjęcia skrzyni
Jeśli jest to prawa strona samochodu, to tam zazwyczaj jest rozrząd, więc nie wiem co tam za blacha występuje...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 94 Skąd: strzyżów
Wysłany: Nie Sie 26, 2007 09:14
jest to prawa strona stojąc przodem do maski i jest to w górnej części silnika mniej więcej w kształcie owalnego prostokąta z przykręconymi śrubami. Z tego co zrozumiałem to jest zaślepka wałka rozrządu ale czy przed wymianą uszczelniacza trzeba spuścić olej i czy wymiana oleju mogła wpłynąć negatywnie " źle dobrany rodzaj oleju"
Z tego co zrozumiałem to jest zaślepka wałka rozrządu ale czy przed wymianą uszczelniacza trzeba spuścić olej i czy wymiana oleju mogła wpłynąć negatywnie " źle dobrany rodzaj oleju"
Oleju nie musisz spuszczać, poprostu to odkręć, wyjmij siemmering, który tam siedzi, kup taki sam i włóż spowrotem
Olej raczej nie ma na to wpływu, poprostu jak każda uszczelka ruchoma z czasem się zużywa
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
nie ma za co
Wystarczy pomyśleć, że przecież jak samochód chwilkę postoi to olej sobie spływa do miski (grawitacja czy coś... więc raczej go tam nie będzie
Daj znać jak poszło
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
możliwości jest kilka:
najczęstsza- niedokładnie oczyszczone lub uszkodzone miejsca przylegania uszczelek
rzadsza- uszkodzenie uszczelek podczas montażu, (zbyt mocne dokręcenie, skaleczenie itp.)
najrzadsza- wadliwe uszczelki
niestety w każdym przypadku skończy się to wymianą uszczelki
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum