Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Prośba o ocenę mapy STAG 300
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Prośba o ocenę mapy STAG 300
Autor Wiadomość
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Nie Cze 29, 2008 22:58   [R400] Prośba o ocenę mapy STAG 300
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

HI
Wkleiłem moją mapę Tutaj
i prosiłbym zorientowanych o opinie i ew. porade dlaczego mnożnik tak wysoki.
dzieki za zainteresowanie
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 20, 2011 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 29, 2008 22:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rafalq1 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 45
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pon Cze 30, 2008 21:42   

Proponuję zwiększyć średnicę dysz o około 0,2 mm i mnożnik będzie niżej.
Ile jest przejechane na tej instalacji ??
 
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Wto Lip 01, 2008 09:40   

rafalq1 napisał/a:
Proponuję zwiększyć średnicę dysz o około 0,2 mm i mnożnik będzie niżej.
Ile jest przejechane na tej instalacji ??


hi
przejechałem ok 15 kkm
dyszami i przykładka listwy wtryskowej blizej wtryskow ,zajme sie w sobote.
Chce wymienic rowniez listwe wtryskowa na szybszą.
 
 
 
rafalq1 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 45
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Wto Lip 01, 2008 20:55   

Wydaje mi się, że szybsza rampa jest niepotrzebna. Czas na wolnych jest 2,7 ms szybsze potrzebne są przy czasach poniżej 2 ms. Proponuję jeszcze przed rozwiercaniem dysz obniżyć ciśnienie na reduktorze do 1,15 - 1,10 i wyregulować mapa powinna się obniżyć. Oczywiście nie zapominamy przy tym że trzeba również w zakładce parametry zmienić ciśnienie robocze.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 02, 2008 19:18   

rafalq1 napisał/a:
Oczywiście nie zapominamy przy tym że trzeba również w zakładce parametry zmienić ciśnienie robocze.

Ten parametr to się chyba sam ustawia (na podstawie bieżących wskazań czujnika ciśnienia) podczas autokalibracji.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
rafalq1 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 45
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Sro Lip 02, 2008 23:18   

Zgadza się ten parametr się zmienia sam w czasie autokalibracji ale w czasie regulacji zmieniamy go ręcznie. Co do ciśnienia na reduktorze to moja pomyłka, z obniżeniem ciśnienia podniesie się mnożnik. Pozostaje więc rozwiercenie dysz.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 03, 2008 11:17   

rafalq1 napisał/a:
Zgadza się ten parametr się zmienia sam w czasie autokalibracji ale w czasie regulacji zmieniamy go ręcznie.

OK, czyli przez regulację rozumiesz zrobienie mapy od nowa bez autokalibracji :ok:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
rafalq1 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 45
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Czw Lip 03, 2008 19:57   

Dokładnie, kierowca i pasażer z laptopem i jazda na drogę. Regulujemy w różnych warunkach.
Mianowicie normalna jazda, potem z gazem w podłodze, jeszcze trochę po trasie itrochę pod górkę żeby mieć odczyty małego i maksymalnego otwarcia wtrysków. Na koniec regulacja na biegu jałowym.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 03, 2008 20:01   

rafalq1 napisał/a:
Na koniec regulacja na biegu jałowym.

No właśnie ja to zawsze inaczej postrzegałem, tzn. najpierw zmiana ciśnienia, autokalibracja na postoju, kalibracja na drodze. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Czw Lip 03, 2008 20:47   

Dokładnie piter ma racje najpierw autokalibracja potem dostrajanie mapy. Wtryskiwacze im bliżej kolektora tym lepiej, a przy valtecach to mnożnikiem trzeba sie troche pobawić. Patrząc na wykres to ja bym się upierał na zmianę na coś szybszego. Z tym co masz sam sobie nie poradzisz chyba
_________________
FORUM LPG KME STAG ZENIT
 
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Czw Lip 03, 2008 21:35   

bartko100 napisał/a:
Dokładnie piter ma racje najpierw autokalibracja potem dostrajanie mapy. Wtryskiwacze im bliżej kolektora tym lepiej, a przy valtecach to mnożnikiem trzeba sie troche pobawić. Patrząc na wykres to ja bym się upierał na zmianę na coś szybszego. Z tym co masz sam sobie nie poradzisz chyba


hi
a cos konkretnego
rozumiem, ze mam za male dysze i zeby dawka byla ok stag wydluza czas wtrysku ,czyli mnoznik wyzej.
czyki jak rozwierce dysze objetosc lpg bedazie wieksza w krotszym czasie i mnoznik bedzie nizej.

Brt: czerwony zarezerwowany dla administracji ;)
Ostatnio zmieniony przez Brt Pią Lip 04, 2008 23:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
rafalq1 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 45
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Czw Lip 03, 2008 22:07   

piter34 napisał/a:
rafalq1 napisał/a:
Na koniec regulacja na biegu jałowym.

No właśnie ja to zawsze inaczej postrzegałem, tzn. najpierw zmiana ciśnienia, autokalibracja na postoju, kalibracja na drodze. ;-)

Zgadza się miałem na myśli jazdę już po wstępnych ustawieniach i kalibracji.

Co do szybszej listwy to może "MATRIX" fast.
Ale najpierw pokombinuj z dyszami.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lip 04, 2008 06:58   

rafalq1 napisał/a:
Zgadza się miałem na myśli jazdę już po wstępnych ustawieniach i kalibracji.

W takim razie wtedy nie ma absolutnie żadnej potrzeby ręcznego korygowania ciśnienia roboczego :P

rafalq1 napisał/a:
Co do szybszej listwy to może "MATRIX" fast.

A nie lepiej MagicJet lub PlaniJet?

rafalq1 napisał/a:
Ale najpierw pokombinuj z dyszami.

Dokładnie. Moim zdaniem powinno wystarczyć :ok:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Pią Lip 04, 2008 08:13   

hi
ok dzieki
po zmianach opisze i wkleje wyniki (mape)
 
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Sob Lip 05, 2008 21:15   

areek napisał/a:
bartko100 napisał/a:
Dokładnie piter ma racje najpierw autokalibracja potem dostrajanie mapy. Wtryskiwacze im bliżej kolektora tym lepiej, a przy valtecach to mnożnikiem trzeba sie troche pobawić. Patrząc na wykres to ja bym się upierał na zmianę na coś szybszego. Z tym co masz sam sobie nie poradzisz chyba


hi
a cos konkretnego
rozumiem, ze mam za male dysze i zeby dawka byla ok stag wydluza czas wtrysku ,czyli mnoznik wyzej.
czyki jak rozwierce dysze objetosc lpg bedazie wieksza w krotszym czasie i mnoznik bedzie nizej.

Brt: czerwony zarezerwowany dla administracji ;)


stag wydłuża czas wtrysku ale valtec nie zdąży podać odpowiedniej dawki w określonej jednostce czasu potrzebnej na wtrysk paliwa
_________________
FORUM LPG KME STAG ZENIT
 
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Wto Lip 08, 2008 08:52   

hi
czy TE wtryskiwacze były by ok, czy moze
TE beda lepsze. prosze o opinie

dzieki
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 08, 2008 09:43   

Poczytaj sobie forum https://www.ac.com.pl/aut...wforum.php?f=14
Tam fachowcy się wypowiadają o wadach i zaletach.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Nie Lip 27, 2008 22:25   

hi
tak jak pisalem wczesniej dobralem sie do dysz, przygotowany bylem w wiertelka itp ale po zmierzeniu srednicy dysz...zglupialem.
Okazalo sie, ze mam, 3,2 mm, i jedyne co zrobilem to listwe przenioslem pod kolektor co dalo wymierny wynikl w dlugosci wezykow ok. 7 cm. nastepnie oczywiscie kalibracje...i mnoznik tak samo wysoko. Cisnienie nie spada na reduktorze, sonda oscyluje idealnie.
I teraz pytanie co radzicie zrobic.
 
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Pią Sie 01, 2008 20:47   

zmierzyłeś króćce które wkręcone są w kolektor a dysze siedzą we wtryskiwaczach na drugim końcu wężyka
_________________
FORUM LPG KME STAG ZENIT
 
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Sro Paź 01, 2008 20:12   

hi
troche to trwalo ale zrobilem i rpoblem jest ze spalinami TUTAJ jest opis. za sugestie izainteresowanie dziekuje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400]Rover 416 o gazie raz jeszcze...STAG-300+VALTEKI mapy?
adam26xx Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pią Mar 25, 2011 14:24
adam26xx
Brak nowych postów [R45] Stag 300 Plus czy Stag Premium
latoking Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 29 Nie Cze 05, 2011 11:21
tomi83
Brak nowych postów [R416] Prosba o ocene instalacji lpg
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Lip 29, 2011 13:56
dawidd
Brak nowych postów [R45] prośba o ocenę kosztów naprawy
marcin316 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Czw Gru 16, 2010 17:10
marcin316
Brak nowych postów [R414] Stag 300
skorpio118 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Kwi 09, 2009 19:16
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink