Wysłany: Nie Lip 27, 2008 23:26 [ r 25,td, 2.0. 2001 ] problem z moca silnika
moj problem polega na spadku mocy silnika - tzn gdy odpale silnik , ruszam to samochod ma kopa na wszystkich biegach szybko wchodzi w obroty (czy zimny czy cieply ) , zasuwa . ale po kilku minutach jazdy zaczyna brakowac mu przyspieszenia , jest mulem , ma kaprysy . czy przeplywomierz moze byc tego przyczyna ?
i czy mozecie mi poradzic jakie oprogramowanie jest potrzebne do mojego modelu , z tego co wiem to na lubelszczyznie nie ma jakiegos specjalisty od roverow a dosc mam juz placenia mechanikom z laptopem ktorzy nie potrafia ustalic przyczyny check engine , tak bym przynajmniej zapytal czy maja dany program zanim zaplace za usluge .
bede niezmiernie wdzieczny za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 27, 2008 23:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 16:35 [ r 25,td, 2.0. 2001 ] problem z moca silnika
odpiolem wtyczke przeplywomierza samochod idzie jak rakieta obroty na jedynce 4000, czy jak wymienie przeplywomierz to musze skasowac blad na kompie czy check engine samo zgasnie?
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 16:39 Re: [ r 25,td, 2.0. 2001 ] problem z moca silnika
koziarzumyslu napisał/a:
odpiolem wtyczke przeplywomierza samochod idzie jak rakieta obroty na jedynce 4000, czy jak wymienie przeplywomierz to musze skasowac blad na kompie czy check engine samo zgasnie?
Musisz skasować, więc wizyta na kompie Cię czeka.
Diagnoza szybka i sprawna
Wiesz gdzie kupić przepływomierz? Polecam poszukać na forum wszystkiego co się tyczy tego tematu.
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 16:49 [ r 25,td, 2.0. 2001 ] problem z moca silnika
mam jeszcze dwa pytania .tj , a co sie moze stac gdyby na przyklad nie wymieniac przeplywomierza i jezdzic na odpietej wtyczce , ? i np gdyby sie przypadkiem zerwal pasek rozrzadu to czy silnik jest kolizyjny czy bezkolizyjny ?
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 16:57 Re: [ r 25,td, 2.0. 2001 ] problem z moca silnika
koziarzumyslu napisał/a:
mam jeszcze dwa pytania .tj , a co sie moze stac gdyby na przyklad nie wymieniac przeplywomierza i jezdzic na odpietej wtyczce , ? i np gdyby sie przypadkiem zerwal pasek rozrzadu to czy silnik jest kolizyjny czy bezkolizyjny ?
przepływomierz wymień, wsadzili go po to był był.
czy jest bezkolizyjny, nie potrafię Ci na to odpowiedzieć, ale patrząc na R, podczas zerwania jednak spodziewałbym się demolki w komorze. A czy tłoki się spotkają z zaworami to wyższa szkoła jazdy i wolę nic nie mówić aby nie wprowadzić Cię w błąd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum