Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25]problem z mocą/przyśpieszaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25]problem z mocą/przyśpieszaniem
Autor Wiadomość
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



  Wysłany: Nie Lut 27, 2011 16:21   [R25]problem z mocą/przyśpieszaniem
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam drogich forumowiczów! Ostatnio zostawiłem auto u mechanika żeby zrobił rorrząd i wymienił paski zrobił wszystko okej działa ale zapytany co jeszcze było by do zrobienia wspomniał o "pocącej się" turbinie i że jak był kawałek się przejechać to auto wydaje mu się słabe bo kop zaczyna się od 2500 rpm a do tych obrotów auto idzie tak sobie ( według mechanika powinno być mocniejsze przy tej pojemności silnika i przy tej ilości koni). Z moich obserwacji tubrine słyszę z zakresu już 1900rpm i "kop" jest od 2400. Jakieś pół roku temu v max jaki udało mi się nabić to 180 ( więc chyba przepływka sprawna) węże od intercoolera puchną prawidłowo (nie widze żeby się pociły). Mechanik da mi namiar na podpięcie pod komputer żeby sprawdzić czy może są jakieś błędy (żadna kontrolka na zegarach nie pali się po odpaleniu) i teraz pytanie główne: czy powinienem się martwić diagnozą mechanika? czy regenracja turbiny wpłyneła by znacząco na moc i siłe auta ( po przejechaniu 10 000 km musiałem dolać do silnika ok 300 ml oleju do silnika) Jak komuś się chce przeczytać te wypociny to prosze wasze zdanie
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 27, 2011 16:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 27, 2011 17:00   

regins napisał/a:
po przejechaniu 10 000 km musiałem dolać do silnika ok 300 ml oleju do silnika

Jest ok.

Moja diagnoza (zapewne dobra):
-przepływomierz :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Nie Lut 27, 2011 17:04   

ok sprawdze na odpiętym albo wyczyszczę według instrukcji z jednego z tematów. Może jeszcze jakieś pomysły???
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 27, 2011 17:18   

Mówię Ci, że ten pomoże, powodów straty mocy i kopa od 2500 rpm nie ma dużo przy tym silniku. Turbo zostaw w spokoju, to że się kapke poci to nic nie szkodzi. 300 ml na 10000 km to normalny ubytek :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
martens 




Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 27, 2011 17:18   

Najpierw sprawdz na odpietej - to najlatwiej i najszybciej zrobic, jesli bedzie roznica mozesz sprobowac wyczyscic, jesli nie pomoze bedziemy dalej sie martwic. Jednoznaczna i pelna diagnoze uzyskasz na komputerze T4 testbook (Twoj R z 2000 r powinien gadac takze z innymi kompami ale chyba nie w pelnym zakresie).

pozdrawiam
Marta
 
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Nie Lut 27, 2011 17:28   

dziękuje bardzo za odpowiedzi, jutro w takim razie powalcze z przepływką tylko może to głupie ale za chiny "nie da sie" jej odpiąć odchodźbym nie wiem jak mocna ją sciskał to nie moge wtyczki wyjąć :sad:
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Lut 27, 2011 17:42   

płaski śrubokręt proszę ja Ciebie, wtykasz go od spodu, przeginasz i wtyczka schodzi :)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
martens 




Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 27, 2011 17:48   

regins, przyswiec latarka i zobacz jak wyglada zabezpieczenie przed wysunieciem wtyczki - trzeba w odpowiednim miejscu "odbezpieczyc". Za pierwszym razem tak sie motalam, ze mialam wrazenie ze na kropelke ktos ja skleil ;) :rotfl: .
 
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Nie Lut 27, 2011 17:51   

dzięki bardzo jutro zdam relacje z obserwacji :)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 27, 2011 20:11   

Żaden śrubokręt, bo ramkę połamiesz od zabezpieczenia. Po prostu te zabezpieczenie trzeba w odpowiednim miejscu i mocno wcisnąć i wtedy odskoczy :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Pon Lut 28, 2011 08:44   

Regins jak możesz wyslin mi na PW namiary na stację z T4 gdzię będziesz/robiłeś diagnostykę :)
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Pon Lut 28, 2011 12:16   

har0, jesli bendą tam mieć testbooka to dam ci znać ( narazie czekam na info od mechanika bo on miał to nagrać) a wracając do mnie to: odpiołem przepływke przejechałem sie i słabo bez niej, fakt do 2000rpm to szatan sie robi ale dalej to mułłłł, myśle że poprostu ją wyczyszcze według jednego z tematów i bendzie dobrze (ale samo odpiecie tej przepływki to naprawde chore jest :P ) Mam jeszcze 3 pytanka do was:
1. gdzie można kupić wąż który wychodzi od zbiorniczka płynu do wspomagania ( ten dolny gruby) bo strasznie się poci
2. od zbiorniczka płynu do spryskiwaczy idą dwa wężyki obok siebie, pierwszy idzie do spryskiwaczy na masce a drógi jest przerwany ( widać go około 15 cm pod zbiorniczkiem od wspomagania) ale zupelnie nie widać jego drógiej czesci, którędy powinien on być puszczony do spryskiwacza tylnej wycieraczki? prosze nie odsyłać mnie z tym do rave bo już tam szukałem.
3. gdzie jest wtyczka żeby podpiąć go pod komputer? gdzieś czytałem że w środku po stronie pasażera ale gdzie to nie mam pojecia
 
 
har0 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 196
Skąd: chojnow



Wysłany: Pon Lut 28, 2011 14:09   

Węzyk od spryskiwaczy który idzie do tylnej wycieraczki powinien być gdzieś wpuszczony w okolice schowka, ale teraz nie powiem dokładnie w którym miejscu

Wtyczkę masz po stronie pasażera "w nogach" za środkowym tunelem a raczej wsadzona w bok tego tunelu (lub po stronie kierowcy -nie jestem pewien)
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 28, 2011 14:26   

Krzysi3k napisał/a:
Żaden śrubokręt, bo ramkę połamiesz od zabezpieczenia. Po prostu te zabezpieczenie trzeba w odpowiednim miejscu i mocno wcisnąć i wtedy odskoczy :)

jak się z głową zrobi to nic nie ma prawa się połamać ;)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Pon Lut 28, 2011 14:40   

dzięki za odpowiedzi jeszcze to jest dla mnie wazne: gdzie można kupić wąż który wychodzi od zbiorniczka płynu do wspomagania ( ten dolny gruby) bo strasznie się poci
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Lut 28, 2011 16:54   

regins, to normalne że z dołu szatan, a potem muł. Potwierdza to moim zdaniem problem z przepływką :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Pon Lut 28, 2011 17:27   

no nic to, wszystko wyjaśni się po podpięciu pod kompa czy są jakieś błędy czy wszystko jest tak jak być powinno, może poprostu mechanik swoją sugestią sprawił że doszukuje sie błędów. Szkoda że nie mam porównania z jakimś innym R 25 wtedy było by jasne... bende mieć jeszcze jedno pytanie ale to jak uda mi sie zdjecie zgrac :)

[ Dodano: Pon Lut 28, 2011 17:27 ]
wstawiam zdjęcia na pierwszym zaznaczę wąż o który mi chodzi, na kolejnym urwany przewód od spryskiwacza a na trzecim przyszpanuje nowym filtrem paliwa i zaznacze element którego jestem ciekaw
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 10:37   

Witam.
U mnie tez pocił sie waz od wspomagania i po prostu wymieniłem opaskę na nim na taka skręcaną i przestał sie pocić. Myślę, że nie trzeba całego węża wymieniać bo pewnie to nie jego wina.
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Wto Mar 01, 2011 17:43   

a to w takim razie kupie tą opaske, wyczyszcze wąż i bende wiedział, dzięki. Dzisiaj przygotowałem się do czyszczenie przepływki czyli mam klucz do odkręcenia (jakby ktoś chciał wiedzieć to na kluczu jest wyryty rozmiar 25) butelke acetonu i nitro, jak mi sie uda to jutro przeprowadze tą skomplikowaną operacje i podziele sie wnioskami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] Problem z przyśpieszaniem
memphisto Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Czw Cze 30, 2011 23:23
memphisto
Brak nowych postów [R25 2.0 Td 99r] Problem z przyspieszaniem
Sotek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Wrz 24, 2010 12:44
Sotek
Brak nowych postów [R220SD 98'] Problem z przyspieszaniem.
Nextassy Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Kwi 07, 2010 22:06
Nextassy
Brak nowych postów [R214i '97] Problem z przyspieszaniem, dławienie silnika
Foczes Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 31 Pią Lis 23, 2007 13:40
Foczes
Brak nowych postów [MG ZR] problem z mocą
damianta Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Sie 04, 2014 11:19
GrafVonKrone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink