jeśli tak, to musi cały prąd przejśc przez ten potencjometr (i to niezaleznie czy potencjometr jest po stronie masy czy plusa - prąd musi przepłynąć przez cały obwód) inaczej się nie da
A jeszcze jedna rzecz. Napisałem ,ze pociągnąć prąd z aku, ale jedna sprawa. Dobrze by było, żeby maty grzały tylko przy zapalonym silniku/przekręconej stacyjce. W zwiazku z tym wypadałoby dać przekaźnik po bezpieczniku i jego sterowanie podpiąć gdzieś do "plusa" ze stacyjki.
_________________ Pozdrawiam - Brt
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 24, 2008 11:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sadze ze lepszym pomyslem bedzie pociagniecie z jakiegos luzniego bezpiecznika...albo wloszenie jakiegos duuuzego jak od szyby tylnij np. do klaksonu i tam sie podpiac.To i tak wszystko wyjdzie w praniu i najwazniejsze zeby dzialalo i nie piescilo za nadto kierowcy
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Nie Sie 24, 2008 18:17, w całości zmieniany 1 raz
Hmm. Tak czytam tę Waszą dyskusję... i się nie orientuję. Połowy tych wywodów po prostu nie kumam. Pozwolicie, że nie będę się wtrącał i poczekam, aż opracujecie projekt zelektryfikowania 200, a moje autko będzie służyło jako egzemplarz doświadczalny A potem dla każdego z Was po dużym piwie i niskim ukłonie
W każdym razie nie krępujcie się i wymądrzajcie, ja chętnie poczytam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum