Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam wszystkich serdecznie.
Jestem nowy i potrzebuje pomocy.
Kupiłem Rover Freelander rocznik '99 disel w Niemczech, chciałem podładować akumulator i odpiąłem go z klem. Po ponownym podłączeniu roverek nie hula.
1.Cały czas mruga czerwona dioda w dolnej części tablicy między zegarami.
2.Zablokowane są drzwi (jedyne mogę otworzyć kluczykiem od strony pasażera)
3.Alarm jest odpięty ale cały czas się uzbraja.
4.Jak przekręcę kluczyk to działa radio, szyby przednie, zegarek.
Próbowałem zsynchronizować pilota i nic, robiłem różne kombinacje z przyciskaniem otwarcia i zamknięcia drzwi (na pilocie), sprawdzałem baterie w pilocie i nic nie pomaga.
Mam jednego pilota, nie mam codu do drzwi.
Czy jest szansa w warunkach domowych naprawić mojego roverka czy musze udać się do serwisu.
Może na forum jest fachowiec z okolic Kielc lub Częstochowy który może pomóc to bardzo proszę o kontakt.
Bardzo dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 19:02, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 18:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 19:05
W warunkach domowych możesz wymienić immobilajzer+ecu, ale lepiej jak się skontaktujesz ze specjalistami od zabezpieczeń samochodowych, chyba że znajomy specjalista od pożyczania samochodów ci pomoże(chociaż może później pożyczyć twojego na kilka lat bez pytania).
Coś mnie dziwi, piszesz że otwierasz tylko kluczykiem drzwi pasażera, czyli w lewych drzwiach nie powinno być zamka a co oznacza że to wersja angielska była... z Niemiec?
Widać niemieccy Turcy już też umieją robić przekładki...
Obawiam się, że jeśli to prawda, to możesz mieć niezłą jazdę z doprowadzeniem tego do ładu.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ja miałem podobny problem z moim Roverem 820 Si (anglik).Odłączyłem akumulator,zaskoczył immo i po roverku.Musiałem odholować do warsztatu (mam komplet kluczy i kod,ale nie pomogło),gdzie komputerowo odcieli immo-samochód pali,ale pozostał problem z drzwiam (identyczny jak opisujesz).Za holowanie (5 km) i usługe zapłaciłem 700 zł.Możesz sam wymontować centralke i komputerek a potem wysłać to odblokowanie immo kosztuje ok.500 zł.
Ja szukam sposobu na otwarcie drzwi.Pozdrawiam
Napisal bym ze kocham Cie PHJOWI ale jeszcze ktos mnie o cos posadzi Ostattnio zablokowalem go alarmem i z Przemem sie kontaktowalem ale jakos udalo sie na mijescu ruszyc elektryke.Mam cos pokombinowane z alarmem i syrena jest odlaczona,jak podlaczylem to zaczal wyc i nic poza olejem i ladowaniem nie pokazalo sie na zegarach.Pozniej kombinowanie,rozlaczanie-zalaczanie i ruszylo.Od tej pory nie ruszam alarmu
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Mam niemal dokładnie ten sam problem co gregor29 (wersja angielska),
tyle, że u mnie nie był odłączany akumulator. Problem pojawiał się do czasu do czasu, raz drzwi otwierały się za pierwszym razem a czasem musiałem nacisnąć pilota ze 20.
Sam nie grzebałem przy aucie, a wybrałem się do serwisu od alarmów i tam gość stwierdził, że przyczyna leży po stronie pilota, przeczyścił zimne luty etc. i od tej pory nie działa w ogóle
A pozostałe objawy te same:
1.Cały czas mruga czerwona dioda w dolnej części tablicy między zegarami.
2.Zablokowane są drzwi (jedyne mogę otworzyć kluczykiem od strony pasażera)
3.Alarm jest odpięty ale cały czas się uzbraja.
4.Jak przekręcę kluczyk to działa radio, szyby przednie, zegarek.
Coś nie bardzo mogę zidentyfikować guzik od kasowanie\a centralnego (nie macie jakiegoś zdjęcia z jego wizerunkiem
Zakuwaty, będziesz miał jedynie pewnie problem z radyjkiem Ja bez umyślnie odłączyłem kleme i ... kod trzeba było wprowadzić no a że nie miałem to 60 zł za rozkodowanie Po za tym roverek nie świrował
witam
po tygodniu poszukiwań trafiłem na ten temat,który trochę wyjaśnia mi co stało się u mnie.chociaż mam trochę inne objawy ,po przeróbce z anglika mam odcięty zapłon (nie świecą się kontrolki na desce te po prawej stronie ,brak napięcia na pompowtryskiwaczach silnik td4)i nie mogę uruchomić samochodu tylko że u mnie wszystko działa drzwi się otwierają alarm też działa tak jak w wersji angielskiej no może z drobną zmianą zamykanie drzwi następuje dopiero po 3 lub 4 przyciśnięciu guzika na pilocie i jest podczas tej czynności sygnał klaksonu a wcześniej tego nie było,ta dioda na środku zegarów u mnie gaśnie po przekręceniu kluczyka w 1 pozycję.tylko że ja przerabiałem też centralny zamek przez przekładanie przewodów we wtyczkach ale po tym jak nie mogłem odpalić wróciłem do pierwotnego ustawienia.w niczym mi to nie pomogło bo dalej nie mogę uruchomić freelandera.
będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje co dalej robić ,czy to może być problem z immobilajzerem.
witam
będę wdzięczny za informację co to jest błąd " P 1255 PRE-FUEL RAIL PRESSURE SENSOR" bo jeszcze tylko to mi pozostało z tego problemu który miałem.
Mam niemal dokładnie ten sam problem co gregor29 (wersja angielska),
tyle, że u mnie nie był odłączany akumulator. Problem pojawiał się do czasu do czasu, raz drzwi otwierały się za pierwszym razem a czasem musiałem nacisnąć pilota ze 20.
Sam nie grzebałem przy aucie, a wybrałem się do serwisu od alarmów i tam gość stwierdził, że przyczyna leży po stronie pilota, przeczyścił zimne luty etc. i od tej pory nie działa w ogóle
A pozostałe objawy te same:
1.Cały czas mruga czerwona dioda w dolnej części tablicy między zegarami.
2.Zablokowane są drzwi (jedyne mogę otworzyć kluczykiem od strony pasażera)
3.Alarm jest odpięty ale cały czas się uzbraja.
4.Jak przekręcę kluczyk to działa radio, szyby przednie, zegarek.
Coś nie bardzo mogę zidentyfikować guzik od kasowanie\a centralnego (nie macie jakiegoś zdjęcia z jego wizerunkiem
Witam,
Mam identyczny problem. Z pilota otwiera mi wszystkie drzwi oprócz lewych (kierowcy). Jak otwieram kluczykiem to miga dioda i coś pika. Nie był odłączany akumulator.Alarm się uzbraja. Odpiąłem akumulator i wyjąłem baterie z pilota w celu zsynchronizowania. Pilota już po tej akcji nie dało się zsynchronizować. Całe szczęście miałem drugi i jeżdżę tak od pół roku ale zastanawiam się co będzie jak się bateria rozładuję. Nie otwiera mi prawych drzwi z przycisku z wewnątrz (pozostałe otwiera) dlatego obstawiam w tym przypadku siłownik w drzwiach. Procedura uzbrajania pilota wymaga otwarcia drzwi kluczykiem i może dlatego się nie synchronizuje.
Zakuwaty, będziesz miał jedynie pewnie problem z radyjkiem Ja bez umyślnie odłączyłem kleme i ... kod trzeba było wprowadzić no a że nie miałem to 60 zł za rozkodowanie Po za tym roverek nie świrował
U mnie wszytsko ruszylo za pierwszym razem.Radio tez.Moze handlarz juz rozkodowywal radio...albo powinienem miec symphony ale jakos mi sie opcja zmienila
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum