Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 10:05 [MGF] naprawa i poprawki
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam i proszę nakierować mnie gdzie mogę naprawić/zamówić/kupić w KRAKOWIE
Jeżeli sam mogę coś naprawić to będę wdzięczny za podpowiedź
Z góry dziękuję
1. Spryskiwacz słychać pompkę jak pracuje, ale nie pryska
2. Jakie wycieraczki i gdzie?
3. Poprzedni właściciel powstawiał siatkę metalową na grilla i wloty powietrza (rdzewieją) gdzie kupie coś takiego? czy trudno to wymienić?
4. pasek klinowy piszczy przy odpalaniu, gdzie i jak?
5. potrzebuje plastikowy element do którego wciska się stópkę przytrzymującą maskę przed jej zamknięciem (jest złamany), podpórka leży sobie luzem
6. Nowa antenka poprzednią ktoś chciał przytuningować sprey-em bleeee
7. Kto w Krakowie naprawi mi linkę od przedniej maski jest zerwana
8. Czy ktoś w grodzie Kraka montuje tudzież wykonuje tarcze indiglo (znalazłem tylko noman na necie)
9. gdzie dostanę i kto mi zamontuje MG X-Power Speedster Roll Hoops
10.obszycie kierownicy
11. tapicerka wymiana z obklejaniem plastiku
12. muszę zmienić materiał składanego dachu
13. jakiekolwiek sugestie
14. bardzo proszę o jak najwięcej szczegółów
Dzięki wielkie Panowie!
Ostatnio zmieniony przez emes Wto Lis 23, 2010 21:39, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 10:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. Spryskiwacz słychać pompkę jak pracuje, ale nie pryska
Musi być gdzieś uwalony przewód doprowadzający płyn do dysz
trollbee napisał/a:
2. Jakie wycieraczki i gdzie?
Feuvert -> Motogum
trollbee napisał/a:
3. Poprzedni właściciel powstawiał siatkę metalową na grilla i wloty powietrza (rdzewieją) gdzie kupie coś takiego? czy trudno to wymienić?
Szukaj używek na allegro/otomoto
trollbee napisał/a:
4. pasek klinowy piszczy przy odpalaniu, gdzie i jak?
Prawidłowo naciągnąć albo wymienić.
trollbee napisał/a:
5. potrzebuje plastikowy element do którego wciska się stópkę przytrzymującą maskę przed jej zamknięciem (jest złamany), podpórka leży sobie luzem
trollbee napisał/a:
6. Nowa antenka poprzednią ktoś chciał przytuningować sprey-em bleeee
Używki -> allegro/otomoto
trollbee napisał/a:
7. Kto w Krakowie naprawi mi linkę od przedniej maski jest zerwana
Mechanik?
W Krakowie na ROVERkach i MG największą wiedzę ma chyba P. Midowicz (namiary na stronie w module "części i warsztaty")
trollbee napisał/a:
8. Czy ktoś w grodzie Kraka montuje tudzież wykonuje tarcze indiglo (znalazłem tylko noman na necie)
9. gdzie dostanę i kto mi zamontuje MG X-Power Speedster Roll Hoops
Nie mam zielonego pojęcia
trollbee napisał/a:
10.obszycie kierownicy
11. tapicerka wymiana z obklejaniem plastiku
12. muszę zmienić materiał składanego dachu
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Maj 27, 2008 13:50
A i jeszcze padł napinacz pasa od strony pasażera, od strony kierowcy słabo też zbiera, myślicie że powinienem je wymienić czy jest to kwestia zaglądnięcia i poprawienia czegoś?
[ Dodano: Wto Maj 27, 2008 21:32 ]
Podobno jest facet który robi linki i tylko linki okolice Zakopiańska, Łagiewniki. Ktoś miał może styczność?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Niedawno widzialem na http://motors.ebay.co.uk/ NOWY oryginalny MG za 150 funciakow. Sam material bez okienka i stelaza, wiec latwy do wysylki. Nawet sam sie zastanawialem czy nie kupic na zapas, ale odpuscilem.
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 00:36
Zagotowało mi dziś płyn, musiałem dolać wody nie miałem nic innego pod ręką, jak mogę teraz spuścić tą wodę z płynem (ile płynu jest potrzebne do uzupełnienia spowrotem?)? I jaki płyn do chłodzenia polecacie? Będę wdzięczny za Polską ew. Angielską wersje dokumentów do auta, mam wszystko po Włosku.
Z góry dzięki
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
zerknij tu:
http://www.mgfcar.de/bleed/index.htm
jeśli chodzi o instrukcję, to jest w RAVE (nowszym) i nie tylko instrukcja
sprawdź na początek korek zbiorniczka
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
RAVE, to instrukcja serwisowa, a znajdziesz ją np tu:
http://steryd.diinoweb.com/files/RAVE_nowy.iso
jeśli chodzi o korek to trudno zdiagnozować
najlepiej podmienić na sprawny, na szczęśćie to tylko parę złych
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 10:01
36km przed Kielcami od strony Krakowa znowu mi zagotowało po przekroczeniu 200 km/h na co zwrócił mi uwagę policjant który mnie zatrzymał BTW 5pkt 200 zł(skasował mnie za B-25, misiaczek nie miał czasu suszary wyciągnąć, i w życiu nie widziałem żeby ktoś tak szybko z auta wybiegł )
[ Dodano: Czw Maj 29, 2008 13:49 ]
Będę wdzięczny za link inny to iso było zwalone
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Max w zbiorniczku to miejsce zgrzewu dolnej i gornej czesci, polowa zbiorniczka. Poziom minimalny jest jakies 2-3 cm nizej. Od zewnatrz nie widac. Jak odkrecisz korek to wewnatrz widac takie palstikowe "schodki", to jest wlasnie max i min.
Moja rada jest taka: Jezeli gotuje Ci plyn to uwazaj, pilnuj poziomu i szukaj przyczyny. A juz na pewno nie paluj go powyzej 200 bo bardzo latwo mozesz tak doprowadzic do duzych kosztow
To jest silnik serii K i uklad chlodzenia to rzecz swieta i nie lekcewaz go.
Na poczatek wymien korek na nowy (oryginalny).
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Maj 30, 2008 11:44
Na gwałt mechanik w Kielcach!!!
[ Dodano: Pią Maj 30, 2008 18:32 ]
ASO w Kielcach masakra ale na szczęście po 2 godz doszli że chodzi o korek dojechałem do Krakowa więc spoko. Nie mieli zielonej wtyczki więc nie sprawdził mi błędów. Korek od innego auta wygląda identycznie panowie od części postarali się i tyle. Koszt 25 zł korek 50 zł niepełne podłączenie do kompa (BTW 2 godziny 5 chłopa ?!?! na szyldzie ROVER i MG)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 102 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Cze 15, 2008 12:12
No i tak po wymianie korka okazało się że, pompa lekko przepuszcza (ubywający płyn)- do wymiany, przy okazji rozrząd, co wykazało że, poduszka silnika od strony rozrządu is dead, do wymiany, no i teraz nowy problem termostat chyba nie puszcza prawidłowo - do wymiany. Pasy naprawione, jakiś plastikowy element osłaniający pasy przy napinaczu po prostu zaciął się i tyle. Jeszcze tylko linka od przedniej klapy. Teraz tylko praktycznie estetyczne pierdołki pozostały.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pon Wrz 22, 2008 07:32
trollbee napisał/a:
Na gwałt mechanik w Kielcach!!!
[ Dodano: Pią Maj 30, 2008 18:32 ]
ASO w Kielcach masakra ale na szczęście po 2 godz doszli że chodzi o korek dojechałem do Krakowa więc spoko. Nie mieli zielonej wtyczki więc nie sprawdził mi błędów. Korek od innego auta wygląda identycznie panowie od części postarali się i tyle. Koszt 25 zł korek 50 zł niepełne podłączenie do kompa (BTW 2 godziny 5 chłopa ?!?! na szyldzie ROVER i MG)
do mgf jest niebieska wtyczka tylko pewnie gniazda nie znależli bo jest tuż pod lewym wylotem powietrza od kierowcy na skrzynce bezpieczników
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum