Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:15 [Honda Accord] Problem z kątem wtrysku
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam.
Mam problem ze znalezieniem kostki do podłączenia komputera ( Honda Accord 99r 2.0 tdi) Nasi mechanicy nie wiedzą jak utawić kąt wtrysku. A zmienił się on podczas wymiany świecy żarowej...
Może ktoś wie dlaczego nie mogę uzyskać temperatury na wolnych obrotach - dopiero jak wyjadę poza treren zabudowany i dostanie obrotów to rośnie w oczach.
Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 23:25, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:20
Koski szukaj po plastikiem obok prawej nogi pasażera (przed progiem). Trochę dziwne, że wymiana świecy spowodowała zmianę kąta, no chyba że mówisz o świecy pod pompą wtryskową. W jakim sensie nie wiedzą jak ustawić? Diesel się długo nagrzewa, na wolnych pewnie z 15-20 minut musiałby popracować, żeby się nagrzać do temperatury pracy (a może i dłużej).
A zmienił się on podczas wymiany świecy żarowej...
wymieniałeś tą za pompą i ruszałeś pompę wtyczka jest albo gdzies pod kierownicą, albo przy nogach pasazera, za takim plastikiem przy drzwiach pasazera - wtyczka dwupinowa.
ale mówisz miescu przy schowku?? tam jest kostka a nawet dwie niebieskie ale łączy się tylko z ABS i poduszkami. Głownego sterownika nie chce połączyc
[ Dodano: Pon Paź 27, 2008 22:25 ]
Tak mechanik nie mogł wyjąc świecy i wyciagał pompe. A możesz cos więcej określic na temat wygladu tej ostki albo koloru??
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:26
Tak mówię o plastiku poniżej schowka po prawej stronie. Ale szukaj jeszcze pod kierownica jak napisał Brt lub za konsolą środkową. Kostka szara 16 pinowa. Można ewentualnie ustawić na słuch jeżeli jest taka potrzeba (w sensie auto źle chodzi lub bardzo ciężko odpala).
w sumie to niepotrzebnie ruszał tą świecę swoją drogą. Wychodziły wersje tych silników tylko z 3 świecami i na forum raczej zalecamy wymianę tych 3 dostepnych a tą 4 zostawiamy w spokoju Taka mała dygresja Co do wtyczki to musi się gdzieś znaleźć
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:48
Ja tylko mam nadzieję, że nie ruszył nastawnika, bo wtedy trzeba będzie na nim korygować, a to nie takie hop siup, no ale raczej to mało prawdopodobne.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 22:12
tomson60 napisał/a:
czy ten nastawnik to może ta kopółka na pompie??
Jak tak to napewno bedzie problem ponewaz ostatnio była ruszana przez jednego medyka....
Nastawnik to cała górna część pompy, zdjęcie samej pokrywki nie powinno nic zepsuć, no chyba, że gmerał bardziej coś w środku. Ustawieniem nastawnika można wyregulować wolne obroty, tyle, że trzeba to robić z precyzją zegarmistrza.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741
Proszę o pomoc.Mój roverek 620 sdi ma bardzo duże problemy z odpalaniem na zimnym silniku.Swiece żarowe wymieniłem,wszystkie czyżby też przestawił się kąt wtrysku?Pompa do ostatniej świecy była odkręcana.
no jest duuże prawdopodobieństwo, że masz przestawiony kąt wtrysku. Od tego trzeba zacząć i podejrzewam, że na tym też się skończy. Przed wymianą wszystko było ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum