hmmm... felgi
niektóre hamulce, może fotele, ale nie jestem pewny... raczej mało jest takich części, bo jednak tomcio to bardziej kanciak niż późniejsza dwusetka
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ale tomcat ma silnik serii T nie montowany w innych dwusetkach...
jeśli chodzi o hamulce, to ZTCP w pierwszych okrrągłych montowane były zestawy z kanciaków (przód tarcze wentylowane, z tyłu pełne) i w tym przypadku od tomcia mogą pasować...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
przód nie pasuje - jest trochę głębsza tarcza w tomciu. różnica niewielka, ale nie pasuje. Osprzety silnika jest inny, czujniki pewnie też. Zastanawia mnei tylko po co ta wiedza. Przeież jak coś potrzebujes to szukasz po prostu do tomcata, ewentualnie w przypadku silnika do R420Si, 620Ti itp i już.
pozatym jest takie cudo jak EPC i ono daje odpowiedź co pasuje a co nie podobne porównanie można uczynić korzystając z katalogu np. Intercarsu.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 11 Sty 2007 Posty: 99 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lis 02, 2008 21:47
Brt napisał/a:
Zastanawia mnei tylko po co ta wiedza. Przeież jak coś potrzebujes to szukasz po prostu do tomcata
Pomijając czystą ciekawość, pytam, bo rozpatruję przesiadkę na Tomcata, a mój 216 biedaczysko najprawdopodobniej pójdzie na części. Jeśli potencjalnie to i owo mogłoby mi się przydać, to czemu sobie nie zostawić. A i zawsze to jakaś pamiątka. W ogóle chodzi mi po głowie, żeby zachować sobie z niego silnik i niech czeka na nowe "ciało". Nigdy mnie nie zawiódł i serce mi krwawi na myśl o rozłące... Może tymczasowo zrobię z niego stolik pod telewizor.
_________________ Pozdrawiam, Marcin
był: 216Si '97 Tahiti Blue
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Lis 07, 2008 05:17
AndrewS napisał/a:
no wlasnie tez to wypatrzylem
tylko ciekawe czego tak czesto tluka sie w seri K
o co chodzi z tym "tłuczeniem"? Mi ostatnio zaczęło coś brzeczeć przy schodzeniu z obrotów (tak gdzieś pomiędzy 2200 a 850 obr/min) - odgłosy dobiegają z głowicy a konkretnie z strony wydechu i właśnie podejrzewam popychacze. - to oto chodzi? słyszałem że wystarczy je wyjąć, wycisnąć z nich olej, i przeczyścić i wcale nie trzeba wymieniać na nowe - może to ktoś potwierdzić??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum