Na tej stronie masz nowe i pewność że działają jak się obawiasz o używki. 285mm z jednym tłoczkiem ale wystarczające w zupełności i bez żadnych kombinacji.
Honda ATR, NSX i Legend Coupe 3.2 V6 miały zaciski dwutłoczkowe.
Reszta to jeden tłoczek.
Ostatnio widziałem komplet zaciski dwutłoczkowe, tarcze i klocki za 800zł na forum civicklub.pl
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
bo typ ma 19 negatywow i 5 neutrali?
nie wiem skad wniosek ze chodza,jak ich nie ma na allegro prawie wcale:P
a z tej starszej nie podejda?ktos sie orientuje czy tam byl 1-tloczek czy wiecej?
po tyle chodzą na allegro oraz na forach Hondy nie mówiąc o tym ze powoli się to staje się to towar ekskluzywny tak jak widzisz na allegro reszta to 1 tłoczkowe… wiec równie dobrze możesz kupić od Rovera 620, accorda lub preludy 2,2 za połowę ceny…
na razie odebralem auto od znajomego ktory mial naprawic blacharke...i wybitnie mi sie nei podoba efekt,zastanawiam sie czy w ogole bede w niego dalej inwestowal.no i rozwalilem opone wiec przyspieszyl mi sie zakup zimowek,wlasnie szukam,wiec 800mi sie nie usmiecha na te mega hamulce,chyba ze po wyplacie,na poczatku listopada.
true.dlatego wiesz,wkladac kolejne pieniadze w krzywego zardzewialca to mimo szczerych checi chyba srednio jest sens...chyba po prostuy lepiej zostawic sobie go na czesci.zastanawiam sie - na ile rozni sie 2.0 turbo od innych coupe mechanicznie?slabsze tez maja torsena?bo jakby kupic ladnei utrzymane w slabszej budzie to "tylko silnik" przerzucic i ogien:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum