Wysłany: Nie Lis 09, 2008 12:09 [R75] Brak wstecznego - skrzynia automatyczna
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Jakis miesiac temu przestał działac wsteczny w moim Roverku. Po wyjeciu skrzyni oddałem ją do naprawy do AutoJózefów (nawiasem mówiąc nie polecam bo to oszuści, ale o tym napisze na stronie). W AutoJózefów stwierdzili że to "uszkodzenia mechaniczne" dokładnie jakie to nie wiadomo bo "to kolega rozbierał pana skrzynie a kolegi teraz nie ma". Koszt naprawy to 5100 PLN za czesci + 600 PLN robocizna. Nie zdecydowałem sie na naprawe u nich i kupiłem używana skrzynie z anglika.
Wczoraj po zamontowali mi skrzynie, odpalil i .... znów brak wstecznego.
Z mojej skrzyni przełożyłem do tej z anglika wiazke kabli bo w tej angielskiej skrzyni były kable po rzeźnicku ucięte.
Macie jakieś pomysły?
Albo namiary na jakiegoś dobrego mechanika?
Plisss help bo już myśle nawet o podpaleniu mojego R.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Lip 08, 2011 23:27, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 09, 2008 12:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak ktos ja odkrecil to tracisz wsteczny i niestety trzeba rozbierac skrzynie.PHJOWI kiedys nawet o tym pisal i chyba najlepiej bedzie na niego poczekac.Nie wiem dokladnie ktrora bo nie mam automatu.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
blazi [Usunięty]
Wysłany: Nie Lis 09, 2008 19:03
A może ktoś dokładniej opisać co to za tajemnicza śruba psująca wsteczny i co tam się wtedy dzieje, że taka usterka się zdarza - mam zamiar wymienić olej (nie sam) i wolałbym nieco wiedzieć - czego nie ruszać? Poza tym to dla mnie nieco dziwne, że po odkręceniu śruby nawala bieg. Ale czekam na info na ten temat.
Nie jest to dziwne bo to nie jest sruba do spuszczania oleju i nie powinno sie jej ruszac.W silniku tez jest duzo srub, ktorych nie powinno sie ruszac. W warsztatach nie chce im sie zerknac w ksiazke i sprawdzic co maja odkrecic i pieprza robote.Pozniej wypychaja auto i jak przychodzisz to...o Panie zepsulo sie
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
blazi [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 12:59
No ale skoro śuba jest i jej wykręcenie powoduje uszkodzenie skrzyni to po co ona tam jest (mogli by ją schować pod czymś). Poza tym chciałbym wiedzieć co się faktycznie tam dzieje jak ją odkręcisz. Rozumiem jakbyś odkręcił, poluzował potem nie dokręcił do końca i chciał jechać no i coś by się stało, ale samo odkręcenie powodujące w konsekwencji uszkodzenie skrzyni (pomimo jej dokręcenia spowrotem) to już dla mnie niejasność. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł na wyjaśnienie tej kwestii to dziękuję i czekam.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 13:10
zdjecia jutro wrzucę gdzie się zlewa olej, a co do tej śruby szkodnika to ta śrubatrzyma kosz z wstecznym i jak ją całkowicie wykręcisz to kosz spadnie , potem trzeba najlepiej śrubokrętem naprowadzić na otwór w koszu i wkrecać śrube.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
blazi [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 13:41
PHJOWI i to jest konkretna odpowiedź, czyli samo wykręcenie śruby nie zawsze kończy się usterką, trzeba ją po porostu właściwie przykręcić i powinno być ok.
A fotki będą bardzo przydatne, dzięki - zapewne nie tylko w imieniu swoim.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 21:50
Tak przy okazji co ile km powinien być zmieniany olej w skrzyni automatycznej w R75 2.0CDT? PHJOWI czekamy na zdjęcia z opisem żeby już nikt nie miał wątpliwości którą śrubę odkręcać:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum