Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Za wysokie obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Za wysokie obroty
Autor Wiadomość
szags 



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 111
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 17:52   [R620] Za wysokie obroty
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Witam.
Mam problem z obrotami na jałowym biegu, są one po prostu za wysokie. Kiedyś czyściłem krokowy i chyba po tym są lekkko za wysokie. powinny być na poziomie 770 a u mnie przy całkowicie rozgrzanym silniku wskazówka obrotów w najlepszym wypadku jest po środku miedzy wskażnikiem 1000 i tej zaraz pod nią. Jak mogę zmniejszyc obroty. Srubą od obrotów juz kręciłem i więcej juz nią zredukować ich nie da rady.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 14:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 24, 2008 17:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 21:09   

szags, czy obroty faluja? Jezeli tak to krokowy do wymiany i wezyki cisnieniowe do sprawdzenia
 
 
 
szags 



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 111
Skąd: Gdynia



Wysłany: Sro Lis 26, 2008 10:37   

nie obroty nie faluja są po prostu bardzo wysokie. Przy rozgrzanym silniku dochodzą do 1000obr. na luzie, to trochę dużo...
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 26, 2008 10:50   

Czy efekt jest taki sam na LPG i na benzynie, czy tylko na LPG?

I którą masz generację instalacji?
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
szags 



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 111
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Lis 27, 2008 21:56   

tak samo obrotomierz zachowuje się zarówno na LPG jak i na benzynie. To się chyba stało po tym jak czyściłem przepustnicę i krokowy. Wykręcałem śrubę obrotów i po wkręceniu jej teraz na maxa już się ich niżej nie da zbić. Chociaż do końca nie jestem pewny czy wcześniej były niższe. Zauważyłem to po przeczytaniu postu o obrotach jałowych które powinny być na wysokości drugiej podziałki od dołu czyli jakieś 770obr. a u mnie są gdzieś 900 może więcej nawet.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620 sdi] wysokie obroty, szarpanie silnika i brak mocy :(
kantos Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Lis 11, 2013 22:28
kantos
Brak nowych postów [R620Si] Wysokie obroty
n05tr4 Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Maj 29, 2016 20:16
n05tr4
Brak nowych postów [R600] Problem z odpalniem, nie wkręca się na wysokie obroty
claudii Rover serii 600, Honda Accord 14 Czw Gru 02, 2010 08:17
szoso
Brak nowych postów [R600] Wysokie obroty - brak mozliwości regulacji
robertjes Rover serii 600, Honda Accord 2 Wto Wrz 17, 2013 00:32
robertjes
Brak nowych postów [R623] Dziwny huk przy pracy silnika i wysokie obroty
Gość Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Mar 04, 2011 14:14
Perez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink