Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Gru 02, 2008 23:24
teleskop maski jest chyba prosto zrobić, głównie chodzi o to aby dobrze przymierzyć i porobć uchwyty Ja to chciałbym zrobić taki siłownik aby popychał mi tylną klapę, czyli jak nacisnę przycisk zwalniający zamek siłownik pchnął klape żeby się otworzyła niby pierdoła ale jak sie pakuje (często) to ułatwiłoby to życie
teleskop maski jest chyba prosto zrobić, głównie chodzi o to aby dobrze przymierzyć i porobć uchwyty Ja to chciałbym zrobić taki siłownik aby popychał mi tylną klapę, czyli jak nacisnę przycisk zwalniający zamek siłownik pchnął klape żeby się otworzyła niby pierdoła ale jak sie pakuje (często) to ułatwiłoby to życie
Ooooo dokładnie strasznie mnie to wkurza, że za każdym razem jak chce otworzyć bagażnik w R45 to muszę (szczególnie w nocy ) próbować trafić tym śmiesznym łamanym kluczykiem, albo specjalnie otwierać drzwi od kierowcy, żeby pociągnąć za tą wajche.... jakby nie mogli zrobić normalnego centralnego zamka+przycisk do otwierania kufra . A gdyby sie jeszcze sam otwierał na pilota jak w nowych BMW.... uuu to już normalnie szał w trampkach
hehe robilem kiedyś taki patent w uno. Pilot miał dwa przyciski otwierania i zamykania, ale jak się nacisnęło oba naraz, to otwierał sie bagażnik zajefajna sprawa niestety w przypadku R, trzeba by było nosić dwa piloty
A gdyby sie jeszcze sam otwierał na pilota jak w nowych BMW
Jaki problem? Siłowniki śrubowe chyba to się nazywa i chyba bywają elektryczne.
eeee.... troche za dużo grzebania , nie dość, że musiałby być centralny na zamku do kufra, to do tego jeszcze siłowniki.... w sumie to stykałoby mi jakby sie po naciśnięciu pilota po prostu otwierał zamek od kufra, ale to też nie zda egzaminu bo by się klapa otwierała w drodze jak spojler w Porshe Carrera , musiałby być jakiś przycisk jak to zwykle w większości aut bywa...
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Gru 08, 2008 22:08
Dam-Kam napisał/a:
teleskop maski jest chyba prosto zrobić, głównie chodzi o to aby dobrze przymierzyć i porobć uchwyty Ja to chciałbym zrobić taki siłownik aby popychał mi tylną klapę, czyli jak nacisnę przycisk zwalniający zamek siłownik pchnął klape żeby się otworzyła niby pierdoła ale jak sie pakuje (często) to ułatwiłoby to życie
ktos sie pochwali jak to jest w 75 i poda oznaczenia tych silownikow ?
[ Dodano: Pon Gru 08, 2008 22:10 ]
Thrillco napisał/a:
w R75 to standard więc odpowiem trywialnie...nie próbowałem
a co do bagaznika, to ja mam w sumie bardzo prosto, alarm juz jest, drugi przycisk tez, wystarczy silownik, taki jak w centralnym zamku, reszte zrobi fabryczna sprezyna bagaznika 125p
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Na prosbe kolegi BoloSR wykonalem kilka fotek.
Z uwagi na warunki pogodowe zdjecia wyszly jak wyszly, ale moze pomoze
Silownik z przodu:
- długość od pkt. mocowania górnego do pkt. mocowania dolnego na całkowitym otwarciu maski to 34 cm
- długość samej obudowy (bez końcówek mocowania) 17 cm
- oznaczenie siłownika: 3216KV 0420N 308/02 A22
Silownik z tylu:
- długość od pkt. mocowania górnego do pkt. mocowania dolnego na całkowitym otwarciu maski to 33,5 cm
- długość samej obudowy (bez końcówek mocowania) 16 cm
- oznaczenie siłownika: 9815IZ 0370N 329/02 A22
Poniżej fotki:
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum