Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Demontaż mieszka dźwigni biegów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Demontaż mieszka dźwigni biegów
Autor Wiadomość
Autounfall 



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 2
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 09:10   [R620] Demontaż mieszka dźwigni biegów
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Przy wolnych obrotach silnika pojawia się drżenie jakiegoś elementu przy drążku zmiany biegów. Udało mi się wstępnie zlokalizować źródło tego dźwięku, mam jednak problem z demontażem fragmentu konsoli, do którego przymocowana jest dolna część skórzanego mieszka. Jedna ze śrub mocujących ten element znajduje się pod popielniczką, podejrzewam, że druga śruba będzie umieszczona pod zapalniczką ale niestety w przeciwieństwie do popielniczni zapalniczka nie chce tak łatwo dać się wymontować. Czy jest ona zamontowana na takich samych zatrzaskach jak polpielniczka? Czy posiada jakieś inne ukryte zabezpieczenia, śruby itp? Co i gdzie należy podważyć aby uniknąć zniszczenia elementu?

Niestety nie udało mi się znaleźć na Forum żadnych postów dotyczących demontażu tych elementów.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 14:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 03, 2008 09:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 09:21   

Zostaw tą konsolę w spokoju i zejdż do kanału ;) Szczegóły tutaj:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=425
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Autounfall 



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 2
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 10:09   

W opisywanym przeze mnie przypadku źródłem hałasu jest element znajdujący się na drążku zmiany biegów (bezpośrednio pod gałką, ukryty pod miechem). Jest to kawałek plastiku, jakaś tulejka lub zabezpieczenie i właśnie ten element wpada w wibracje. Sprawdzałem wszystkie ruchome mechanizmy dźwigni pod samochodem i (na szczęście) żadnych luzów tam nie stwierdziłem. Sprawa jest więc chyba mniej skoplikowana, aczkolwiek podczas dłuższej jazdy bardzo irytująca. Chciałbym tylko rozmontować ten fragment konsoli bez jej niszczenia.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 10:16   

aa rozumiem :ok: nie wiele pomogę w taklim razie :bezradny: Jedynie co pamietam z rozmów z włascicielami, to to, że trzeba jednak trochę auta rozebrać, żeby tam się dostać. Może w RAVE znajdziesz opis + rysunki:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#30
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 10:20   

Śrubkę przy popielniczce też zostaw w spokoju. Musisz zdjąć schowek pasażera i obudowę pod kierownicą, odkręcić śrubki z boku konsoli środkowej i wypiąć ją ostrożnie z zatrzasków. Szkoda, że nie chciało Ci się poszukać na forum, bo opisywane to było już kilka razy. Wejdź na www.hondaaccord.strefa.pl i pobierz sobie manual do hondy po polsku. Tam znajdziesz opis demontażu wraz z rysunkiem.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 11:41   

thef, Zadnych schowkow nie trzeba odkrecac wystarczy tylko otworzyc schowek-odkrecic srubke na gorze i na dole od konsoli a w obudowie pod kierownica podwazyc prawym gorny rog, nastepnie odkrecic srubke od konsoli na gorze i na dole, nastepne srubki sa z lewej i prawej stronie na dole konsoli przy laczeniu z podlokietnikiem(fotele maksymalnie do tylu) aby nie polamac plastiku trzymajacego konsole z podlokietnikiem nalezy odkrecic takze podlokietnik(z tylu dwie srubki oraz jedna pod panelem sterowania szybami) nastepnie wypinamy galke podwazac srubokretem i mieszek opada w dol, odkrecamy galke i sciagamy konsole z mieszkiem do gory nie ciagnac bo najpierw trzeba odpiac zapalniczke...
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 18:39   

Właśnie, żeby nie połamać konsoli poradziłem odkręcić schowek. Za to nie trzeba podłokietnika odkręcać moim zdaniem ;) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] łącznik, przegub krzyżakowy dźwigni skrzyni biegów
Pawel_W Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Lis 03, 2008 12:58
Brt
Brak nowych postów [R600] Klekotanie dźwigni zmiany biegów w dieslu SDi
Prosze o pomoc
berserker8888 Rover serii 600, Honda Accord 28 Pon Paź 07, 2013 18:52
claudii
Brak nowych postów [R600] Wymiana mieszka drążka zmiany biegów
PawelP1977 Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Wrz 18, 2008 16:43
thef
Brak nowych postów [R600] wymiana mieszka gałki zmiany biegów
kris-tofer Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Maj 27, 2011 14:54
kris-tofer
Brak nowych postów [R620] Podświetlenie dźwigni podnoszenia szyb
kristo4 Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Sie 28, 2008 09:20
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink