Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
mam problem ze sprzęgłem gdyż jak włączam wsteczny to słychać jak po trybach przelecą koła zębate albo ciężko wrzucić wsteczny mam wrażenie jak by za mało dociskało sprzęgło tylko nie wiem jak wyregulować bo jest hydrauliczne
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Mar 02, 2011 23:27, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 08, 2008 21:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Regulacji nie ma o ile mi wiadomo, a wsteczny w tych skrzyniach (PG1) niestety trzeba wrzucać z czuciem tylko na stojacym aucie i wtedy nie zgrzyta. Na wszelki wypadek mozesz sprawdzić stan płynu w zbiorniczku ukłądu wysprzęglania
Witam,
W instrukcji obsługi R400, nt.włączania biegu wstecznego pisze, cyt."Przed włączeniem biegu wstecznego należy upewnić się, czy samochód jest nieruchomy. Nastepnie, całkowicie wciskając pedał sprzegła, odczekać krótki moment i włączyć bieg wsteczny".
Ja tak postepuję i nie mam problemu Pozdrawiam......
Ostatnio zmieniony przez Stacho Wto Gru 09, 2008 13:16, w całości zmieniany 2 razy
prof. od pkmów zapytany przez nas dlaczego wystepuje owy zgrzyt uświadomił nas- biednych studentów ze jest to spowodowane kasą a co za nią idzie brak synchronizatora przy wstecznym biegu co daje wlasnie zgrzyt,knak itp a ze ciekawie opowiadał to się zapamiętało
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum