Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
problem ze sprzeglem!! nie moge wrzucic zadnego biegu!!jak jest wcisnieta jedynka i dodam gazu tak na 5 tys to auto powoli zaczyna sie toczyc chodz mam wcisniete sprzeglo!!da sie to jakos podciagnac jeszcze czy tylko wymiana mnie ratuje??
_________________ Kamil 620 Si
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 22, 2011 22:42, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 30, 2008 18:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kamil 620 Si, sprzeglo masz hydrauliczne co ty chcesz podciagac? Jezeli biegi nei wchodza to albo sprzeglo albo linki zmiany biegow. Otworz maske i spojrz na skrzynie sa tam dwa lewarki, zobacz reka czy wchodza biegi
Ja bym stawiał na zapowietrzony układ wysprzęglania (cieknący wysprzęglik). Niedawno sam przerabiałem podobny temat.
Proponuje kilka rozwiązań:
1. odpowietrzenie układu sprzęgła (instrukcje najlepiej sciągnąć z torrenta od accord'a rocznik '93-'97) - pomaga na krótki okres.
2. kupić zestaw naprawczy do układu wysprzeglania i poddać go regeneracji - immo najlepsze rozwiązanie
3. kupić nowy wysprzęglik
Celna uwaga.
Spójrz pod maskę. Z prawej strony, koło zbiorniczka na płyn hamulcowy jest malutki zbiornik na płyn do układu sprzęgła. Lejesz tam DOT-3 lub DOT-4.
układ wysprzęglania umarł - zobacz gdzie masz wyciek (pompa, wysprzeglik) i wymień/zregeneruj wadliwy element. Najpewnie wymienić oba, bedziesz miał spokój na n-lat
to moze ktos opisze jak sie odpowietrza sprzeglo bo ja chyba bede mial podobny problem juz powoli biegi nie chca wchdozic a sprzeglo twardsze sie robi;/ mam rover 45 1,6 moze byc wiadomosc na PW z gory wielkie dzieki;]
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..
Wysłany: Sob Sty 03, 2009 10:56 [R620 2,0 Si 95r] sprzęgło - układ wysprzęglania
To może ja napiszę jeszcze raz jak ja to zrobiłem w R600.
w Rave od hondy accord jest napisane jak odpowietrzyć ten układ. Zakładasz wężyk na odpowietrznik (znajdziesz go w okolicy skrzyni biegów) i drugi koniec wkładasz do zbiorniczka z płynem(najlepiej zabrać się do tego w dwie osoby) i pompujesz aż przestanie lecieć powietrze.
ps. nie zapomnij odkręcić odpowietrznika.
Sprawdź najpierw czy nie ma wyraźnego wycieku w okolicy wysprzęglika, lub pompy sprzęgła. Jeśli tak to puściła któraś z gumek i układ jest do regeneracji lub wymiany.
_papa_, zapomniales dodac ze trzeba pilnowac plynu w zbiorniczku i odkrecic korek... Samo pompowanie nie wiele daje, potrzeba dwoch osob i odbywa sie to tak...
Zakrecony odpowietrznik, pompowac kilka razy, trzymac pedal przy podlodze, odkrecic odpowietrznik spuscic plyn do buteleczki, zakrecic, osoba znowu pompouje ty dolewasz plynu i tak w kolko poki nie zacznie leciec ciurkiem bez babelkow co koledze kamil_620_si, wytlumaczylem na PW bo mnie mordowal z tematem
kamil_620_si, Skoro ubyło Ci płynu to znaczy, że albo pompa albo wysprzęglik się kończą i będzie go ubywało ciągle, a może być tak, że cały wyleci po kilku depnięciach i zostaniesz na środku skrzyżowania.
Instrukcję co i jak sprawdzić masz tu:
http://forum.roverki.eu/v...pa+sprz%EAg%B3a
i od razu ceny zaminników.
_papa_, ja bym się w reparaturki nie bawił - z moich doświadczeń jak pada pompa to jest już na tyle wyrobiona, że reparaturka pomoże na krótką metę i zaraz znów trzeba będzie grzebać.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Sty 2006 Posty: 134 Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 09:20
Podłączę się do tematu bo temat palący mnie ostatnio - czy miał ktoś stycznośc z pompką i wysprzęglikiem od anglików - czy będzie pasowało do kontynentala?
Znalazłem gościa, który używany zestaw ma do opchnięcia tylko się zastanawiam czy w przypadku, kiedy by "zapomniał mi powiedzieć", że to od anglika, to zostanę z szitem w ręku czy i tak zamontuję.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 09:24
ezy napisał/a:
Podłączę się do tematu bo temat palący mnie ostatnio - czy miał ktoś stycznośc z pompką i wysprzęglikiem od anglików - czy będzie pasowało do kontynentala?
Znalazłem gościa, który używany zestaw ma do opchnięcia tylko się zastanawiam czy w przypadku, kiedy by "zapomniał mi powiedzieć", że to od anglika, to zostanę z szitem w ręku czy i tak zamontuję.
Nie jestem pewien, ale kojarzę, że Skiba wklejał kiedyś zdjęcia i wskazywał różnice. No i chyba nie bardzo to pasuje, ale mogę się mylić, a nie mam czasu tego poszukać w tej chwili. Zagadnij do Skiby, albo poszukaj w jego postach, bądź w całym forum.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Sty 2006 Posty: 134 Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 09:45
Dzięki. Kurde wyszukiwałem wyszukiwaczem ale jak widac nieskutecznie. Może to przez to że robię to wokienku 5cm na 30cm w ukryciu szefem siedzacym obok
Dzięki. Więc musze porównac to co mi da do ręki z RAVEm.
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 19:47 Re: [R620 2,0 Si 95r] sprzęgło - układ wysprzęglania
kamil_620_si napisał/a:
problem ze sprzeglem!! nie moge wrzucic zadnego biegu!!jak jest wcisnieta jedynka i dodam gazu tak na 5 tys to auto powoli zaczyna sie toczyc chodz mam wcisniete sprzeglo!!da sie to jakos podciagnac jeszcze czy tylko wymiana mnie ratuje??
[ Dodano: Wto Lip 07, 2009 20:50 ]
I WŁASNIE MNIE NA MIEŚCIE CAŁKIEM NIEDAWNO STAŁO SIE TAK ŻE JEDYNKA WOGÓLE MI NIE WCHODZIŁA WYMIENIŁAM SPRZEGŁO POJEŻDZIŁAM JEDEN DZIEN NA DRUGI TO SAMO STAŁAM NA KRZYŻÓWCE NIE MOGĄC WCISNĄC JEDYNKI TERAZ PRAWDOPODOBNIE TO WINA POMPKI HYDRAULICZNEJ CHOĆ TARCZA BYŁA TEŻ SPALONA WIEC WYMIENIŁAM. PYTANIE TYLKO GDZIE MOGE DOSTAC TAKĄ POMPKE HYDRAULICZNA?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum