Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] SWAP
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] SWAP
Autor Wiadomość
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 16:59   [R620] SWAP
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Stało się co się stało i na to nic już nie poradzę...

Musze wymienić silnik :/ i mam kilka pytań odnośnie tego bo kupuje silnik bez osprzętu, dawca nie był zagazowany i ma przebieg jakieś 97 tys. mil (anglik)
1. moje auto jest z rocznika 94 dawca jest z rocznika 97, czy wszystko będzie pasować ??
2. tamten jest na manualnej skrzyni, a ja mam automata, będzie pasować skrzynia do tamtego silnika ??
3. czy elektryka się zgra ??

Jak mi jeszcze coś do głowy przyjdzie to będę pisał ;) Z góry dzięki za odpowiedzi :)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 23:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 19, 2009 16:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 17:31   

herc,
1. Tak
2. Tak
3. Tak

Za ile silnik?
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 17:34   

Ad.3 Tylko jako przykład podam że w 800setce swap wymaga również grzebania w elektryce, nawet cewki zapłonowe są inne. Więc trzeba się dobrze upewnić jak jest w 600setce.
http://www.gwsoft.co.uk/rover800/wiring/
http://www.gwsoft.co.uk/rover800/gearbox/

Na Twoim miejscu wolałbym poszukać dawcy organów również w automacie, z reguły takie silniki mają o wiele lżejsze życie, skrzynia automatyczna dostaje w kość, a silnik sobie spokojnie pracuje zawsze w optymalnych warunkach.

edit: ale wlasciwie Ty tez masz automat, a silnik sie zepsul, wiec moze nie ma na to reguly.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 17:38   

Problem wystepuje czasami z aparatami ale jezeli kolega zostawia stara wiazke i osprzet to wsio zagra...
 
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 17:42   

Silnik goły bez osprzętu czyli miska olejowa blok głowica, pokrywa, kompletny rozrząd i oczywiście całe wnętrzności za 900 zł
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 17:45   

herc, Troszke taniej moge Ci opchnac 1.8 z pod automatu iglusienki, 1.8 z manuala (silnik jak nowex), 2.0i 115kM...

Swapa takze moge zrobic...

Telefon 517 465 654
 
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 17:52   

NEOSSS, ja chcę tylko 2.0 136 koni, a ten silnik co biorę też jest igła, a swapa robię sam, w końcu mechanik jestem i już robiłem takie rzeczy ;) tylko chciałem się upewnić co do tej skrzyni, ale dzięki za propozycje jak coś nie będę wiedział to zadzwonię ;)
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 17:34   

A co sie stało że silnik umarł?

F20Z1 znane są ze swojej wytrzymałości.

??
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 19:15   

KRYS napisał/a:
A co sie stało że silnik umarł?


jakimś cudem zatkał się kanał olejowy w wale i się zatarł :/
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 20:33   

A jakim olejem zalewany i co ile?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 21:26   

pół syntetyk castrol albo mobil 1 i zmieniany co 10 tyś km tak że ja nie mam pojęcia dlaczego sie tak stało :/ po jutrze będę robił sekcje staremu silnikowi tak że będę wiedział więcej

[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 16:23 ]
Silnik już wymieniony :) jutro pierwsze odpalanie :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Swap - Ti w miejsce SDi
kepo Rover serii 600, Honda Accord 10 Pią Cze 25, 2010 22:40
Markzo
Brak nowych postów [R600] SWAP silnika 1.8 z 600 97r. do 623 z 95r...
Czy wejdzie bez problemów oraz czy instalacja będzie ok?
NEOSSS Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Mar 26, 2008 10:42
maciej
Brak nowych postów [2.0 Automat do 1.8 manual] SWAP Silnika
captain2009 Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Mar 26, 2015 16:22
tomii620si
Brak nowych postów [R600] SWAP z 2.0 115KM '94 na 2.0 131KM '96....
Co należy wymienić...?
bear007 Rover serii 600, Honda Accord 2 Wto Wrz 25, 2007 16:51
bear007
Brak nowych postów [R623] 620TI przekladka czy swap ? pomocy
kbk170 Rover serii 600, Honda Accord 10 Sro Mar 10, 2010 12:36
Perez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink