Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Stało się co się stało i na to nic już nie poradzę...
Musze wymienić silnik i mam kilka pytań odnośnie tego bo kupuje silnik bez osprzętu, dawca nie był zagazowany i ma przebieg jakieś 97 tys. mil (anglik)
1. moje auto jest z rocznika 94 dawca jest z rocznika 97, czy wszystko będzie pasować
2. tamten jest na manualnej skrzyni, a ja mam automata, będzie pasować skrzynia do tamtego silnika
3. czy elektryka się zgra
Jak mi jeszcze coś do głowy przyjdzie to będę pisał Z góry dzięki za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 23:59, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 19, 2009 16:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na Twoim miejscu wolałbym poszukać dawcy organów również w automacie, z reguły takie silniki mają o wiele lżejsze życie, skrzynia automatyczna dostaje w kość, a silnik sobie spokojnie pracuje zawsze w optymalnych warunkach.
edit: ale wlasciwie Ty tez masz automat, a silnik sie zepsul, wiec moze nie ma na to reguly.
NEOSSS, ja chcę tylko 2.0 136 koni, a ten silnik co biorę też jest igła, a swapa robię sam, w końcu mechanik jestem i już robiłem takie rzeczy tylko chciałem się upewnić co do tej skrzyni, ale dzięki za propozycje jak coś nie będę wiedział to zadzwonię
pół syntetyk castrol albo mobil 1 i zmieniany co 10 tyś km tak że ja nie mam pojęcia dlaczego sie tak stało po jutrze będę robił sekcje staremu silnikowi tak że będę wiedział więcej
[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 16:23 ]
Silnik już wymieniony jutro pierwsze odpalanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum