Oj obawiam się Adriano, ze nowe BMW zostaje w tyle bo właściciel niczego nie musi udowadniac Obawiam isę tez, ze gdyby to była droga z Karpacza do Sosnówki czy Borowic lub Przesieki to te nowe zostawiło by te stare w smrodzie i to nawet z gorszym kierowca za kierownica. nadmiar systemów może i jest irytujący ale coraz więcej ludzi siadających za kierownice ich potrzebuje. Powiem szczerze, że ja posiadając 75 mam czasem okazje docenić dobrodziejstwo ABSu czy ASR, rzadko ale jednak. I nie łudx isę, ze w aucie z połowy lat 90tych nie ma ni grama elektroniki jest...wolniejsza ale jest.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 19:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No jest jest ale mi chodziło w tym konkretnym przypadku o sterowanie pracą silnika A u braku wachy też pisałem bo to BMW pali 25l. Niby się przydają ale ja jakoś tego nie lubię... ABS owszem... ale ta cała reszta zależy kiedy... na pewno jesteś dużo więcej doświadczony ode mnie w tych kwestiach
[ Dodano: Wto Sty 20, 2009 19:38 ]
A z tym porównywaniem to przecież też mówiłem o konkretnym przypadku przecież jakoś te testy muszą się odbywać
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 19:42
Sterowanie silnikiem tez...dużo bardziej ograniczone niż obecnie ale jednak. jak miałem praktyki to boss miał nówke i miałem okazje sie z takimz zapoznac..z M pakietem nawet był
Ps. Jedziesz Autem 6 cylindrowym o poj. 2.5 z tysiącem komputerów ... i ja jadę autem takim jak to BMW... Oba po 160km. Jedziemy 140km/h na 4 biegu. i dajemy w podłogę jak myślisz kto odjedzą pierwszy Ja Bo komputer patrzy by było ekonomicznie a ja mam tylko tylko linkę i przepustnicę, co powoduje ze dostaję tyle paliwa ile auto jest w stanie przyjąć Tyle tylko że mi zabraknie wachy wcześniej
Tutaj bardzo ostro bym się spierał. Moment obrotowy, którym dysponują obecne jednostki BMW, jest duużo większy o tych starych, mówię oczywiście o dieslach, bo na benzynie to się nie znam i jej nie lubie. Także podejrzewam, że jednak byś został daleko z tyłu. Reakcja na gaz w obecnych dieslach ( o ile sprawne jest wszystko tzn przepływka, EGR pracuje prawidło, turbina i reszta towarzystwa) jest chyba nawet szybsza niż w benzyniakacch, lub porównywalna.
zdeka się mylisz;) elektronika w autach jest bardzooooo zaawansowana i dzieki niej można wycisnąć z auta więcej;) np dzięki temu, że AR156 V6 nie ma linki tylko przepustnicę sterowaną elektronicznie poprawiła sie reakcja na gaz;) fakt, że komp dba o to, żeby było ekonomicznie ale napewno przez to nie ogranicza mocy;)
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Adrian...no..o benzyniakach...i skoro jest to benzyniak a.d. 1995-96 to na wtrysku...bo i polonezy już miały wtedy wtrysk. A jak na wtrysku to sory gregory-praca tegoż ustrojstwa zawiaduje komp...również biorąc pod uwage ekonomie. jednak zaden komputer nie steruje calością tak, zeby ciągle było ekonomicznie. Nie s ekonomii bierze się 5 sek. do 100 w dzisiejszych dużych sedanach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum