Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam,
Chciałem się dowiedzieć czy w waszych Roverkach też jest tak że po przekręceniu kluczyka na 2 pozycję (świecą się kontrolki) w alternatorze słychać takie jakby bzyczenie?
Jaki akumulator polecacie do Roverka 400?
Od kiedy kupiłem swojego mam w nim 60Ah a powinno być chyba 45Ah?
Czy to może wpływać jakoś niekorzystnie?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Mar 12, 2011 22:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 13:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Od kiedy kupiłem swojego mam w nim 60Ah a powinno być chyba 45Ah?
Czy to może wpływać jakoś niekorzystnie?
Nic autku nie będzie, mozesz jeździc spokojnie Jak będziesz kiedys wymieniał to kup coś z zakresu 50 - 55Ah Co do bzykannia alternatora to w dieslu bzyka pompa i jest to normalne
Po przekręceniu kluczyka słychać jak aktywuje się pompa paliwa, ale również po podejściu z przodu samochodu słychać to "bzyczenie" z alternatora.
Pompa paliwa załączy się i jest cisza, a to słychać cały czas
ooo a tego to nie wiem...w nastepnym tygodniu naprawiam swoje auto po dzwonku i jak cos to tez zobacze czy mi bzyczy i dam znac...puki co musi sie wypowiedziec ktos kto ma sprawne auto i by podszedl do swojego auta i sprawdzil
aczkolwiek nie sadze by u mnie cos bzyczalo, poniewaz nie raz kolo niego chodzilem przy przekreconym kluczyku i nic mi sie w oczy nie rzucilo...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Silniczek krokowy znajduje się chyba na kolektorze prawda?
Jeśli tak to na pewno nie jest to silniczek ponieważ jak przystawię ucho do alternatora to wyraźnie słychać "bzyczenie"
[ Dodano: Czw Lut 12, 2009 17:01 ]
paff napisał/a:
to trzeba zdemontowac alternator z auta i go rozczłonkować
Jak zdemontować alternator i rozebrać go żeby nic nie uszkodzić?
Jak ściągnąć pasek?
Może ktoś ma jakiś opis lub jakieś fotki? Byłbym bardzo wdzięczny
masz klimatyzacje?
jeśli nie, to będzie łatwiej, bo pasek jest napinany alternatorem
odkręcasz śrubę od dołu alternatora i pasek się luzuje, druga śruba (ta na górze od długiego mocowania) i alternator masz w ręce. nie zapomnij tylko odpiąć kabli
przy klimatyzacji wygląda podobnie, tylko musisz osobno pasek poluzować- najpierw luzujesz śrubę w środku rolki napinacza, a później odkręcasz śrubę regulującą napinacz od spodu
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum