Pomógł: 31 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 381 Skąd: ANGLIA
Wysłany: Pią Lut 13, 2009 11:34
Thrillco napisał/a:
toc pisze że od uruchomienia silnika
Ok wiem,ale raczej chodzi mi o to,że skoro może padł czujnik to i wskazka odrazu wskakuje na czerwone(no chyba że jest kilka oddzielnych czujników)i pewnie tak jest
_________________ HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera
witam mam ten sam problem ze odpalam auto a odrazu załącza się wentylator
ale jest na to sposób odpal auto i na konsolecie wcisnij opcje ECON wtedy
wentylator się odlancza
ale u mnie i tak dalej nie ma ciepla w aucie tzn nadmuchu cieplego chodz wszystko
ustawione jest na HI (high) a wskazowka temperatury jest na samym dole
kupilem nowy termostat i bede go montowac na dniach tak wiec napisze jaki bedzie
efekt jak wszystko bedzie dobrze to bedziesz musial to samo zrobic nowy termostat
oryginalny kosztuje 200zl tak wiec moge ci dac numer telefonu do goscia co handluje
czesciami i zamowisz sobie ale to wszystko okaze sie za kilak dni zcy to faktycznie
ten termostat nawala
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Pią Lut 13, 2009 14:01
nie doczytałes - u mnie chodzi nawet jak wyłacze klime
Kolego,stawiam na przetarty bądz urwany przewód od czujnika temperatury cieczy chłodzącej.To ten pod kolektorem koło zaworu egr.Ja jeszcze tydzień temu myślałem że mój wentylator jest kaput ale przy wymianie tego czujnika odpiąłem kostkę i wentylator zaczął chuczeć aż miło. Jak podpiąłem to przestał.Sprawdż wiec najpierw to co napisałem i daj znać czy rozwiązałeś problem.
U mnie przetarty przewód przy przekaźnikach tych na chłodnicy wykryty przez T4
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
u mnie pokazywało uszkodzony przekaźnik 1 biegu najpierw nie miałem 1 biegu wcale bez dodatkowych objawów a potem spadły wskazówki obrotów i temperatury i wentyl załączałó sie jak chciał na mniej wiecej 2 biegu. potemzegary sie odratowały a wentyl startował zawsze malo tego sie nie wyłączał. rozebrałem cały przód i w miejscu gdzie wiązka wchodzi do pudełka z przekaźnikami kończy się peszel ochronny i zaraz za nim przetarło się o tą rurke z osuszaczem na chłodniczce klimy. jak znajde to fotki wrzuce
[ Dodano: Sob Lut 14, 2009 09:05 ]
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Z mieszkania
Wysłany: Sob Lut 14, 2009 22:08
Raptile napisał/a:
Sprawdz czujnik temperatury, termostat niema nic wspólnego z wiatrakiem
cóz nie chce sie kłocic, nie wiem jak jest w r75 ale mysle ze podobnie jak w innych autach. Wczesniej mialem forda mondeo i mialem taki problem ze mi skolei wentylator sie nie wlaczal kiedy powinien - np. gdy stalem w kokru a temperatura silnika rosla bo nie bylo chlodzenia powietrzem. Wymienilem czujnik, pomoglo, za dwa tygodnie zas to samo, okazalo sie ze zas czujnik, zas wymienilem nowy i za 2 tygodnie zas to samo, wkoncu poradzono mi zeby wymienic termostat, wymienilem termostat i czujnik i problem zniknął.
cóz nie chce sie kłocic, nie wiem jak jest w r75 ale mysle ze podobnie jak w innych autach
Wlasnie o to chodzi ze w R75 jest calkiem inaczej. Powymyslali, nawymyslali i masz tu Ci los. Samo sterowanie wentylatorem jest pokierane nie mowiac juz o calym ukladzie chlodzenia i tym slawnym termostatcie.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Nie Lut 15, 2009 10:55, w całości zmieniany 1 raz
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Nie Lut 15, 2009 10:55
A gdzie ten czujnik...tzn. pytam już na zas, bo wczoraj robiłem konkret oglad, zrobiłem testa klimy (00)...uzupelniem płyn w zbiorniczku i po kłopocie...inna sprawa, że to ubywanie płynu zaczyna mnie niepokoić
No a przy okazji znalazłem inna "usterke" - konczący się płyn od wspomagania. Jakiś może polecacie zalać, konkretny, czy wsio jedno. I...w sumie ok, mam go prawie rok ale to normalne ze ten płyn tak se znikł...mam tam w ogóle pare niszczelności albo cuś, bo od góry zbiornik był zapackany płynem...why?
Jak to zbiornik moze byc zapackany od gory? Ja dolalem ostatnio u siebie jakis plyn STP na ktorym bylo napisane ze zastepuje normalne plyny, jest z nimi mieszalny i cos tam uszczelnia, chroni i takie tam glupoty.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Nie Lut 15, 2009 11:04
no normalnie zapackany pod nakretką w jednym tylko miejscu...to właśnie wygląda jakby płyn ktoś niechlujnie dolał...no ale nie dolewałem...wiem ze to brzmi niedorzecznie ale tak właśnie mam
Miałem dokładnie to samo w swoim Freelku.
I znalazłem rozwiązanie, proste a siedziałem nad tym kilka dni.
W większości przypadków winny jest czujnik który jest zlokalizowany na przewodach od klimatzaji.
CZUJNIK KLIMATYZACJI Z OSUSZACZA
Czujnik ten wysyła inmpulsy i jest powiązany z pracą wentylatorów na chłodnicy.
U mnie działały cały czas, po wymianie problem ustał.
Najczęsciej te czujniki się przepalają gdy jest zbyt niski poziom czynnika.
W tym aucie wszystkim steruje komputer.
Spróbuj zrobić zworkę na kablach od tego czujnika i zobacz co się będzie dziać.
Jeżeli to ten czujnik to mam taki na sprzedanie (Wystawiłem na Allego)
Ja też mam podobny problem.
Włącza mi się wentylator (na najwyższych obrotach) zaraz po uruchomieniu klimatyzacji. Pewnie szczotka. Może ktoś wie jaki jest rozmiar tych szczotek???? Bardzo proszę o podpowiedź.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum