Czy zbyt mocne dokręcenie śruby na piaście może być powodem ściągania
może, jeśli jest na prawdę mocno dokręcona... ta śruba zaciska łożysko więc jeśli jest za mocno dokręcona to zwiększa opór... swoją drogą taki elożysko będzie się grzać i piszczeć przy większych prędkościach
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie Mar 22, 2009 13:33
polakpolak29, Zbieżność ustawiona? Zacząłeś wymieniać tuleje a nie napisałeś czy zbieżność ustawiłeś. Ja bym zaczął od tego. Poza tym co ma tuleja wahacza tylnego do ściągania?
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 14:30
polakpolak29, Czy masz usuniętą usterkę ściągania przy dodawaniu gazu .
Pytam ,bo dziś została skutecznie usunięta taka przypadłość w Seacie i przypomniałem sobie o Twoim problemie. Przyczyną była wada skrzyni biegów a dokładnie mechanizmu różnicowego.
Może dziwnie zabrzmi ale wydaje mi sie ze czasami ten problem jest a czasami nie ma . Ale jestem chyba przewrażliwiony ponieważ wystarczy mały ruch na kierownicy czy to w lewo czy w prawo i samochód jedzie w wyznaczonym kierunku sam juz nie wiem co o tym myśleć układ wydaje mi sie bardzo wrażliwy na lekki ruch kierownicą. Będę jeszcze obserwował zachowanie samochodu.
Byłem na szarpaku i brak luzów. Bylem na ustawieniu zbieżności jest wszystko ok. dowiedziałem sie ze tylne koła maja inne kąt pochylenia lewa strona ma 1°. a prawa 2°. Czy da się cos z tym zrobić Bo usłyszałem od faceta ze on nic z tym nie zrobi
Jeżeli będzie to wina skrzyni to będzie to bardzo niemiła wiadomość
Dzięki za pamięć
Ostatnio zmieniony przez polakpolak29 Pon Kwi 06, 2009 21:16, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 21:12
W Seacie problem polegał na ściąganiu na jedną stronę podczas przyspieszania.Pomiar kątów powinien być wykonany przy obciążeniu auta i wtedy dopuszczalna różnica między kątami jest 0.5 st. Może popytaj jeszcze w innych warsztatach o możliwość poprawy ustawienia kąta chociaż jednego koła. A może faktycznie jesteś przewrażliwiony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum