ja tez jestem z gdyni a sklep ten polecam 100% satysfakcji tanio a kolege poznalem kiedys bylem po sprzeglo w wa-wie do 1.8vi i z paliwem wyszlo taniej niz w trojmiescie
A ja też jestem z Gdyni i kiedy miesiąc temu potrzebne mi było "na wczoraj" łożysko McPhersona, i nie dodzwoniłem się do Tomateam przez cały dzień (przez co straciłem jeden dzień), to zamówiłem tę część u konkurencji, taniej i bez łaski ją na drugi dzień otrzymałem. Rozumiem reorganizacje, itp., ale opisane sytuacje (czekanie na części od lutego po dokonaniu wpłaty ) świadczą po prostu o braku profesjonalizmu, bo ile kosztuje umieszczenie na stronie informacji o reorganizacjach, zawieszeniu działalności, utrudnieniach (podkreślić właściwe). Z pewnością mniej, niż utrata klientów i renomy. Ja jeszcze nie zdążyłem być klientem firmy Tomateam, a już wiem na 100%, że nigdy tam niczego nie kupię, żeby nie narazić się na czekanie przez kilka miesięcy stratę nerwów i czasu.
M
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 13:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja jeszcze nie zdążyłem być klientem firmy Tomateam, a już wiem na 100%, że nigdy tam niczego nie kupię
Nie no to już przesada - sam kupowałem juz kilka rzeczy i to pierwsze "nie dociągnięcie" dlatego wybaczam Tomiemu i spoko na 2 raz będę szukał czesci znów u niego - bo gdzie lepiej można dobrać hehehe.
wild_weasel, widzisz heheh jednak sie udało.
Ja jeszcze nie zdążyłem być klientem firmy Tomateam, a już wiem na 100%, że nigdy tam niczego nie kupię
Nie no to już przesada - sam kupowałem juz kilka rzeczy i to pierwsze "nie dociągnięcie" dlatego wybaczam Tomiemu i spoko na 2 raz będę szukał czesci znów u niego - bo gdzie lepiej można dobrać hehehe.
Żadna przesada, tylko skrajny brak profesjonalizmu ze strony (może i sympatycznego - nie wiem, nie znam) właściciela firmy. Opisywany przypadek czekania na zapłacone części od lutego to nie "niedociągnięcie", tylko po prostu skandal i dziwię się zainteresowanemu Koledze, że jeszcze nie podjął innych kroków w celu dokończenia transakcji lub wyegzekwowania swoich pieniędzy. Tak jak pisałem, przez brak kontaktu (w dzień roboczy, w godzinach pracy, a więc żadne nagabywanie, itp.) z firmą straciłem do niej całkowicie zaufanie, a wiedząć, że można się w ogóle nie dodzwonić lub można zapłacić i zostać bez towaru przez kilka tygodni, nie mam zamiaru korzystać z usług firmy Tomateam, bo zbyt sobie cenię swój czas, pieniądze i nerwy. Całe szczęście, że czas monopoli mamy za sobą i istnieją firmy konkurencyjne, którym jak widać zależy na kliencie.
Żeby nie było, że tylko marudze, dziś znów udało mi sie dodzwonić i podobno części mają być dziś wysłane.
Mam nadzieję, że to prawda, a nie kolejne zbycie...
Nie piszcie, że to 1 raz, bo jest jeszcze jeden, a może i więcej podobnych wątków...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 22:59
Witam,
Bardzo przepraszam wszystkich za trudności i opóźnienia związane z wysyłkami. Aktualnie trwają finalizacja umowy z wynajęciem nowego magazynu, przeniesieniem magazynu i organizacji nowego biura. Wszystko to ma na celu ułatwienie kontaktu (tak abym był cały czas dostępny online lub telefonicznie) i wysyłek. Całość ma być już w jednym miejscu... i tak zorganizowana, aby ktoś kto przyjedzie osobiście odebrać części, mógł usiąść na kanapie/fotelu, napić się wody, kawy czy herbaty i w ciągu 5 minut dostać zamówione części. Być może uda się zrobić również automatyczną aktualizację sklepu online, aby widoczne były również stany w magazynie i nie trzeba było czekać na potwierdzenie, które z racji braku czasem zostaje pominięte. Bardzo serdecznie wszystkich przepraszam. Starałem się wszystko pogodzić i na czas zawirowań związanych z organizacją, przenoszeniem magazynu nie zamykać firmy, tylko jakoś pogodzić wszystkie obowazki... a to nie zawsze się udaje
No to super ,że sklep online nadal będzie działać bo wg. mnie to najlepszy sklep jaki widziałem względem "przejrzystości" oferty , a jak będą widoczne stany magazynowe to będzie po prostu świetnie ! Chociaż mówię to bez żadnego doświadczenia przy zakupach części do roverka , ponieważ jak narazie zrobiłem raptem ok. 5 tys. kilometrów i jak narazie
tylko jedna żarówka przepalona( oby tylko takie awarie się zdarzały ) !
Ale gdy będę kiedyś potrzebował jakiejś części to na pewno zakupy zrobię w sklepie TOMATEAM.pl
Nie przesadzajcie....TOMATEAM to jednoosobowy odział specjalny do walki z usterkami naszych R, jedyny fachowy i mający to co trzeba zresztą, ja kurna jakoś się zawsze dodzwonie od razu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
TOMATEAM to jednoosobowy odział specjalny do walki z usterkami naszych R, jedyny fachowy i mający to co trzeba
Oj święta racja
Ostatnio potrzebowałem części na "cito"
Zamówienie złożyłem w sobotę po południu,
części były już w poniedziałek przed południem w warsztacie
Tutaj wielkie dzięki dla Tomiego
_________________ Były RoVerki ,Saab 9-3, Bertona Cabrio
W ubiegły czwartek rano zamówiłam dywaniki. Po złożeniu zamówienia zadzwoniłam. Telefon był wyłączony. Poczytałam regulamin na stronie, a tam jest napisane, że pracuje od dziewiątej. Zadzwoniłam więc później, dodzwoniłam się już bez problemu, obgadaliśmy wszystko i w piątek przesyłka była u mnie (24h od zamówienia do dostawy!). Dodam, że Tomi chyba wysłał to wszystko zanim miał mój wpływ na koncie, bo coś za bardzo ekspresowo to poszło.
ja od Tomiego zamowilem lusterko w srode (albo czwartek), dodzwonilem sie w czwartek, w piatek dostalem maila z nr konta i reszta danych a teraz czekam tylko na przesylke trzeba troche cierpliwosci
_________________ Kazdy dzien stawia nowa dziure w drodze... Dajemy rade i omijamy
Odgrzeję kotleta, ale niestety sytuacja tego wymaga.
Zamówiłem części z Tomateam, wiem, powinienem tego nie robić po poprzedniej akcji, ale namówił mnie znajomy...
Zamówiłem części 19.04, następnego dnia dostałem maila- towar gotowy do wysyłki, jak tylko wpłyną pieniądze to wysyłamy- przelałem 20.04.
Cisza, myślę- święta, to nikt nie ma czasu, ale do 23.04 można było wysłać, ale myślę dojdzie po świętach,nic, majówka, myślę poczta ma wolne, dojdzie...
Czekam cierpliwie. Parę dni temu wysłałem maila, z PROŚBĄ o kontakt w sprawie zamówienia- zero odzewu. Kilkukrotnie dzwoniłem, raz nikt nie odbiera, raz wyłączony tel- wysłałem sms (będę cytował, bo zostałem oskarżony o wysyłanie pogróżek) "Zamówienie nr.... jeszcze do mnie nie dotarło, pilnie proszę o jakąś informację!" 10.05 godz 18:24
Rano dostaję raport-doręczono, ale zero odzewu ze strony tomateam.
Jako że pracuję do późna i nie mam czasu przypominać komuś o swoich obowiązkach postanowiłem zadzwonić- godz 21:30- zero odzewu.
Wysłałem sms: "Odbierasz smsy, a odpisać to nie łaska? Dziecinada, szkoda słów. Mam nadzieję, że sprawa nie skończy się na policji! Do piątku czekam na potwierdzenie wysłania" stwierdziłem, że skoro do kogoś nie dociera po dobroci, to trzeba zasięgnąć ostrzejszego języka, gdyż widocznie do nie których po dobroci nie dociera!! W końcu otrzymałem odpowiedz w szczeniackim stylu:
Pieniądze, zostały zwrócone na Pana konto. Telefony o godzinie 21:30 i do
tego smsy z groźbami sprawiły, iz nie zrealizujemy Pańskiego
zamówienia.
Dziecinadą jest sposób załatwiania przez Pana sprawy. Dlatego też
uważam
sprawę za zamkniętą. Zamówienie zostało anulowane.
Cel osiągnięty- wiem na czym stoję!! Udało się, zaklęty kamień tomateama przemówił!!
Żadnego przepraszam. Z maila wynika, że przesyłka nie została do dziś wysłana:( 12.05
Nie wymagam wersalu od zwykłego sprzedawcy części zamiennych, ale minimum taktu, a właściwie prostej informacji typu: będzie za miesiąc, przepraszamy, albo: nie będzie w ogóle...
Samochód stoi mechanikowi na warsztacie (cudem zgodził się grzebać przy R111), ja nie mam czym jeździć.
Wiem, że nie tylko ja miałem przygody z tym handlarzynom, obawiałem się, że nie otrzymam ani części, ani pieniędzy. Pieniądze otrzymałem expresowo!!
I za to brawo!!
Dzięki tomateam w oczekiwaniu na przesyłkę znalazłem sklep w którym jest moja część, nawet trochę taniej (dobrej firmy, nie no name) kontakt telefoniczny jest normalny, na razie krypto reklamy nie robię, bo jeszcze nie dostałem części- oby nie zapeszyć...
Tomateam- w kontakcie z nimi poczujesz się jak w PRL- klient jest nikim! Na szczęście jest książka skarg i wniosków
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 12, 2011 22:59
Nie będę odnosił się do wszystkiego co zostało napisane.
Napiszę jedynie, że telefon jest ustawiony w taki sposób, że jeśli jest zajęty, połączenie przekierowywane jest na drugi telefon. W związku z tym, jeśli nawet jest taka sytuacja, że oba numery są zajęte, to jest ona znacznie rzadsza, niż miało to miejsce kilka miesięcy temu.
Po drugie. Jeśli dla kogoś normalną porą dzwonienia do kogokolwiek, kogo się nie zna jest 21.30 (gdy akurat usypiamy dzieci) to gratuluję poczucia czasu.
Po trzecie sklep czynny jest od 10-18.
Po czwarte. Od zawsze najlepszym sposobem załatwienia sprawy jest rozmowa. Jeśli kogoś na to nie stać, to cóż mogę na to poradzić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum