Forum Klubu ROVERki.pl :: Jak skontaktować sie z Tomateam?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Jak skontaktować sie z Tomateam?
Autor Wiadomość
maciekmpl 




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 85
Skąd: Gdynia



Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 13:49   

adi napisał/a:
ja tez jestem z gdyni a sklep ten polecam 100% satysfakcji tanio a kolege poznalem kiedys bylem po sprzeglo w wa-wie do 1.8vi i z paliwem wyszlo taniej niz w trojmiescie


A ja też jestem z Gdyni i kiedy miesiąc temu potrzebne mi było "na wczoraj" łożysko McPhersona, i nie dodzwoniłem się do Tomateam przez cały dzień (przez co straciłem jeden dzień), to zamówiłem tę część u konkurencji, taniej i bez łaski ją na drugi dzień otrzymałem. Rozumiem reorganizacje, itp., ale opisane sytuacje (czekanie na części od lutego po dokonaniu wpłaty :shock: ) świadczą po prostu o braku profesjonalizmu, bo ile kosztuje umieszczenie na stronie informacji o reorganizacjach, zawieszeniu działalności, utrudnieniach (podkreślić właściwe). Z pewnością mniej, niż utrata klientów i renomy. Ja jeszcze nie zdążyłem być klientem firmy Tomateam, a już wiem na 100%, że nigdy tam niczego nie kupię, żeby nie narazić się na czekanie przez kilka miesięcy stratę nerwów i czasu.

M
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 13:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wild_weasel 




Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 10:29   

Tomateam to jakiś fenomen... Kontakt niby utrudniony, ciężko coś załatwić - ale właśnie odebrałem towar zamówiony w czwartek :D :D :D Błyskawiczna transakcja :ok:
_________________
It's all right...
 
 
 
greg_szczytno 




Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 277
Skąd: Szczytno

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 12:16   

maciekmpl napisał/a:
Ja jeszcze nie zdążyłem być klientem firmy Tomateam, a już wiem na 100%, że nigdy tam niczego nie kupię

Nie no to już przesada - sam kupowałem juz kilka rzeczy i to pierwsze "nie dociągnięcie" dlatego wybaczam Tomiemu i spoko na 2 raz będę szukał czesci znów u niego - bo gdzie lepiej można dobrać hehehe.
wild_weasel, widzisz heheh jednak sie udało.
_________________
Pozdrawiam
Szczytno warmia - mazury
 
 
 
maciekmpl 




Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 85
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 13:08   

greg_szczytno napisał/a:
maciekmpl napisał/a:
Ja jeszcze nie zdążyłem być klientem firmy Tomateam, a już wiem na 100%, że nigdy tam niczego nie kupię

Nie no to już przesada - sam kupowałem juz kilka rzeczy i to pierwsze "nie dociągnięcie" dlatego wybaczam Tomiemu i spoko na 2 raz będę szukał czesci znów u niego - bo gdzie lepiej można dobrać hehehe.


Żadna przesada, tylko skrajny brak profesjonalizmu ze strony (może i sympatycznego - nie wiem, nie znam) właściciela firmy. Opisywany przypadek czekania na zapłacone części od lutego to nie "niedociągnięcie", tylko po prostu skandal i dziwię się zainteresowanemu Koledze, że jeszcze nie podjął innych kroków w celu dokończenia transakcji lub wyegzekwowania swoich pieniędzy. Tak jak pisałem, przez brak kontaktu (w dzień roboczy, w godzinach pracy, a więc żadne nagabywanie, itp.) z firmą straciłem do niej całkowicie zaufanie, a wiedząć, że można się w ogóle nie dodzwonić lub można zapłacić i zostać bez towaru przez kilka tygodni, nie mam zamiaru korzystać z usług firmy Tomateam, bo zbyt sobie cenię swój czas, pieniądze i nerwy. Całe szczęście, że czas monopoli mamy za sobą i istnieją firmy konkurencyjne, którym jak widać zależy na kliencie.

M
 
 
Czapa 



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 16:18   

Żeby nie było, że tylko marudze, dziś znów udało mi sie dodzwonić i podobno części mają być dziś wysłane.
Mam nadzieję, że to prawda, a nie kolejne zbycie...
Nie piszcie, że to 1 raz, bo jest jeszcze jeden, a może i więcej podobnych wątków...
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 22:59   

Witam,

Bardzo przepraszam wszystkich za trudności i opóźnienia związane z wysyłkami. Aktualnie trwają finalizacja umowy z wynajęciem nowego magazynu, przeniesieniem magazynu i organizacji nowego biura. Wszystko to ma na celu ułatwienie kontaktu (tak abym był cały czas dostępny online lub telefonicznie) i wysyłek. Całość ma być już w jednym miejscu... i tak zorganizowana, aby ktoś kto przyjedzie osobiście odebrać części, mógł usiąść na kanapie/fotelu, napić się wody, kawy czy herbaty i w ciągu 5 minut dostać zamówione części. Być może uda się zrobić również automatyczną aktualizację sklepu online, aby widoczne były również stany w magazynie i nie trzeba było czekać na potwierdzenie, które z racji braku czasem zostaje pominięte. Bardzo serdecznie wszystkich przepraszam. Starałem się wszystko pogodzić i na czas zawirowań związanych z organizacją, przenoszeniem magazynu nie zamykać firmy, tylko jakoś pogodzić wszystkie obowazki... a to nie zawsze się udaje :(

Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszam.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3641
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 23:16   

tylko przy tym przenoszeniu nie zgub czesci, ktore juz na nas czekaja :mrgreen: :lol:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
krysrov 



Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 32
Skąd: ze wsi



  Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 10:36   

No to super ,że sklep online nadal będzie działać bo wg. mnie to najlepszy sklep jaki widziałem względem "przejrzystości" oferty , a jak będą widoczne stany magazynowe to będzie po prostu świetnie ! Chociaż mówię to bez żadnego doświadczenia przy zakupach części do roverka , ponieważ jak narazie zrobiłem raptem ok. 5 tys. kilometrów i jak narazie
tylko jedna żarówka przepalona( oby tylko takie awarie się zdarzały ) !
Ale gdy będę kiedyś potrzebował jakiejś części to na pewno zakupy zrobię w sklepie TOMATEAM.pl :rotfl:
 
 
Czapa 



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia



Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 16:14   

Dostałem przesyłkę, wszystko ok, tak jak zamawiałem.
Jestem zadowolony, ale lekki niesmak pozostał w związku z długim czasem oczekiwania...
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 16:43   

Nie przesadzajcie....TOMATEAM to jednoosobowy odział specjalny do walki z usterkami naszych R, jedyny fachowy i mający to co trzeba :wink: zresztą, ja kurna jakoś się zawsze dodzwonie od razu :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
TomC 




Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 21:06   

Markzo napisał/a:
jakoś się zawsze dodzwonie od razu

Jak masz linię bezpośrednią tzw hot line to się nie dziwię. :razz: :mrgreen:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 21:07   

nie, nie mam nic takiego :mrgreen: Tomiego nie znam osobiście, jednak uwieżcie, problemów z kontaktem nie miałem :wink:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
benio_bicos 




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 112
Skąd: Erbil /Wa-wa



Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 21:35   

Markzo napisał/a:
TOMATEAM to jednoosobowy odział specjalny do walki z usterkami naszych R, jedyny fachowy i mający to co trzeba

Oj święta racja :ok:
Ostatnio potrzebowałem części na "cito"
Zamówienie złożyłem w sobotę po południu,
części były już w poniedziałek przed południem w warsztacie :brawa:
Tutaj wielkie dzięki dla Tomiego :taa:
_________________
Były RoVerki ,Saab 9-3, Bertona Cabrio
 
 
 
jacekmarus 



Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 178
Skąd: Radom



Wysłany: Pią Maj 22, 2009 20:29   

co sie dzieje z Tomateam, czy ktoś może wie??
od jakiegoś kontaktu zero odzewu z jego strony mimo wpływania zamówień
 
 
 
namiko 




Dołączyła: 26 Sty 2009
Posty: 392
Skąd: Toruń



Wysłany: Pią Maj 22, 2009 23:13   

W ubiegły czwartek rano zamówiłam dywaniki. Po złożeniu zamówienia zadzwoniłam. Telefon był wyłączony. Poczytałam regulamin na stronie, a tam jest napisane, że pracuje od dziewiątej. Zadzwoniłam więc później, dodzwoniłam się już bez problemu, obgadaliśmy wszystko i w piątek przesyłka była u mnie (24h od zamówienia do dostawy!). Dodam, że Tomi chyba wysłał to wszystko zanim miał mój wpływ na koncie, bo coś za bardzo ekspresowo to poszło. :lol:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 22, 2009 23:40   

Teraz Tomi jest w trakcie reorganizacji swojej dzialalnosci oraz magazynow. Za kilkanascie dni wszystko powinno ladnie plynac.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Maj 22, 2009 23:40   

...ja dodam tyle od siebie :

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=40426

wspaniały kontakt, pełen profesjonalizm i super wpółpraca 3 klubowiczów :ok:
 
 
Papaa2 




Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 206
Skąd: Szczecin

Rover 200

Wysłany: Sob Maj 23, 2009 10:41   

ja od Tomiego zamowilem lusterko w srode (albo czwartek), dodzwonilem sie w czwartek, w piatek dostalem maila z nr konta i reszta danych a teraz czekam tylko na przesylke :-) trzeba troche cierpliwosci :-)
_________________
Kazdy dzien stawia nowa dziure w drodze... Dajemy rade i omijamy :)
 
 
 
Czapa 



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Maj 12, 2011 20:20   

Odgrzeję kotleta, ale niestety sytuacja tego wymaga.

Zamówiłem części z Tomateam, wiem, powinienem tego nie robić po poprzedniej akcji, ale namówił mnie znajomy...

Zamówiłem części 19.04, następnego dnia dostałem maila- towar gotowy do wysyłki, jak tylko wpłyną pieniądze to wysyłamy- przelałem 20.04.

Cisza, myślę- święta, to nikt nie ma czasu, ale do 23.04 można było wysłać, ale myślę dojdzie po świętach,nic, majówka, myślę poczta ma wolne, dojdzie...
Czekam cierpliwie. Parę dni temu wysłałem maila, z PROŚBĄ o kontakt w sprawie zamówienia- zero odzewu. Kilkukrotnie dzwoniłem, raz nikt nie odbiera, raz wyłączony tel- wysłałem sms (będę cytował, bo zostałem oskarżony o wysyłanie pogróżek) "Zamówienie nr.... jeszcze do mnie nie dotarło, pilnie proszę o jakąś informację!" 10.05 godz 18:24
Rano dostaję raport-doręczono, ale zero odzewu ze strony tomateam.
Jako że pracuję do późna i nie mam czasu przypominać komuś o swoich obowiązkach postanowiłem zadzwonić- godz 21:30- zero odzewu.
Wysłałem sms: "Odbierasz smsy, a odpisać to nie łaska? Dziecinada, szkoda słów. Mam nadzieję, że sprawa nie skończy się na policji! Do piątku czekam na potwierdzenie wysłania" stwierdziłem, że skoro do kogoś nie dociera po dobroci, to trzeba zasięgnąć ostrzejszego języka, gdyż widocznie do nie których po dobroci nie dociera!! W końcu otrzymałem odpowiedz w szczeniackim stylu:

Pieniądze, zostały zwrócone na Pana konto. Telefony o godzinie 21:30 i do

tego smsy z groźbami sprawiły, iz nie zrealizujemy Pańskiego
zamówienia.
Dziecinadą jest sposób załatwiania przez Pana sprawy. Dlatego też
uważam
sprawę za zamkniętą. Zamówienie zostało anulowane.

Cel osiągnięty- wiem na czym stoję!! Udało się, zaklęty kamień tomateama przemówił!!
Żadnego przepraszam. Z maila wynika, że przesyłka nie została do dziś wysłana:( 12.05

Nie wymagam wersalu od zwykłego sprzedawcy części zamiennych, ale minimum taktu, a właściwie prostej informacji typu: będzie za miesiąc, przepraszamy, albo: nie będzie w ogóle...

Samochód stoi mechanikowi na warsztacie (cudem zgodził się grzebać przy R111), ja nie mam czym jeździć.

Wiem, że nie tylko ja miałem przygody z tym handlarzynom, obawiałem się, że nie otrzymam ani części, ani pieniędzy. Pieniądze otrzymałem expresowo!!
I za to brawo!!

Dzięki tomateam w oczekiwaniu na przesyłkę znalazłem sklep w którym jest moja część, nawet trochę taniej (dobrej firmy, nie no name) :) kontakt telefoniczny jest normalny, na razie krypto reklamy nie robię, bo jeszcze nie dostałem części- oby nie zapeszyć...

Tomateam- w kontakcie z nimi poczujesz się jak w PRL- klient jest nikim! Na szczęście jest książka skarg i wniosków :)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Maj 12, 2011 22:59   

Nie będę odnosił się do wszystkiego co zostało napisane.

Napiszę jedynie, że telefon jest ustawiony w taki sposób, że jeśli jest zajęty, połączenie przekierowywane jest na drugi telefon. W związku z tym, jeśli nawet jest taka sytuacja, że oba numery są zajęte, to jest ona znacznie rzadsza, niż miało to miejsce kilka miesięcy temu.

Po drugie. Jeśli dla kogoś normalną porą dzwonienia do kogokolwiek, kogo się nie zna jest 21.30 (gdy akurat usypiamy dzieci) to gratuluję poczucia czasu.

Po trzecie sklep czynny jest od 10-18.

Po czwarte. Od zawsze najlepszym sposobem załatwienia sprawy jest rozmowa. Jeśli kogoś na to nie stać, to cóż mogę na to poradzić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Jak skontaktować się z Tomim?
kumilek23 Offtopic 105 Pon Lip 19, 2010 16:07
kasjopea
Brak nowych postów Tomateam???
rav020 Offtopic 83 Wto Lis 26, 2013 13:54
apples
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R ALL] TOMATEAM
baksik28 Offtopic 3 Pon Lip 19, 2010 17:54
kasjopea
Brak nowych postów TomaTeam - kontakt
welder Offtopic 21 Wto Mar 22, 2016 23:19
j0zek
Brak nowych postów Sklep TOMATEAM
shirokaba Offtopic 17 Czw Mar 15, 2012 08:49
shirokaba



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink