Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 12:42 Ile R75 "wyciąga".
No ile.... czy ktoś gdzieś mierzył?? Bo prędkości fabryczne i opisane w materiałach można między bajki włożyć. Możliwości R75 (diesel) żony oceniam na 260/270 km/h.
_________________ jarek
Ostatnio zmieniony przez jarek73 Czw Kwi 23, 2009 12:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 12:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Możliwości R75 (diesel) żony oceniam na 260/270 km/h
chyba Ci licznik przekłamuje... poza tym na 240 chyba skala się kończy no chyba że chciałeś napisać 160-170kmh ale sprawny CDT(i) osiągna to z palcem w... tam gdzie kochane słoneczko nie dochodzi
a) licznik został zamknięty;
b) auto dalej się rozpędzało.
I dlatego zastanawiam się czy sięgnąłbym po tę prędkość.
Gdzieś czytałem, że im szybciej się jedzie tym większe przekłamania są... ale ile może być tego przekłamania?? Czy ktoś w inny sposób mierzył prędkości R75??
edit/ Dla poprawnych, którzy zechcą mnie besztać za prędkość - informacja mieszkam tylko 40 km od granicy z niemcami. A tam są odpowiednie drogi dla odpowiednich aut
masz na 200% coś zdupcone owszem przekłasmuje. Bodajże jak jest 210 na liczniku to w rzeczywistości jest 192kmh ale na wielkościach w tych granicach kończą się możliwości tego silnika. No chyba że to nie diesel
Dam-Kam, nie wiem czy zauważyłeś, ale my mamy mapy ze zdjętym ograniczeniem prędkości, no i nie wiadomo ile by poleciał, kumpel mowił, że swoim ( ta sama mapa co u mnie) prze chipem doszedł do 205(licznikowych) i więcej się nie dało. A na tej mapie mówił, że licznik się zamknął, a auto nadal przyspieszało, bał się do końca przyspieszać.
Z tego co widzę, to wskazania różnią się o około 10km pomiędzy gps a licznikiem - licznik pokazuje np 100 a gps 90 - z tego co czytałem na ten temat to ponoć standardowa procedura - zawyżanie wskazań licznika.
Swoją R75 jechałem (według GPS) 197km (w Niemczech) i był jeszcze minimalny luz na pedale - ale już się bałem - licznik pokazywał prawie 220.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wole tego nie probowac na polskich autostradach bo strach..
Niby czemu Jechaliscie 190 (220 licznikowe) i baliscie sie wiecej o te 20 - 30 ?
Przy ew. zdarzeniu to chyba i tak juz bez roznicy
Ja najwieksza predkosc odnotowalem zaraz po zakupie, na odpietej przeplywce i na naszej polskiej Katowickiej.
Z zapieta przeplywka, z duza iloscia bagazy, dwiema osobami na pokladzie w Chorwacji nie moglem doscignac tamtego wyniku. Faktem jest, ze przeplywke juz mialem podpieta - nowa/sprawna.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jechaliscie 190 (220 licznikowe) i baliscie sie wiecej o te 20 - 30
Nie dlatego - wracałem z Monachium świeżo po zakupie R75 i większość trasy przeleciałem z licznikowym 180km/h - jak docisnąłem na prostej na dłuższą chwilę -przestraszyłem się o silnik bo dobijał powoli do 5 tyś - a R75 to mój pierwszy diesel
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum