Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i] Pierścienie, uszczelka - a może swap.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214i] Pierścienie, uszczelka - a może swap.
Autor Wiadomość
escatox 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 169
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 05, 2009 11:56   [214i] Pierścienie, uszczelka - a może swap.

Witam was po dłuższej przerwie...

Niestety ale do pokazania na forum zmusił mnie problem z moim roverkeim....

Objawy:
- spalanie oleju
- dymienie spod korka oleju
- dymienie z rury wydechowej

Diagnoz:
- do wymiany pierścienie
- być może planowanie głowicy
- przy okazji uszczelka pod głowicą.

I teraz mam dylemat...

Robić mojego 1.4 8V czy poszukać czegoś do przekładki...

Problem w tym że nie chcę wkładać w to auto mega kasy,...

Czy jest rozwiązanie pozwalające na swap z 1.4 8V na inny silnik Plug&Play ??

Jakie silniki pasują w miejsce 1.4 8V (oprócz 1.4 8V :mrgreen: ) bez przerabiania mocowania, instalacji i do obecnej skrzyni biegów....

Proszę o porady i mniej wiecej koszty naprawy tego silniczka...

pozdrawiam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 05, 2009 11:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 06, 2009 14:28   

wszystkie K-series czyli: 1.4 "V8" :mrgreen: 1.4 16V, 1.6 16V, 1.8 16V i 1.8 VVC. ;) tzreba tylko coś pomodzić czy immo ale poczytaj bo o tym bylo!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
zorq 




Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Kalisz/Wrocław



Wysłany: Pią Maj 08, 2009 08:22   

zgadaj się z Foczesem, robił przekładkę na 1.6 16V i jeeeździ ;)
robienie tego silnika raczej bez sensu, z tysiaka będziesz musiał wpakować a jak dobrze poszukasz to w tej kwocie wyrobisz się z przekładką...
 
 
 
escatox 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 169
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 08, 2009 09:26   

Czyli potrzebne:

Silnik K series
ECU

Coś jeszcze ??

Z silnikiem nie będzie problemu bo pracuję w firmie z częsciami, co prawda inna marka ale jadą po części do włoch czy niemiec nie będzie problemu z zabraniem jednego silniczka :D

mam nadzieję że wszystko się uda jak trzeba....
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 08, 2009 14:10   

Silnik iiii....jest sprawa taka, że jak dasz ECU od nowego jest problem z immo:/ dlatego zakładają stary ECU + nowy silnik+ koło zamachowe ze starego. Tak mi się cos kojazy, musisz poczytać bo było o tym.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Szymon 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 306
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Sob Maj 09, 2009 09:07   

Markzo napisał/a:
Silnik iiii....jest sprawa taka, że jak dasz ECU od nowego jest problem z immo:/ dlatego zakładają stary ECU + nowy silnik+ koło zamachowe ze starego. Tak mi się cos kojazy, musisz poczytać bo było o tym.

dobrze gada, polać mu ;)
no i jak będzie 16v to odpowiedni kolektor, bo od 8v nie spasuje.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 09, 2009 10:24   

zorq napisał/a:
tysiaka będziesz musiał wpakować a jak dobrze poszukasz to w tej kwocie wyrobisz się z przekładką...
za tysiaka alll cos za malo jak po mojemu...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Maj 09, 2009 21:47   

moge Ci sprzedac cały silnik 1.4 16v 110tys przebieg stan bardzo dobry z całym osprzętem za powiedzmy 2 tyski. 508 996 444
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Maj 12, 2009 09:35   

Wiazke trzeba ciac bo jest troche inaczej do kolektora...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214i 97] swap silnika na 1.6 16V
wrobcio Tuning mechaniczny 102 Nie Gru 11, 2011 17:15
Wiotki
Brak nowych postów [214i 99'] da się z 214i zrobić 214Si ?
memphisto Tuning mechaniczny 6 Sob Lis 29, 2008 07:14
kolin
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 12:13
Senn
Brak nowych postów [MGF] SWAP 3.0 V6 ??
Maxiking Tuning mechaniczny 23 Nie Sie 07, 2011 20:33
Marrkus
Brak nowych postów [ R 214 i ] SWAP 1.4 i na 2.0 TDI ( 101 KM )
najnowszy85 Tuning mechaniczny 5 Pią Sty 18, 2008 10:41
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink