Jak pedał sprzęgła jest coraz bardziej miękki - to jeśli jest to sprzęgło włączane siłownikiem hydraulicznym - to znaczy się, że się ów układ zapowietrza - stąd ten brak obciążenia pod butem - a od tego siłownik sprzęgła przestaje działać, przez co nie jest owe sprzęgło do końca wysprzęglane, co powodować będzie najpierw coraz cięższe włączanie biegów (synchronizatory zaczynają protestować pierwsze) a potem zaczną zgrzytać, przez co powstać powinna teoretycznie niemożność włączenia biegów synchronizowanych (wszystkie prócz wstecznego), o ile będzie się działać siłą jednej ręki.
Wniosek - układ sterowania sprzęgła do sprawdzenia, przeglądu, naprawy i regulacji.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Maj 16, 2009 12:00
oprawca_1978 napisał/a:
Jak pedał sprzęgła jest coraz bardziej miękki - to jeśli jest to sprzęgło włączane siłownikiem hydraulicznym - to znaczy się, że się ów układ zapowietrza
Mamy linkę
Jest coś takiego jak napinacz linki, ale gdzie to jest dokładnie to jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum