Wysłany: Pon Cze 01, 2009 13:11 [r420 si lux 2.0 136KM] Silnik
Witam moje pytanie jest takie wiem ze musze wymienic uszczelke pod pokrywa silnika bo silnik troche mokry jest i slyszalem ze jest to czeste w roverkach pytanie jest moje takie przygladajac sie dokladnie silnikowi zobaczylem ze po prawej stronie przy silniku sa dwa otwory nagwintowane tak jak by mialy byc tam jakies srubki ale ich tam nie ma powiedzcie mi czy to normalne ?
dzieki i przepraszam że zadaje tak głupie pytania
a i ostatnia sprawa nie wiem czy jestem za bardzo przewrazliwiony ale jak samochod stoju odpalony to czuc takie minimalne drgania naprawde minimalne diagnosta mi powiedzial ze to normalne ale prosze o wasza opinie
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof1982 Pon Cze 01, 2009 15:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 01, 2009 13:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Pon Cze 01, 2009 18:18 Re: [r420 si lux 2.0 136KM] Silnik Napisz odpowiedź
Krzysztof1982 napisał/a:
nikt tak nie ma prosze o pomoc
u mnie też te otwory są nie zaślepione, co do cieknącej pokrywy to u mnie też cieknie na potęgę. Wymieniałem uszczelkę i może ze trzy miesiące był spokój, teraz to ściągnę i położę na jakimś uszczelniaczu i mam nadzieje że będzie ok.
uszczelki kupilem w tomateam.pl
osobiscie wymienilem, sruby dokrecilem kluczem dynamometrycznym,
na razie jest ok
Senn wymienial dosc dawno temu i robi wieksze przebiegi odemnie,
ostatnio widzialem jego silnik i u gory jest suchy
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 07:35 [r420 si lux 2.0 136KM] Silnik
Ok ale gdzie sprawdzic od jaki mam nr silnika bo w tomateam sa uszczelki z tym ze w zaleznosci od nr silnika jest tam taka uwaga a ja nie wiem jak sprawdzic nr silnika
UWAGA!!! Stosowany w silnikach od numeru:
20T4GG23 101076,
20T4GG24 100700,
pozmozcie
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Cze 03, 2009 20:26
AndrewS napisał/a:
ja to wiem, wcale bym sie nie zdziwil, gdyby numer byl w tym samym miejscu
Niestety nie jest
Jest wybity ponad tą dziurą z której wyciągnięty jest ten kapsel (zdjęcie poniżej)
A wygląda to mniej więcej tak:
A dziury o których mówisz to pozostałość po starszych wersjach gdzie na wałku wydechowym była kopułka a na wdechowym czujnik położenia wałka. niektórzy wykorzystują je do zamocowania cewki bo miejśce które wymyślił producent jest takie sobie (pod przepustnicą) - Senn tak chyba ma... chyba
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum