widać że nie ktorzy nie są otwarci na nowości... najlepiej żeby robili dalej tak samo rovera jak kiedyś... i nawet jak bedzie mial już 20lat to ciągły tylko lifting i lifting...
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 04, 2009 22:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzisiaj Italmot przyprowadzil na plac kilka sztuk nowego Roewe.
Ogladala go z zewnatrz i wewnatrz nasza klubowa kolezanka Gonia i ...
spodobal sie jej, wiec zapragnela go miec
Koszt takiego nowego Roewe prosto z Chin to 50 tys. zl
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie. Bez znaczka MG - ze znaczlkiem (i to jedyna czesc brzydka, jaka zauwazyla Gonia) Roewe. Ale byc moze da sie go wywalic i zastapic naszym poczciwym znaczkiem Rovera
Widziala obydwa modele ale bardziej podobal sie jej ten 750.
Ja nie znam namiarow. Jesli juz to google, albo na zlocie dowiesz sie wiecej szczegolow
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
widać że nie ktorzy nie są otwarci na nowości... najlepiej żeby robili dalej tak samo rovera jak kiedyś... i nawet jak bedzie mial już 20lat to ciągły tylko lifting i lifting...
Cała magia samochodów polega na ich stylowej linii - na mechanice, na smarze, spalinach ... nie na błyskach, ledach i kolorowych monitorkach - to mam w serwerowni na co dzień - do samochodu wsiadam i mam w nim odpocząć, poczuć się komfortowo, oczy nie mają być atakowane niebieskimi błyskami i setką do niczego nie potrzebnych wskaźników - mam zobaczyć przed sobą stonowaną deskę ze wskaźnikami które nie zachowują się jak osioł ze Shreke (JA JA ! Popatrz na mnie !).
To co w tej chwili pokazują firmy tzw. motoryzacyjne, przypomina Samochód o tyle że ma 4 koła i silnik - reszta to kolorowe zabawki z mrygającymi guziczkami dla zaspokojenia niemowlęcych potrzeb technomaniaków.
Tu nie chodzi o ciągły lifting - czego ty zdaje się nie rozumiesz - tu chodzi o zachowanie tego "czegoś" w samochodzie - chińczycy odeszli od tego tak bardzo jak się tylko dało.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A pomijając wszystko inne, jestem bardzo ciekawy badań nt. skupienia kierowcy i bezpieczeństwa takich "dyskotekowych" rozwiązań...
Jak pamiętam kilka lat temu SAAB, jako jedna z firm przodujących w badaniach nt. bezpieczeństwa i ergonomii, był bardzo dumny z systemu "night drive" czy jakoś tak - chodziło o wygaszenie wszystkich wskaźników prócz lekkiego podświetlenia prędkościomierza po to, żeby nie rozpraszać kierowcy w czasie jazdy nocą.
System wyłączał sie w dwóch sytuacjach - awarii (włączenia kontrolki awaryjnej typu "ABS" itp) lub przekroczenia przez kierowcę 140 km/h - jako ostrzeżenie, że jedzie za szybko (bo nawet niemieckie autostrady mają wyraźnie podane, że "prędkość zalecana" to 130 km/h).
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Cała magia samochodów polega na ich stylowej linii - na mechanice, na smarze, spalinach ... nie na błyskach, ledach i kolorowych monitorkach - to mam w serwerowni na co dzień - do samochodu wsiadam i mam w nim odpocząć, poczuć się komfortowo, oczy nie mają być atakowane niebieskimi błyskami i setką do niczego nie potrzebnych wskaźników - mam zobaczyć przed sobą stonowaną deskę ze wskaźnikami które nie zachowują się jak osioł ze Shreke (JA JA ! Popatrz na mnie !).
nie widze problemu. wowczas bierzesz np model 550 gdzie masz zdecydowanie mniej świecidełek...
nie mówie że jestem jakoś super zachwycony wnętrzem N1 - konsowa środkowa taka dziwna troche, może wystarczała by zmiana koloru oświetlenia bo nie wiem jak Wam ale niebieskie zawsze kojarzy mi się z wieś-tjuningiem....
argail napisał/a:
Tu nie chodzi o ciągły lifting - czego ty zdaje się nie rozumiesz - tu chodzi o zachowanie tego "czegoś" w samochodzie - chińczycy odeszli od tego tak bardzo jak się tylko dało.
co, ja nie rozumiem? ja? że ja?
nie można robić ciągle aut w stylu (jak kto ktos kiedyś powiedział odnośnie wnętrza R75) retro. nie mowie że jest fuj... podoba mi się. ale trzeba być otwarty na nowości.
a jak wyglądają najnowsze jaguary? lan/range rovery?
Czasami mam po prostu wrażenie że niektórzy chcą żeby wszystko wyglądało jak rovery/mg których wygląd sięga ponad 10 lat... a jeszcze trochę i będzie 20 i wszelkie zmiany, nowości są ble
MaReK napisał/a:
Jesli juz to google, albo na zlocie dowiesz sie wiecej szczegolow
no to pozostaje mi jedynie wujek google.
a dlaczego one trafiły do PL wiesz może? jakiś test czy co?
z tego co slyszalem od Tomiego, to prezesi firmy chca sie pobawic
[ Dodano: Pią Cze 05, 2009 11:07 ]
Jesli jednak ktos z nas - klubowiczow - zakupi taki model bedziemy musieli zmienic nazwe pelna klubu.... Klub Milosnikow samochodow marki Rover, Mg i Roewe
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum